Miten täällä voi olla näin aneemista keskustelua?

Puutarhapertti

Eihän tänne tule viestejä ollenkaan? Missä ristuksessa kaikki puutarhaihmiset oikeen keskustelee? Oonko mää pihalla kun puutarhuri?

5

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aplu

Pihallapa hyvinkin, näin mistäs arvasit. Tuli taas uusia ongelmia kotipuutarhurille. Parina vuotena on lehtokotilot hiipineet salaa pihapiiriin.
      Vaan enpä arvannut et ne jo huhtikuussa alkavat mönkiä koloistaa. Onneksi huomasin, nyt on valjastettu kakki omat voimat niiden perään, vielä kun saisi naapuritkin tekemään saman.
      Pari vuotta kyykin selkä väärä ja keräilin niitä saippuavesipurkkiin, se oli ihan turhaa, nyt vasta löysin niille ihan oman "namiruuan". Tyhjiä kuoria löysin tänäänkin n.1/2 litraa. Toivottavasti ensi kesänä on yksi riesa vähemmän.
      Aurinkoista kevättä ja kesää kaikille puutarhaharrastajille!

• Tuuparhatonttu

Mikäs se namiruoka sitten on?
        Itse en ole keksinyt muuta kuin kerätä purkkiin tosiaan.

• Aplu
        Tuuparhatonttu kirjoitti:

Mikäs se namiruoka sitten on?
        Itse en ole keksinyt muuta kuin kerätä purkkiin tosiaan.

Ferramol Etanansyötti on aine joka näyttää hyvin kelpaavan. Kannattaa kysellä hintoja puutarhaliikkeistä. Ostin Prismasta ja siellä oli kolmea kokoa pakkauksia. Ostin aluksi keskikokoisen muovipullon, olikohan 800 gr ja hinta vajaa 25e. Nyt jo toinen pullo menossa, olisi ollut järkevämpää ostaa suurin, sillä tämä sotahan jatkuu varmaan ensikesänäkin.
        Uusia puskija eilenkin ruokin, kyllä yököttää! Harmi kun naapurit eivät näy niistä piittaavan, sanovat ettei yhdellä sotilaalla sotaa voiteta :-((
        Googlesta saa tarkempaa tietoa.

• typerä uudistus

Tämän uudistuksen myötä kaikki meni vaikeaksi, pitäsi joka osioo klikata, näkyykö missään kirjoitusta.
      Kun olis jokin merkki, missä on uutta kirjoitusta, niin olis mielenkiintoisempi.

Onneksi ei ole näkynyt kotiloita.

• puutarhuri100

www.puutarha.net

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe