Jonnet pilaavat maailman!

dhawuihuwdhuidh

Tämä on fakta! Vitun kusipäähomot ES-pärinöissä tuhoavat kaiken hyvän maailmasta.

21

585

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalua jonneille

      pitää paikkansa.

    • hiphopfan

      None pilaahip hop kulturin ja pärinöissään teke muill pahaaes juomaa palvooja luuleesaavansaseksiä

    • alladllsdalkdsfsfdf

      es pärisee ja jonnet tärisee....... nii eli vitun jonnet ...... ei

      • 34yueihfsufeds

        jumalata


    • Fobba saavuttaa jo !

      Keuli kovempaa wiljami !

    • Jonne(ko?)

      Niin, tyypillistä Jonne vastaisuutta...
      Itse olen paha energiajuoma addikti... Mutta en päristele kylillä saatikka huutele... Itse vastustan sitä, että pikku Jonnet spurdoilee kylillä....

    • sherlockasiam

      nii esjonnet emt jonnat ärsyttää ....ne pila jo valmiiksi pilalla olevan maailman

    • TuokaaES

      Mitäs mää nytte tein väärin?
      Pilasinks mä taas jonku maailman :-DD Täähän käy työstä.

      PS kuka vois ostaa mulle ES, ei itellä ikä riitä :-//

      (En kerro äitille että keneltä sain jos se bustaa)

    • Paskianen

      Es join ennen mut tajusin mitä paskaa se on. Vitun jonnet! :-(

    • HyiSaatana

      ES haisee kuolemalle

    • Ebin :-DD

    • v.tunjonnet

      niij iha totta!! :D keksis parempaa tekemist ku lipittää sitä vitu litkuu 24/7

    • Kdjsjxjcj

      Vittu juokaa sitä ES NIIN KAUAN KUN KERKIITTE!!! TERVEISIN SUOMEN ES PUOLUE 408 ●_●

    • Ripulipylly69

      Es tölkki tuntuu hyvältä perseessä!

    • Megis

      No hehheh... Ite juon megaforcee mutta hyvin harvoin joten en voi haukkua niitä jotka juo energiajuomia koska niistä tulee hyvä olo... Mulle ainakin!

    • Saikkfx

      Vitu homo oot ite kävit varmaa Siwassa ja et ostanu meille original es?

    • Saukkisss

      Es on parempaa kylmänä tai on se suunnilleen yhtähyvää kuin huoneenlämmössä ostin Uudesta k marketista 1 es makso 1.29€ ja k Citymarketissa 1.20€! Hyvää mutta mielummin juon joskus appelsiini tai mustikka mehua

    • Jonnetsaatana

      Ehkä niitäkin maailmass tarvitaan, näyttääpähän kaikki normaalit astetta paremmalta kun muut lipittää es K-kaupan kulmalla sähkötupakan kans

    • Spedejonne

      Jonnet vittuun Suomesta PERKELE!
      Saatana pitäs viedä mopokortti kaikilta jonneilta.

    • huutista

      >huutista

    • Toleranssijeei

      Ja näin jonne tunnelmiin #2019 koht jonnet hallituksen xD😂 sit parempi Suomi oujee juoa es pelaa cs hahaa teijän juttut painaa 01 verran samaa shiitii vuodesta toiseen päähän vaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      259
      2830
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      12
      1935
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      126
      1695
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      18
      1584
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      98
      1424
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1250
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1013
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      983
    9. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      978
    10. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      57
      960
    Aihe