"kesäkissa"

Kkry

Kesäkissan ottaminen ei ole todiste rakkaudesta.Se opettaa,että eläin on esine jonka voi heittää syrjään.

Jos hiukankaan epäilet,että et voi antaa kissalle kotia monien talvien ajaksi tästä eteenpäin älä ota kissaa kesäksikään.

Selvitä siksi etukäteen onko sinulla "allergiaa" joka estää kissan pitämisen kaupungissa.
Uuden kodin löytyminen syksyllä on lähes mahdotonta,koska kissoja on paljon tarjolla.

Jos kuitenkin päätät pitää kissan,varaudu alussa sopeutumisvaikeuksiin.

26

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tango.

      Miten saat sovitettua kissan tanssi-palstalle?

    • Joku vain

      Luitko ollenkaan? Kesäkissahan on lainausmerkeissä... tarkoittaa siis nais- tai miespuoleista seuralaista... Joten kyllä se tänne sopii... :)

      • Kausikissa

        Kesäkissä on aika hankala, koska se lähtee helposti omille teilleen - ainakin väliaikaisesti. Ja muutenkin voisi käyttää "kausikissa nimitystä", se kun on yleispätevämpi ilmaisu. Kausikissa saattaa vakiintua hyvinkin muutamaksi kuukaudeksi, vaikkapa sydäntalven aikaankin ja kun kesä alkaa lähestymään, niin lähtee sitten omille teilleen. Ja aika paljon kausikissojakin näyttää sijoituspaikan löytäneen.

        Kissa ei ole kovin vakiintuvaa tyyppiä. Sinne mennään missä löytyy paras huolenpito ja nukkuma-alusta.


      • kite katti
        Kausikissa kirjoitti:

        Kesäkissä on aika hankala, koska se lähtee helposti omille teilleen - ainakin väliaikaisesti. Ja muutenkin voisi käyttää "kausikissa nimitystä", se kun on yleispätevämpi ilmaisu. Kausikissa saattaa vakiintua hyvinkin muutamaksi kuukaudeksi, vaikkapa sydäntalven aikaankin ja kun kesä alkaa lähestymään, niin lähtee sitten omille teilleen. Ja aika paljon kausikissojakin näyttää sijoituspaikan löytäneen.

        Kissa ei ole kovin vakiintuvaa tyyppiä. Sinne mennään missä löytyy paras huolenpito ja nukkuma-alusta.

        Kollinhan voi aina leikata niin rauhoittuu.


      • kollipoika kurnaus
        Kausikissa kirjoitti:

        Kesäkissä on aika hankala, koska se lähtee helposti omille teilleen - ainakin väliaikaisesti. Ja muutenkin voisi käyttää "kausikissa nimitystä", se kun on yleispätevämpi ilmaisu. Kausikissa saattaa vakiintua hyvinkin muutamaksi kuukaudeksi, vaikkapa sydäntalven aikaankin ja kun kesä alkaa lähestymään, niin lähtee sitten omille teilleen. Ja aika paljon kausikissojakin näyttää sijoituspaikan löytäneen.

        Kissa ei ole kovin vakiintuvaa tyyppiä. Sinne mennään missä löytyy paras huolenpito ja nukkuma-alusta.

        Niinpä, vaikka sitä kisua pitäis kuinka hyvänä tahansa. Se karkaa tilaisuuden tullen heti aidan taakse metsästään.

        Sit se viä kehtaa palata viikkojen päästä kotio, kun ei ollutkaan tyytyväinen uuteen valloitukseen.


      • Kotikonsti
        kite katti kirjoitti:

        Kollinhan voi aina leikata niin rauhoittuu.

        Pallit kahden tiiliskiven väliin...ja naps


      • ylmku
        Kotikonsti kirjoitti:

        Pallit kahden tiiliskiven väliin...ja naps

        Luitko tuon niksipirkasta.


    • Mirrit jonoon

      Kun on oikeen ripeä niin voi ottaa useammankin "kesämirrin"....

      • Sesonkikolli

        Korvaako määrä laadun?


      • Mirrit jonoon
        Sesonkikolli kirjoitti:

        Korvaako määrä laadun?

        Kyllä, suikut hampaattomalta Kassi-Almalta, niin ehtii tehdä muutakin.


      • Mirrinkin hierontaa

        Kyllä kyllä. jopa samanaikaisesti. kja kun on tarpeeksi hyvä rehellisin silmin valehtelemaan,ne ei koskaan tiedä toisistaan. Toimintatapa on kollin avainsana .


      • Alli Animalia
        Mirrinkin hierontaa kirjoitti:

        Kyllä kyllä. jopa samanaikaisesti. kja kun on tarpeeksi hyvä rehellisin silmin valehtelemaan,ne ei koskaan tiedä toisistaan. Toimintatapa on kollin avainsana .

        Säästä ei perheen koiraakaan elämä kun ylitsemme käy suurella pyyhekumillaan.


      • hierontaa monelle
        Alli Animalia kirjoitti:

        Säästä ei perheen koiraakaan elämä kun ylitsemme käy suurella pyyhekumillaan.

        Onko kokemusta siitä vai mirrin hieronnasta? Vaiko kummastakaan?


      • Atte Gummiko rilla
        hierontaa monelle kirjoitti:

        Onko kokemusta siitä vai mirrin hieronnasta? Vaiko kummastakaan?

        On ja kumman mimmin onkin.


      • mirrit kehrää
        Atte Gummiko rilla kirjoitti:

        On ja kumman mimmin onkin.

        Hyvä,että et ole jäänyt ilman


    • Montaa mirriä ollut

      Minulla ollut kesäkissa 3kk viimekesänä,hyvin kehräsi kesän.
      Kannattaako ottaa kissaa pitemäksiaikaa,jos mirri elättää,
      vois talven pitää päälle,ottaa keväällä uusi.

      • vaikutusta kehiin

        Eikös se kolli saa pääasiassa elättää?-Vaikutuksen mirriin tekee kun joku hänet elättää,ruokaa ja juomaa tarjoaa. Kuskaa komealla autollaan ja misu saa olla vaan. Luulee,että kehrätä tässä loppuiän saa. Uusi ja uusia kissoja voi siinä sivissa katsataa ja testata vaan. Seuraava valmiina hoitoihin vaan


    • Kannattaa

      Kannattaa

      • Montaa mirriä ollut

        Tää on tätä mun elämänhallintaa. Jos sais elättäjän, niin ei tars mennä talveksi aina vankilaan.


    • jalorotuinen

      Jalostetut karvattomatkin käy kaupaksi...

      • Mirriä kesäksi

        Minulle kelpaa kesäksi posliinikin,karvoihin takertuu pää.


      • Savet intimiimi
        Mirriä kesäksi kirjoitti:

        Minulle kelpaa kesäksi posliinikin,karvoihin takertuu pää.

        Ja kunhan on riittävä kosteus...


      • Rainimani
        Savet intimiimi kirjoitti:

        Ja kunhan on riittävä kosteus...

        Märkää kesää luvassa


      • Mirri kesässä
        Rainimani kirjoitti:

        Märkää kesää luvassa

        Mirrit käy kuumana


      • Tangoon taipuu
        Mirri kesässä kirjoitti:

        Mirrit käy kuumana

        Hajustahan sen kesäkissan tuntee....jo parin tangon jälkeen


    • Rappiolla

      Eilenkin jo kesäkissoja tarjolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe