Olen 27- vuotias 8 kuukauden ikäisen pojan yh äiti tampereelta. Ja etsin pientä lisätienestiä itselleni.
Lastenhoidosta on kokemusta lähes 20vuotta. Myös useampi lapsi hoituu samanaikaisesti, (olen isosta perheestä.)
Siivouksesta on kokemusta myös. Olen keikkaluontoisesti siivoillut yksityishenkilöillä sekä koulussa. Myös kaikki muu kodinhoidontyö hoituu helposti. Olen käynyt myös talouskoulun.
olen ahkera ja luotettava!
jos kiinnostuit ja tarvitset apua niin ota yhteyttä :)
[email protected] tai
040-679 3933
Siivous/lastenvahti/muu kodinhoito TAMPERE
yh85
2
138
Vastaukset
- kodinhoitaja2
Moi. Olen 19.vuotias tyttö opiskelija ja Valmistun kodin hoitajaksi keväällä ja minulla alkaisi työharjottelu jakso 3.2-4.4.2014 ja olen hyvin luotettava ja reipas ja tykkään eläimistä ja lapsisita ja asun tampereella linnainmaalla joten jos linnainmaalla tarvitaan kodin hoitajaa niin ottakaa minuun yhteyttä voin olla 3.2.4.4.2014 töissä.
[email protected]
puh: 0458674996 voi ottaa yhteyttä numerolla ei ilman numeroa koska en vastaa tuntemattomiin 12-4 välillä. - ne96
laitoin sulle meiliä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356