Olen 27- vuotias 8 kuukauden ikäisen pojan yh äiti tampereelta. Ja etsin pientä lisätienestiä itselleni.
Lastenhoidosta on kokemusta lähes 20vuotta. Myös useampi lapsi hoituu samanaikaisesti, (olen isosta perheestä.)
Siivouksesta on kokemusta myös. Olen keikkaluontoisesti siivoillut yksityishenkilöillä sekä koulussa. Myös kaikki muu kodinhoidontyö hoituu helposti. Olen käynyt myös talouskoulun.
olen ahkera ja luotettava!
jos kiinnostuit ja tarvitset apua niin ota yhteyttä :)
[email protected] tai
040-679 3933
Siivous/lastenvahti/muu kodinhoito TAMPERE
yh85
2
196
Vastaukset
- kodinhoitaja2
Moi. Olen 19.vuotias tyttö opiskelija ja Valmistun kodin hoitajaksi keväällä ja minulla alkaisi työharjottelu jakso 3.2-4.4.2014 ja olen hyvin luotettava ja reipas ja tykkään eläimistä ja lapsisita ja asun tampereella linnainmaalla joten jos linnainmaalla tarvitaan kodin hoitajaa niin ottakaa minuun yhteyttä voin olla 3.2.4.4.2014 töissä.
[email protected]
puh: 0458674996 voi ottaa yhteyttä numerolla ei ilman numeroa koska en vastaa tuntemattomiin 12-4 välillä. - ne96
laitoin sulle meiliä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116