Jonnet pilaavat maailman!

dhawuihuwdhuidh

Tämä on fakta! Vitun kusipäähomot ES-pärinöissä tuhoavat kaiken hyvän maailmasta.

21

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalua jonneille

      pitää paikkansa.

    • hiphopfan

      None pilaahip hop kulturin ja pärinöissään teke muill pahaaes juomaa palvooja luuleesaavansaseksiä

    • alladllsdalkdsfsfdf

      es pärisee ja jonnet tärisee....... nii eli vitun jonnet ...... ei

      • 34yueihfsufeds

        jumalata


    • Fobba saavuttaa jo !

      Keuli kovempaa wiljami !

    • Jonne(ko?)

      Niin, tyypillistä Jonne vastaisuutta...
      Itse olen paha energiajuoma addikti... Mutta en päristele kylillä saatikka huutele... Itse vastustan sitä, että pikku Jonnet spurdoilee kylillä....

    • sherlockasiam

      nii esjonnet emt jonnat ärsyttää ....ne pila jo valmiiksi pilalla olevan maailman

    • TuokaaES

      Mitäs mää nytte tein väärin?
      Pilasinks mä taas jonku maailman :-DD Täähän käy työstä.

      PS kuka vois ostaa mulle ES, ei itellä ikä riitä :-//

      (En kerro äitille että keneltä sain jos se bustaa)

    • Paskianen

      Es join ennen mut tajusin mitä paskaa se on. Vitun jonnet! :-(

    • HyiSaatana

      ES haisee kuolemalle

    • Ebin :-DD

    • v.tunjonnet

      niij iha totta!! :D keksis parempaa tekemist ku lipittää sitä vitu litkuu 24/7

    • Kdjsjxjcj

      Vittu juokaa sitä ES NIIN KAUAN KUN KERKIITTE!!! TERVEISIN SUOMEN ES PUOLUE 408 ●_●

    • Ripulipylly69

      Es tölkki tuntuu hyvältä perseessä!

    • Megis

      No hehheh... Ite juon megaforcee mutta hyvin harvoin joten en voi haukkua niitä jotka juo energiajuomia koska niistä tulee hyvä olo... Mulle ainakin!

    • Saikkfx

      Vitu homo oot ite kävit varmaa Siwassa ja et ostanu meille original es?

    • Saukkisss

      Es on parempaa kylmänä tai on se suunnilleen yhtähyvää kuin huoneenlämmössä ostin Uudesta k marketista 1 es makso 1.29€ ja k Citymarketissa 1.20€! Hyvää mutta mielummin juon joskus appelsiini tai mustikka mehua

    • Jonnetsaatana

      Ehkä niitäkin maailmass tarvitaan, näyttääpähän kaikki normaalit astetta paremmalta kun muut lipittää es K-kaupan kulmalla sähkötupakan kans

    • Spedejonne

      Jonnet vittuun Suomesta PERKELE!
      Saatana pitäs viedä mopokortti kaikilta jonneilta.

    • huutista

      >huutista

    • Toleranssijeei

      Ja näin jonne tunnelmiin #2019 koht jonnet hallituksen xD😂 sit parempi Suomi oujee juoa es pelaa cs hahaa teijän juttut painaa 01 verran samaa shiitii vuodesta toiseen päähän vaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe