Nyt en jaksa enään

täysin poikki

Muutimme miehenkanssa erilleen 1,5 vuotta sitten jatkoimme kuitenkin ns parisuhteessa meillä on kolme pientä lasta joista nuorimmainen sairastui vakavasti 6 kk sitten. Sairaus on johtanut useisiin eri terapioihin ja pitkiin sairaala jaksoihin. Hiljalleen mies alkoi sysäämään kaikki minulle yksin hoidettavaksi.

Ensin loppui viikko viikko huolto systeemi ja lapset olivat isällään viikonloppuisin yhden yön, nyt sekin on työn ja tuskan takana että voisi heidät ottaa edes hetkeksi.
Nuorimmaisen hoito vastaa laitos hoitoa valvon yöllä, kannan, syötän, juotan oikeastaan häneltä on kaikki opitut taidot lähtenyt huteraa kävelyä lukuunottamatta. (ei edes puhu enään)

Kaksiviikkoa sitten "nukuimme" vielä samassa sängyssä nyt mies ei halua enään puhua tai nähdä. Laittoi vaan viestin että haluaa alkaa elämään omaa elämäänsä.

Kaiken tämän keskellä tunnen itseni hyvin pieneksi välillä käyn ylikierroksilla mutta nyt tuntuu että olen antanut kaikkeni, enempää minusta ei enää irtoa. Tuntuu kuin pitäisi itkeä mutta en osaa juoksen vain vessassa oksentamassa enkä saa syötyä vaikka kuinka yritän, kaikki tulee ulos heti.

Tiivistettynä minä en jaksa enään tämä kaikki on liikaa yhdelle ihmiselle, terveet lapset kärsii tilanteesta selvästi en tiedä enää mitä teen? Vaikka kuinka yritän potkia itseäni eteenpäin ja jaksamaan niin kroppa ei tottele ja pää ei jaksa.

pahoittelen kirjoitus virheitä en jaksa ruveta korjaamaan. Laitan koneet päälle ja yritän nukkua ennen kuin ensimmäinen yön hälytys tulee.

4

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Believe-

      Hei!

      En ole mikään varsinainen asiantuntija, mutta selvästi sinulla on vaikea elämänvaihe meneillään.

      Olen ehdottomasti sitä mieltä että käy juttusilla jonkin ammattiauttajan kanssa, niin voitte keksiä erilaisia ratkaisumalleja ja saat omat henkilökohtaiset asiasikin kuntoon.

      Keskustelkaa miehenne kanssa ihan kunnolla ja asiallisesti asiasta aiotteko jatkaa vielä yhdessä. Vastuu lapsista kuuluu teille molemmille.

      Mutta tämä oli vain minun mielipiteeni asiasta, mutta älä jää tämän asian kanssa yksin!!


      Kaikki kääntyy vielä hyväksi! : )

    • JK

      VAI IIIN

      • olen yksinäinen

        Vai niin.
        Niinkö.

        JK


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe