Onko minulla liikaa kaloja jos minulla on 120l akvaario jossa on: 10 mustatetraa,12 neontetraa,1 taistelukala, 5 seeprakalaa,3 pientä partamonnia, 2 piikkisilmää?
Kalojen määrä?
9
279
Vastaukset
- 1981
Haluaisin ottaa vielä kyhmyotsaahvenen poikasia 3kpl, mahtuvatko ja sopivatko nuiden muiden kalojen kanssa?
- joku vaa
sitte kun akvaario haisee mädältä tai pahalta.. nii sitten niitä kaloja on liikaa
- joku vaa
sitte kun akvaario haisee mädältä tai pahalta.. nii sitten niitä kaloja on liikaa
- Sussu11122
Minulla on 40 litran akvaaario, jossa on 47 kalaa. Lisäksi ajattelin ostaa sinne
yhden riikikukko kirjoahvenen. Onko liikaa kaloja. Sussu11.- täplämonni
40l altaaseen sopisi parhaiten n20 tetraa ja taistelukala eli aika kalasoppa on sinulle kehittynyt! Ja Riikinkukko ahven eli Oskarille pitäisi olla yli 2000l allas! Mitä kaloja sinulla on jo entuudestaan? Monet kalat kuten hamaskarpit, Miljoonakalat, monniset jaTetrat lisääntyy erittäin helposti joten suosittelisin jopa vähentämään määrää ja ottamaan vaikka jonkin helmirihmakalan tilalle jos menee samaan veteen.
Ihan sopiva määrä, voisiko joku auttaa minun kysymyksessäni?
- firefly55
^^Voisi ehkä auttaakin, jos esittäisit sen ensin?
- LyhtytetrA
Aika moni kalasi ui keskitasolla eikä kovin moni pinnassa. Kyllä tuo on jo sopiva kalamäärä tuon kokoiseen altaaseen ja tetrat ovat aika nopeita lisääntymään. Mikä on altaasi ph? Sitä vaan että viihtyykö kalat sitten samassa vesissä?
- appuuta!!!!!
kuinka monta kalaa suunnilleen voi laittaa sadan litran akvaan? Mulla on siellä jo: 10 intiansulkaa, 10 miljoonakalaa ja kasvamassa on noin 20 niitten poikasta, 4 kuparimonnista, 2 tiikerin-nuoliaista ja 2 täplämonnia.Ajattelin että kaloja on kai VÄHÄN liikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk385292Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4175029Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5423306SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit662826Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1322700Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2612664Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.2012636"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –911769Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6521696Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki181560