ei millään pahalla mutta

ei niin hyvälläkään

Mä syytän sua mun elämän pilaamisesta! Haluatko syitä? tässä hieman esimerkkejä:
-Sä et ikinä osannu arvostaa mua vaan pidit päivän selvänä että siedän aivan kaiken sinulta!
-Sä jätit mut yksin lastenkanssa kaverit oli niin paljon tärkeempiä!
-joit ja haukuit mua mitään mitä tein ei ollu oikein kaikki oli mitätöntä eikä minkään arvosta.
-Oli myöskin aikaa kun sain kokea sun kuristukset ja lyönnit
-veit multa luottamuksen pettämällä kolmesti (ja tää on jotain sellaista mitä en ikinä saa takaisin!!!)
-Sä puhuit paskaa musta seläntakana (kuule kyllä juttu kiertää)
-kun muutettiin erilleen pyysin pientä taukoa sinä halusit eron ja myöhemmin syytit siittä minua
-sait mut houkuteltua takaisin sänkyysi vaikuttamalla siltä samalta ihanalta mieheltä johon rakastuin (olimpa TYHMÄ)
-elettiin eri osotteissa kuin avioparin kuuluukin ja kohtelit minua tasaarvoisena ihmisenä!
ja NYT sinä lapsen sairauden myötä sysäsit lapset minulle heittäydyit yllättäen kylmäksi ja etäiseksi sä jätät minut taas yksin!!!! nyt vielä vakavasti vammaisen lapsenkanssa ja pitäisi nuo kaksi tervettäkin hoitaa samalla!

Kuinka joku ihminen voi olla noin julma ihmiselle jonka kanssa on viettänyt 11 vuotta elämästään?????? Sinä sanoit vielä loppu talvesta että sinulla meni liian monta vuotta ennen kuin huomasit että vapaa aikaasi kuuluu kolme muutakin ihmistä! Tämä loukkaasi minua syvästi sillä tarkoitit meidän kolmea lastamme et minua minä olen yhdentekevä sinulle! Mutta nyt nuo lapset et voi sysätä niitä yksin minulle en jaksa missä on se ajatus muistakin ihmisistä omalla vapaa ajallasi???
En usko että olet ikinä minua rakastanut!!! Et niinkuin minä rakastin sinua olisin ollut valmis kuolemaan vuoksesi!!!! Sä olet vienyt minulta niin paljon ja minä olen antanut kaikkeni sinulle! Kun on kaikkensa antanut niin mistä saan enään eväät loppu elämääni??? Kerro millä kokoan tän kaiken nin että lasten elämät ei enempää kärsisi?
Kuinka saatoit tehdä tän mulle??? Olet kylmin, julmin ja itsekeskeisin ihminen jota tunnen!
Kyllä minäkin haluaisin juosta karkuun ja jättää kaiken taakseni olen vasta 27 minulla olisi vielä elämä edessä!!! Nyt se on vain kirjoitettu loppuun minun osaltani.. kiitos siittä sinulle kunniattomalle paskiaiselle...

0

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
        Suomussalmi
        131
        3099
      2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
        Ikävä
        223
        2971
      3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
        Ikävä
        79
        1926
      4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
        Ikävä
        77
        1559
      5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
        Sinkut
        239
        1427
      6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
        Ikävä
        48
        1148
      7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
        Ikävä
        99
        1041
      8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
        Kotimaiset julkkisjuorut
        114
        972
      9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
        Ikävä