Miten täällä voi olla näin aneemista keskustelua?

Puutarhapertti

Eihän tänne tule viestejä ollenkaan? Missä ristuksessa kaikki puutarhaihmiset oikeen keskustelee? Oonko mää pihalla kun puutarhuri?

5

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aplu

      Pihallapa hyvinkin, näin mistäs arvasit. Tuli taas uusia ongelmia kotipuutarhurille. Parina vuotena on lehtokotilot hiipineet salaa pihapiiriin.
      Vaan enpä arvannut et ne jo huhtikuussa alkavat mönkiä koloistaa. Onneksi huomasin, nyt on valjastettu kakki omat voimat niiden perään, vielä kun saisi naapuritkin tekemään saman.
      Pari vuotta kyykin selkä väärä ja keräilin niitä saippuavesipurkkiin, se oli ihan turhaa, nyt vasta löysin niille ihan oman "namiruuan". Tyhjiä kuoria löysin tänäänkin n.1/2 litraa. Toivottavasti ensi kesänä on yksi riesa vähemmän.
      Aurinkoista kevättä ja kesää kaikille puutarhaharrastajille!

      • Tuuparhatonttu

        Mikäs se namiruoka sitten on?
        Itse en ole keksinyt muuta kuin kerätä purkkiin tosiaan.


      • Aplu
        Tuuparhatonttu kirjoitti:

        Mikäs se namiruoka sitten on?
        Itse en ole keksinyt muuta kuin kerätä purkkiin tosiaan.

        Ferramol Etanansyötti on aine joka näyttää hyvin kelpaavan. Kannattaa kysellä hintoja puutarhaliikkeistä. Ostin Prismasta ja siellä oli kolmea kokoa pakkauksia. Ostin aluksi keskikokoisen muovipullon, olikohan 800 gr ja hinta vajaa 25e. Nyt jo toinen pullo menossa, olisi ollut järkevämpää ostaa suurin, sillä tämä sotahan jatkuu varmaan ensikesänäkin.
        Uusia puskija eilenkin ruokin, kyllä yököttää! Harmi kun naapurit eivät näy niistä piittaavan, sanovat ettei yhdellä sotilaalla sotaa voiteta :-((
        Googlesta saa tarkempaa tietoa.


    • typerä uudistus

      Tämän uudistuksen myötä kaikki meni vaikeaksi, pitäsi joka osioo klikata, näkyykö missään kirjoitusta.
      Kun olis jokin merkki, missä on uutta kirjoitusta, niin olis mielenkiintoisempi.

      Onneksi ei ole näkynyt kotiloita.

    • puutarhuri100

      www.puutarha.net

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe