Tämä on fakta! Vitun kusipäähomot ES-pärinöissä tuhoavat kaiken hyvän maailmasta.
Jonnet pilaavat maailman!
21
717
Vastaukset
- kalua jonneille
pitää paikkansa.
- hiphopfan
None pilaahip hop kulturin ja pärinöissään teke muill pahaaes juomaa palvooja luuleesaavansaseksiä
- alladllsdalkdsfsfdf
es pärisee ja jonnet tärisee....... nii eli vitun jonnet ...... ei
- 34yueihfsufeds
jumalata
- Fobba saavuttaa jo !
Keuli kovempaa wiljami !
- Jonne(ko?)
Niin, tyypillistä Jonne vastaisuutta...
Itse olen paha energiajuoma addikti... Mutta en päristele kylillä saatikka huutele... Itse vastustan sitä, että pikku Jonnet spurdoilee kylillä.... - sherlockasiam
nii esjonnet emt jonnat ärsyttää ....ne pila jo valmiiksi pilalla olevan maailman
- TuokaaES
Mitäs mää nytte tein väärin?
Pilasinks mä taas jonku maailman :-DD Täähän käy työstä.
PS kuka vois ostaa mulle ES, ei itellä ikä riitä :-//
(En kerro äitille että keneltä sain jos se bustaa) - Paskianen
Es join ennen mut tajusin mitä paskaa se on. Vitun jonnet! :-(
- HyiSaatana
ES haisee kuolemalle
Ebin :-DD
- v.tunjonnet
niij iha totta!! :D keksis parempaa tekemist ku lipittää sitä vitu litkuu 24/7
- Kdjsjxjcj
Vittu juokaa sitä ES NIIN KAUAN KUN KERKIITTE!!! TERVEISIN SUOMEN ES PUOLUE 408 ●_●
- Ripulipylly69
Es tölkki tuntuu hyvältä perseessä!
- Megis
No hehheh... Ite juon megaforcee mutta hyvin harvoin joten en voi haukkua niitä jotka juo energiajuomia koska niistä tulee hyvä olo... Mulle ainakin!
- Saikkfx
Vitu homo oot ite kävit varmaa Siwassa ja et ostanu meille original es?
- Saukkisss
Es on parempaa kylmänä tai on se suunnilleen yhtähyvää kuin huoneenlämmössä ostin Uudesta k marketista 1 es makso 1.29€ ja k Citymarketissa 1.20€! Hyvää mutta mielummin juon joskus appelsiini tai mustikka mehua
- Jonnetsaatana
Ehkä niitäkin maailmass tarvitaan, näyttääpähän kaikki normaalit astetta paremmalta kun muut lipittää es K-kaupan kulmalla sähkötupakan kans
- Spedejonne
Jonnet vittuun Suomesta PERKELE!
Saatana pitäs viedä mopokortti kaikilta jonneilta. - huutista
>huutista
- Toleranssijeei
Ja näin jonne tunnelmiin #2019 koht jonnet hallituksen xD😂 sit parempi Suomi oujee juoa es pelaa cs hahaa teijän juttut painaa 01 verran samaa shiitii vuodesta toiseen päähän vaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568