Isovarvas oudosti "turvonnut"?

huolestuttaa:s

Tämä alkoi n. kuukausi sitten, kun pelasin sählyottelussa liian pienillä sisäpelikengillä, ja näin ollen loukkasin ehkä vasemman jalan isovarpaani.. Loukkasin luultavasti oikean jalan isovarpaan myös, mutta se ei ole "turvonnut", vaan kynnessä näkyy kaksi tummaa kohtaa, ikään kuin mustelmaa, kynnen kärjessä sivuilla. Vasen varvas on hyvin kipeä siitä kohtaa mistä kynsi "alkaa", eli jostain kynsinauhan kohdalta. Lisäksi sen kynnen kärjessä on keltaista, melko samanlainen jälki mitä tulee, kun jos painat kynnestä, niin sehän muuttuu sellaiseksi vaaleaksi? Jos painan kynsinauhasta, kipu on kamala. :s Kenelläkään mitään tietoa mikä tämä on ja mitä voin tehdä asialle? Tämä vaihe on kestänyt n. 2 viikkoa, aiemmin oli ihan turvoksissa, mutta ei enää. :/

3

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta tietämätön

Oletko käynyt näyttämässä sitä paikkakuntasi terveyskeskuksessa tms? Ettei vaan olis joku tulehdus tullut?

• huolestunut:s

Kerroin siitä sukulaiselle, joka on lääkäri, mutta sanoi vaan että "pistä jääpussi siihen", muttakun ei se ole turvonnut enää! D: Ja koita tässä nyt terveyskeskuksiin mennä kun kauheet jonot jne. Käväsen varmaan ylihuomenna koulussa terkkarilla, jos se osais sanoo jotain.. Sit aattelin ite kans sitä että kun mulla oli ne vähän pienemmät kengät, että jos kun se kynsi on osunut siihen, niin jos se on menny "taakseppäin" tms? Voiko silleen tapahtua? :s

• aurinko1
        huolestunut:s kirjoitti:

Kerroin siitä sukulaiselle, joka on lääkäri, mutta sanoi vaan että "pistä jääpussi siihen", muttakun ei se ole turvonnut enää! D: Ja koita tässä nyt terveyskeskuksiin mennä kun kauheet jonot jne. Käväsen varmaan ylihuomenna koulussa terkkarilla, jos se osais sanoo jotain.. Sit aattelin ite kans sitä että kun mulla oli ne vähän pienemmät kengät, että jos kun se kynsi on osunut siihen, niin jos se on menny "taakseppäin" tms? Voiko silleen tapahtua? :s

MInulla on saman tyyppistä vaivaa mutta tällä hetkellä kipu on pikkuvarpaan ja siitä seuraavan varpaanväli ja jalkaterä on ajoittain turvonnut varsinkin rasituksessa. Onko kenelläkään hyvää ohjetta miten sen saisi hoidettua ilman kirurgista toimenpidettä. Joku sanoi minulle että lähinnä kyseessä olisi mortonin syndrooma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe