Ihana Martina sairastunut...

*KevätPörriäinen*

Kaunis ja ihana Martina on kevät flunssassa:(
Toivottavasti paranet pian, särkylääkettä, lepoa ja muista vitamiinit!!
Kiva että Victoria on terveenä ja toivottavasti ei saa tartuntaa, Stefan sais kyllä sairastaa niin paljon kuin sielu sietää, eipähän pääsis baanalle ja ois vihdoinkin kotosalla missä hänen paikkansa on; tulevan lapsen äidin, Victorian ja Herculeksen luona...!

9

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1=2

Stefu sais sairastaa munkin mielestä sellasen taudin joka kestäis useita useita viikkoja niin oispahan kotonaan perheensä luona eikä vikittelemässä törkeesti muijia Maran edessä kerta pettäjä pellehän se nulikka on!
      Tiedä mitä muita tauteja se Maralle tartuttaa Helsingin yöstä, hyihh helvetti...!!!

• Greippi Citrus

Jos pastillimerkki sponsoroi. täytyy olla syy mainostaa sitä :)

Miksi pitää lapsi, jolla ei ole flunssaa, ottaa lähelle ja tehdä ihan erityinen flunssapesä sohvalle?

• latinolantio

Miten sä olet kateellinen, eikö vaan marrtzu kriitikot ole kateellisia. Ettei vain sinullakin olisi lattamallinen takamus?

• EskoHakkaaMuijaansa

Eiköhän stefu ole hieman parempi mies kuin tämä Esko Eerikäinen joka poikkeuksetta sitä martinaa hakkasi.

ei ole julkisuudessa ollut mutta eiköhän tollaselle 40kymppisellekin kunnon testokuuri ala vaikuttamaan myös luonteeseen.

• ....................

Aika paha arvelu, jos sulla ei ole mitään tietoa, että tuollaista olisi tapahtunut. Pysytään nyt kuitenkin faktoissa. Martina paiskoi Eskoa seinään, mutta en ole koskaan mistään kuullut, että asia olisi toisinpäin.

Siis "poikkeuksetta hakkasi Martinaa". Tämä on siis sinun juorusi?

• Halipuss

Martsulle paljon HALEJA että parantuisi pikaisesti!!!!
      Tätä kevät flunssaa on tolkuttomasti liikenteessä nyt...
      ja vatsatautia myös!

• Birgit B

Mulla on sitä vatsatautia.. ei sekään niin kiva ole.. pitää pysytellä vessan lähellä ja tehdä kotona Töitä.

• Kipee oon itsekin
        Birgit B kirjoitti:

Mulla on sitä vatsatautia.. ei sekään niin kiva ole.. pitää pysytellä vessan lähellä ja tehdä kotona Töitä.

Juorujen mukaan Martinalle vessa on riskialtis paikka. Ainakin jos on parisuhteessa.

Nyt ei taida suhdetta olla ja siten mahatautiakin voi sairastaa ihan tavistyyliin siinä veskin lähellä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1615
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1031
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      79
      680
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe