mitäpä tykkää kiinankärhrö tai muut kähröt jos istuttaa puun juurelle, tarkoituksena. että kiipeäisivät puuhun? Tai varsinkin mitä mahtaa puu tykätä?
kiinankährö
3
417
Vastaukset
- voi istuttaa
Se on kiinanKÄRHÖ, puu tykkää vaan hyvää , kun on kauneutta rungolla.
Mulla on monta kärhöä puun rungolla menemässä. - voi EHKÄ istuttaa
Puita ei haittaa, mutta pitää vähän kattoo, minkä kärhön istuttaa minkäkin puun juurelle. Koivun alla ei menesty mikään, ellet tee ihan järjettömiä istutusalustan vuorauksia juurimatolla. Ja muutenkin isot lehtipuut taitaa viedä melkein kaikki vedet ja ravinteet lähiympäristöstään. Männyn sukuisten puiden juurella pärjää vissiin kaikki "vaatimattomammat" kärhöt (pienikukkaiset). Omenapuiden juurellakin olen nähnyt kärhön kasvavan.
- 2 koivua
Mullon mennyt kahdenkin koivun juurella pikkukukkainen kärhö, ei mitään ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632146Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka831420La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131209- 1061067
- 96999
- 107812
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko51678- 38574
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus257574- 58564