Onko minulla liikaa kaloja jos minulla on 120l akvaario jossa on: 10 mustatetraa,12 neontetraa,1 taistelukala, 5 seeprakalaa,3 pientä partamonnia, 2 piikkisilmää?
Kalojen määrä?
9
302
Vastaukset
- 1981
Haluaisin ottaa vielä kyhmyotsaahvenen poikasia 3kpl, mahtuvatko ja sopivatko nuiden muiden kalojen kanssa?
- joku vaa
sitte kun akvaario haisee mädältä tai pahalta.. nii sitten niitä kaloja on liikaa
- joku vaa
sitte kun akvaario haisee mädältä tai pahalta.. nii sitten niitä kaloja on liikaa
- Sussu11122
Minulla on 40 litran akvaaario, jossa on 47 kalaa. Lisäksi ajattelin ostaa sinne
yhden riikikukko kirjoahvenen. Onko liikaa kaloja. Sussu11.- täplämonni
40l altaaseen sopisi parhaiten n20 tetraa ja taistelukala eli aika kalasoppa on sinulle kehittynyt! Ja Riikinkukko ahven eli Oskarille pitäisi olla yli 2000l allas! Mitä kaloja sinulla on jo entuudestaan? Monet kalat kuten hamaskarpit, Miljoonakalat, monniset jaTetrat lisääntyy erittäin helposti joten suosittelisin jopa vähentämään määrää ja ottamaan vaikka jonkin helmirihmakalan tilalle jos menee samaan veteen.
Ihan sopiva määrä, voisiko joku auttaa minun kysymyksessäni?
- firefly55
^^Voisi ehkä auttaakin, jos esittäisit sen ensin?
- LyhtytetrA
Aika moni kalasi ui keskitasolla eikä kovin moni pinnassa. Kyllä tuo on jo sopiva kalamäärä tuon kokoiseen altaaseen ja tetrat ovat aika nopeita lisääntymään. Mikä on altaasi ph? Sitä vaan että viihtyykö kalat sitten samassa vesissä?
- appuuta!!!!!
kuinka monta kalaa suunnilleen voi laittaa sadan litran akvaan? Mulla on siellä jo: 10 intiansulkaa, 10 miljoonakalaa ja kasvamassa on noin 20 niitten poikasta, 4 kuparimonnista, 2 tiikerin-nuoliaista ja 2 täplämonnia.Ajattelin että kaloja on kai VÄHÄN liikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1393855Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682721Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla512713Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852493Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332360Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051488SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past831424Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6401323Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.831230Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1641167