Olen mieheni kanssa lähdössä matkalle ja olisi mukava tutustua siellä uusiin ihmisiin. Mielellään itetty suomalaisiin. Siksi tulinkin kysymään, onko kukaan muu lähdössä kyseisenä aikana sinne!? Ei ole kyse siitä etteikö mieheni kanssa olisi hyvä matkustaa kahden, mutta saisi miehenikin siten ehkä paremmin ystäviä kun muutama drinksu alla, hyvä mieli ja poissa stressin keskeltä. Harmittaa paljon hänen puolestaan että ainoa kaveri joka hänellä tavallaan on, on hänen oma veljensä. Minun kavereissani on paljon miehiä että naisia, mutta hän ei voi sietää ajatusta tavata miespuolisia ystäviäni.
Jos joku vain on lähdössä niin olisi todella kiva tutustua :)
22.5.-29.5. Kypros, Pafos! Muita lähdössä?!
Cidni
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443052Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052324Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512163Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3451916- 1501566
- 741423
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231258Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185