Ollaan lähdössä Malagaan heti lokakuun alussa. Onko siellä vielä silloin helle?
Malaga lokakuussa
5
6274
Vastaukset
- lomakelit
Ei helle, mutta lämmintä suomalaiseen makuun kyllä.
Illat voivat olla viileitä mutteivat kylmiä.
http://finnish.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=zmw:00000.1.08482
Sivun puolivälillä on HISTORIA.
Laita sinne haluamasi päivä, niin näet mitä aiempina vuosina on ollut.
Noin pitkälle tulevaisuuteen (lokakuun alkuun) ei edes Juha Föhr tai Mette Mannonen osaa ennustaa.
Toivotaan aurinkoa, pelätään sadetta. - Benalmadena ole
Hei,
olen menossa jo 6. kertaa syyslomaviikoksi lasten kanssa Malagaan. Yhden kerran oli epävakaista, eikä rannalla tarennut olla. Muutoin on aina ollut aivan mahtava sää. Toivotaan että tänäkin vuonna aurinko paistaa myös lokakuussa. - matkalainen
Hei
Olemme olleet kolmesti loka-marraskuun vaihteessa Malagassa, emme edes iltaisin ole tarvinneet takkia, pleiserillä pärjätty. Granadassa sateella oli viileää ( 17 astetta), samoin Mihasissa iltaisin
La Heradurassa( Nerjan lähellä) illalla 20 astettä lokakuun lopussa. Kannattaa varautua myös helteisiin ( jopa 30 astetta)
hyvää lomaa!! - CASA FUENGIROLA
Yleensä on lämpimät ilmat, mutta syksy saattaa jo alkaa lokakuun alussa.
Perinteisesti Fuengirolan ferioiden aikaan eli 6-12 lokakuuta on aina satanut.
Paitsi viime vuonna.
Merivesi taitaa jo olla niin kylmää, että en itse ainakaan mene enää lokuussa uimaan. Suomen järvivesiin tottuneelle viileempi vesi ei ehkä ole ongelma. - piip123
Olin viime vuonna koko lokakuun Malagassa, Torre Del Marissa. Koko sen ajan päivälämpötila oli noin 25-30 astetta. Iltaisin noin 20 astetta. Merivesikin oli mukavan lämmintä viellä tuolloin :) Kun palasin Suomeen alkoi Torre Del Marissa sateet ja ukkoset... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686777
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes522101- 562078
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200- 541192
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571184Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927