Kesäkissan ottaminen ei ole todiste rakkaudesta.Se opettaa,että eläin on esine jonka voi heittää syrjään.
Jos hiukankaan epäilet,että et voi antaa kissalle kotia monien talvien ajaksi tästä eteenpäin älä ota kissaa kesäksikään.
Selvitä siksi etukäteen onko sinulla "allergiaa" joka estää kissan pitämisen kaupungissa.
Uuden kodin löytyminen syksyllä on lähes mahdotonta,koska kissoja on paljon tarjolla.
Jos kuitenkin päätät pitää kissan,varaudu alussa sopeutumisvaikeuksiin.
"kesäkissa"
26
371
Vastaukset
- tango.
Miten saat sovitettua kissan tanssi-palstalle?
- Joku vain
Luitko ollenkaan? Kesäkissahan on lainausmerkeissä... tarkoittaa siis nais- tai miespuoleista seuralaista... Joten kyllä se tänne sopii... :)
- Kausikissa
Kesäkissä on aika hankala, koska se lähtee helposti omille teilleen - ainakin väliaikaisesti. Ja muutenkin voisi käyttää "kausikissa nimitystä", se kun on yleispätevämpi ilmaisu. Kausikissa saattaa vakiintua hyvinkin muutamaksi kuukaudeksi, vaikkapa sydäntalven aikaankin ja kun kesä alkaa lähestymään, niin lähtee sitten omille teilleen. Ja aika paljon kausikissojakin näyttää sijoituspaikan löytäneen.
Kissa ei ole kovin vakiintuvaa tyyppiä. Sinne mennään missä löytyy paras huolenpito ja nukkuma-alusta. - kite katti
Kausikissa kirjoitti:
Kesäkissä on aika hankala, koska se lähtee helposti omille teilleen - ainakin väliaikaisesti. Ja muutenkin voisi käyttää "kausikissa nimitystä", se kun on yleispätevämpi ilmaisu. Kausikissa saattaa vakiintua hyvinkin muutamaksi kuukaudeksi, vaikkapa sydäntalven aikaankin ja kun kesä alkaa lähestymään, niin lähtee sitten omille teilleen. Ja aika paljon kausikissojakin näyttää sijoituspaikan löytäneen.
Kissa ei ole kovin vakiintuvaa tyyppiä. Sinne mennään missä löytyy paras huolenpito ja nukkuma-alusta.Kollinhan voi aina leikata niin rauhoittuu.
- kollipoika kurnaus
Kausikissa kirjoitti:
Kesäkissä on aika hankala, koska se lähtee helposti omille teilleen - ainakin väliaikaisesti. Ja muutenkin voisi käyttää "kausikissa nimitystä", se kun on yleispätevämpi ilmaisu. Kausikissa saattaa vakiintua hyvinkin muutamaksi kuukaudeksi, vaikkapa sydäntalven aikaankin ja kun kesä alkaa lähestymään, niin lähtee sitten omille teilleen. Ja aika paljon kausikissojakin näyttää sijoituspaikan löytäneen.
Kissa ei ole kovin vakiintuvaa tyyppiä. Sinne mennään missä löytyy paras huolenpito ja nukkuma-alusta.Niinpä, vaikka sitä kisua pitäis kuinka hyvänä tahansa. Se karkaa tilaisuuden tullen heti aidan taakse metsästään.
Sit se viä kehtaa palata viikkojen päästä kotio, kun ei ollutkaan tyytyväinen uuteen valloitukseen. - Kotikonsti
kite katti kirjoitti:
Kollinhan voi aina leikata niin rauhoittuu.
Pallit kahden tiiliskiven väliin...ja naps
- ylmku
Kotikonsti kirjoitti:
Pallit kahden tiiliskiven väliin...ja naps
Luitko tuon niksipirkasta.
- Mirrit jonoon
Kun on oikeen ripeä niin voi ottaa useammankin "kesämirrin"....
- Sesonkikolli
Korvaako määrä laadun?
- Mirrit jonoon
Sesonkikolli kirjoitti:
Korvaako määrä laadun?
Kyllä, suikut hampaattomalta Kassi-Almalta, niin ehtii tehdä muutakin.
- Mirrinkin hierontaa
Kyllä kyllä. jopa samanaikaisesti. kja kun on tarpeeksi hyvä rehellisin silmin valehtelemaan,ne ei koskaan tiedä toisistaan. Toimintatapa on kollin avainsana .
- Alli Animalia
Mirrinkin hierontaa kirjoitti:
Kyllä kyllä. jopa samanaikaisesti. kja kun on tarpeeksi hyvä rehellisin silmin valehtelemaan,ne ei koskaan tiedä toisistaan. Toimintatapa on kollin avainsana .
Säästä ei perheen koiraakaan elämä kun ylitsemme käy suurella pyyhekumillaan.
- hierontaa monelle
Alli Animalia kirjoitti:
Säästä ei perheen koiraakaan elämä kun ylitsemme käy suurella pyyhekumillaan.
Onko kokemusta siitä vai mirrin hieronnasta? Vaiko kummastakaan?
- Atte Gummiko rilla
hierontaa monelle kirjoitti:
Onko kokemusta siitä vai mirrin hieronnasta? Vaiko kummastakaan?
On ja kumman mimmin onkin.
- mirrit kehrää
Atte Gummiko rilla kirjoitti:
On ja kumman mimmin onkin.
Hyvä,että et ole jäänyt ilman
- Montaa mirriä ollut
Minulla ollut kesäkissa 3kk viimekesänä,hyvin kehräsi kesän.
Kannattaako ottaa kissaa pitemäksiaikaa,jos mirri elättää,
vois talven pitää päälle,ottaa keväällä uusi.- vaikutusta kehiin
Eikös se kolli saa pääasiassa elättää?-Vaikutuksen mirriin tekee kun joku hänet elättää,ruokaa ja juomaa tarjoaa. Kuskaa komealla autollaan ja misu saa olla vaan. Luulee,että kehrätä tässä loppuiän saa. Uusi ja uusia kissoja voi siinä sivissa katsataa ja testata vaan. Seuraava valmiina hoitoihin vaan
- Kannattaa
Kannattaa
- Montaa mirriä ollut
Tää on tätä mun elämänhallintaa. Jos sais elättäjän, niin ei tars mennä talveksi aina vankilaan.
- jalorotuinen
Jalostetut karvattomatkin käy kaupaksi...
- Mirriä kesäksi
Minulle kelpaa kesäksi posliinikin,karvoihin takertuu pää.
- Savet intimiimi
Mirriä kesäksi kirjoitti:
Minulle kelpaa kesäksi posliinikin,karvoihin takertuu pää.
Ja kunhan on riittävä kosteus...
- Rainimani
Savet intimiimi kirjoitti:
Ja kunhan on riittävä kosteus...
Märkää kesää luvassa
- Mirri kesässä
Rainimani kirjoitti:
Märkää kesää luvassa
Mirrit käy kuumana
- Tangoon taipuu
Mirri kesässä kirjoitti:
Mirrit käy kuumana
Hajustahan sen kesäkissan tuntee....jo parin tangon jälkeen
- Rappiolla
Eilenkin jo kesäkissoja tarjolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466