Onko minulla liikaa kaloja jos minulla on 120l akvaario jossa on: 10 mustatetraa,12 neontetraa,1 taistelukala, 5 seeprakalaa,3 pientä partamonnia, 2 piikkisilmää?
Vastaukset 9
- 1981
Haluaisin ottaa vielä kyhmyotsaahvenen poikasia 3kpl, mahtuvatko ja sopivatko nuiden muiden kalojen kanssa?
- joku vaa
sitte kun akvaario haisee mädältä tai pahalta.. nii sitten niitä kaloja on liikaa
- joku vaa
sitte kun akvaario haisee mädältä tai pahalta.. nii sitten niitä kaloja on liikaa
- Sussu11122
Minulla on 40 litran akvaaario, jossa on 47 kalaa. Lisäksi ajattelin ostaa sinne
yhden riikikukko kirjoahvenen. Onko liikaa kaloja. Sussu11.- täplämonni
40l altaaseen sopisi parhaiten n20 tetraa ja taistelukala eli aika kalasoppa on sinulle kehittynyt! Ja Riikinkukko ahven eli Oskarille pitäisi olla yli 2000l allas! Mitä kaloja sinulla on jo entuudestaan? Monet kalat kuten hamaskarpit, Miljoonakalat, monniset jaTetrat lisääntyy erittäin helposti joten suosittelisin jopa vähentämään määrää ja ottamaan vaikka jonkin helmirihmakalan tilalle jos menee samaan veteen.
Ihan sopiva määrä, voisiko joku auttaa minun kysymyksessäni?
- firefly55
^^Voisi ehkä auttaakin, jos esittäisit sen ensin?
- LyhtytetrA
Aika moni kalasi ui keskitasolla eikä kovin moni pinnassa. Kyllä tuo on jo sopiva kalamäärä tuon kokoiseen altaaseen ja tetrat ovat aika nopeita lisääntymään. Mikä on altaasi ph? Sitä vaan että viihtyykö kalat sitten samassa vesissä?
- appuuta!!!!!
kuinka monta kalaa suunnilleen voi laittaa sadan litran akvaan? Mulla on siellä jo: 10 intiansulkaa, 10 miljoonakalaa ja kasvamassa on noin 20 niitten poikasta, 4 kuparimonnista, 2 tiikerin-nuoliaista ja 2 täplämonnia.Ajattelin että kaloja on kai VÄHÄN liikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721135En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27733Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137728Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l225688- 44679
- 67635
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal53587