Eihän tänne tule viestejä ollenkaan? Missä ristuksessa kaikki puutarhaihmiset oikeen keskustelee? Oonko mää pihalla kun puutarhuri?
Miten täällä voi olla näin aneemista keskustelua?
5
95
Vastaukset
- Aplu
Pihallapa hyvinkin, näin mistäs arvasit. Tuli taas uusia ongelmia kotipuutarhurille. Parina vuotena on lehtokotilot hiipineet salaa pihapiiriin.
Vaan enpä arvannut et ne jo huhtikuussa alkavat mönkiä koloistaa. Onneksi huomasin, nyt on valjastettu kakki omat voimat niiden perään, vielä kun saisi naapuritkin tekemään saman.
Pari vuotta kyykin selkä väärä ja keräilin niitä saippuavesipurkkiin, se oli ihan turhaa, nyt vasta löysin niille ihan oman "namiruuan". Tyhjiä kuoria löysin tänäänkin n.1/2 litraa. Toivottavasti ensi kesänä on yksi riesa vähemmän.
Aurinkoista kevättä ja kesää kaikille puutarhaharrastajille!- Tuuparhatonttu
Mikäs se namiruoka sitten on?
Itse en ole keksinyt muuta kuin kerätä purkkiin tosiaan. - Aplu
Tuuparhatonttu kirjoitti:
Mikäs se namiruoka sitten on?
Itse en ole keksinyt muuta kuin kerätä purkkiin tosiaan.Ferramol Etanansyötti on aine joka näyttää hyvin kelpaavan. Kannattaa kysellä hintoja puutarhaliikkeistä. Ostin Prismasta ja siellä oli kolmea kokoa pakkauksia. Ostin aluksi keskikokoisen muovipullon, olikohan 800 gr ja hinta vajaa 25e. Nyt jo toinen pullo menossa, olisi ollut järkevämpää ostaa suurin, sillä tämä sotahan jatkuu varmaan ensikesänäkin.
Uusia puskija eilenkin ruokin, kyllä yököttää! Harmi kun naapurit eivät näy niistä piittaavan, sanovat ettei yhdellä sotilaalla sotaa voiteta :-((
Googlesta saa tarkempaa tietoa.
- typerä uudistus
Tämän uudistuksen myötä kaikki meni vaikeaksi, pitäsi joka osioo klikata, näkyykö missään kirjoitusta.
Kun olis jokin merkki, missä on uutta kirjoitusta, niin olis mielenkiintoisempi.
Onneksi ei ole näkynyt kotiloita. - puutarhuri100
www.puutarha.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
15 vuotias menehtyi?
Onko tietoa mihin hän menehtyi? Oma kätisesti vai? Aika pelottavalta alkaa Kainuun elämä tuntumaan... Kovasti voimia oma959923Suomussalmelaisten nuorten pahoinvointi
Ei voi nuoriso Suomussalmella kovinkaan kummoisesti. On jo saavutus, kun Suomussalmelta elävien kirjoissa ponnistaa maai915796Miten on mahdollista, että Aino oli koulukiusattu?
Hyvin kaunis ja lahjakas tyttö, kuka nyt tuommoista kiusas? Ennen vielä pahempina aikoina koulussa kiusattiin vain rumi172197Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?
Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.712119Mulla on ikävä sua
En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehe451296Vammaisetkin kelpaavat hallituksen sorrettavaksi
Hallituksen käsitys asiallisesta lain laatimisesta ei mennyt yksiin opposition kanssa Hallituspuolueitten ennennäkemätt153972Kavallusko
Mikähän juttu tämä Haapavesilehessä että entinen asunto osake yhtiön puheenjohtaja tuomittu PIKKU KORVAUKSIIN kavallukse11896Voi Martina raukkaa
Taas on käyty ottamassa piikkejä naamaan. Luovuttaisi jo siinä, että ikuista nuoruutta naamassaan hän ei tule saavuttama153891TTK: Oliko mielestäsi oikea pudotus? Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä tippuivat ekana parina
Tanssii Tähtien Kanssa -viihdeohjelmassa tippui eka pari ulos kisasta. Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä saivat lähtöpass7859Otetaanpa hypoteettinen tilanne
Menet kahvilaan tai ravintolaan. Sisällä menet juttelemaan jonkun ravintolassa olijan kanssa. Tämä henkilö sanoo sinulle170783