Malaga lokakuussa

Ollaan lähdössä

Ollaan lähdössä Malagaan heti lokakuun alussa. Onko siellä vielä silloin helle?

5

6427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomakelit
    • Benalmadena ole

Hei,
      olen menossa jo 6. kertaa syyslomaviikoksi lasten kanssa Malagaan. Yhden kerran oli epävakaista, eikä rannalla tarennut olla. Muutoin on aina ollut aivan mahtava sää. Toivotaan että tänäkin vuonna aurinko paistaa myös lokakuussa.

• matkalainen

Hei

Olemme olleet kolmesti loka-marraskuun vaihteessa Malagassa, emme edes iltaisin ole tarvinneet takkia, pleiserillä pärjätty. Granadassa sateella oli viileää ( 17 astetta), samoin Mihasissa iltaisin
      La Heradurassa( Nerjan lähellä) illalla 20 astettä lokakuun lopussa. Kannattaa varautua myös helteisiin ( jopa 30 astetta)

hyvää lomaa!!

• CASA FUENGIROLA

Yleensä on lämpimät ilmat, mutta syksy saattaa jo alkaa lokakuun alussa.
      Perinteisesti Fuengirolan ferioiden aikaan eli 6-12 lokakuuta on aina satanut.
      Paitsi viime vuonna.
      Merivesi taitaa jo olla niin kylmää, että en itse ainakaan mene enää lokuussa uimaan. Suomen järvivesiin tottuneelle viileempi vesi ei ehkä ole ongelma.

• piip123

Olin viime vuonna koko lokakuun Malagassa, Torre Del Marissa. Koko sen ajan päivälämpötila oli noin 25-30 astetta. Iltaisin noin 20 astetta. Merivesikin oli mukavan lämmintä viellä tuolloin :) Kun palasin Suomeen alkoi Torre Del Marissa sateet ja ukkoset... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      59
      4014
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      93
      2368
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2042
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1793
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1571
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1526
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1192
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1138
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1094
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1052
    Aihe