Linux-rypistyksen käyttäjä promiilit on nouseet 0.76% ? Näyttää se "mainostus" auttavan ubutubuttajia ?
Nyt pelottaa !
36
221
Vastaukset
- rauhassa..
Odottakaahan rauhassa sitä Windows 8:ia, sitten tuo vasta nouseekin.
- win.kasi.mini
En sanoisi noin rohkeasti !
Kirjoitan tätä juuri nyt tällä acer-minillä ja tässä on Windows-8 joka pelaa, kun "kesäinen" unelma ja näyttää siltä, että se lopullinen kasi tulee olemaan tässä minissä, sillä tämä toimii minissä jouhevammin, kun Win-7 !
Olettaisin, että vuoden lopussa linux-jakeluiden promillet tipahtaa jyrkästi, eikä päinvastoin !
Vaan aika sen näyttää, kunhan saadaan ensikuun alussa lopullinen testi jakelu, ennen vuoden lopun lopullista käyttöjärjestelmää ?
- !
Käytöksestä päätellen jotain pimeää heissä on.
- koti.valot
Niin taitaa olla ?
Valot päällä, mutta tyhjä "tupa" !
- voihan.vekkulia
Lokakuussa se ubutubu-linux 12.10 "valloittaja" alkaa valloittamaan maailmaa ja polkee pienen Redmondi-Windowsin konkurssiin ?
- Jos ihan rehellinen
..olen, eipä nuo ubutubun rypistykset enää pelota käyttäjämäärällään. Se on mennyt sen verran takapakkia, että ubutubun käyttäjämäärät senkun tippuvat!
Ubutubu alkaa olla uppoava laiva omassa yhteisössäänkin! - 1810
Jos ihan rehellinen kirjoitti:
..olen, eipä nuo ubutubun rypistykset enää pelota käyttäjämäärällään. Se on mennyt sen verran takapakkia, että ubutubun käyttäjämäärät senkun tippuvat!
Ubutubu alkaa olla uppoava laiva omassa yhteisössäänkin!Tuli liian "suosituksi" joten linuxistit käänsivät sille selkänsä ja sama kohtalo tulee odottamaan minttiäkin.
- ajanviete.harrastus
1810 kirjoitti:
Tuli liian "suosituksi" joten linuxistit käänsivät sille selkänsä ja sama kohtalo tulee odottamaan minttiäkin.
Turhaa sitä on kiemurrella, kun siitä ei tule valmista ?
- Onneksi on Windows!
1810 kirjoitti:
Tuli liian "suosituksi" joten linuxistit käänsivät sille selkänsä ja sama kohtalo tulee odottamaan minttiäkin.
"sama kohtalo tulee odottamaan minttiäkin."
Vain, jos se menee samanlaiseen mahdottomuuteen, kuin mihin ubutubu meni, eli edes paatuneetkaan ubutubun käyttäjät enää osaa sitä käyttää! - ei.uutinen
Onneksi on Windows! kirjoitti:
"sama kohtalo tulee odottamaan minttiäkin."
Vain, jos se menee samanlaiseen mahdottomuuteen, kuin mihin ubutubu meni, eli edes paatuneetkaan ubutubun käyttäjät enää osaa sitä käyttää!Mikä yllätys ? Ja minäkun olin siinä uskossa, että linux nörtit osaa käyttää sitä ubua !
- alas vaan
Linux-yhteisön tahto on saada Linuxin käyttäjämäärä putoamaan. Optimitilanne on lähellä nollaa pienen piirin jäädessä jäljelle. Ubuntu on ongelma, josta on hyvä päästä nopeasti eroon.
- only.windows
Eikös se ole jo riittävän pieni ja muutama avohoidossa oleva linux-hihhuli melskaa sivulla ?
Se 20.000.000 miljoonaa käyttäjää on hyttysenkusi Tyynessä meressä !
Olen jo monesti maininnut, että jos linux-rypistys olisi edes lähellekin niin erinomainen, mitä hihhulit mainostaa, niin se olisi ainakin samoissa käyttänumeroissa missä applen lelukäyttis on, vaan ei ole päässyt edes promille prosenteista ylös !
Ihmettelen vaan sitä, että jopa valtiot retkahtavat linuxsen hurmioon, sen "ilmaisuuden" johdosta ?
Ajanviete harrastuksena se on mielenkiintoinen, jolla voi "huvittaa" joutoaikana, vaan senkin ajan voisi käyttää jäkevämmin, mutta meitä on joka lähtöön, joten.............? - luvut alas
only.windows kirjoitti:
Eikös se ole jo riittävän pieni ja muutama avohoidossa oleva linux-hihhuli melskaa sivulla ?
Se 20.000.000 miljoonaa käyttäjää on hyttysenkusi Tyynessä meressä !
Olen jo monesti maininnut, että jos linux-rypistys olisi edes lähellekin niin erinomainen, mitä hihhulit mainostaa, niin se olisi ainakin samoissa käyttänumeroissa missä applen lelukäyttis on, vaan ei ole päässyt edes promille prosenteista ylös !
Ihmettelen vaan sitä, että jopa valtiot retkahtavat linuxsen hurmioon, sen "ilmaisuuden" johdosta ?
Ajanviete harrastuksena se on mielenkiintoinen, jolla voi "huvittaa" joutoaikana, vaan senkin ajan voisi käyttää jäkevämmin, mutta meitä on joka lähtöön, joten.............?Ubuntun 20 miljoonaa käyttäjää on aivan liikaa. Luku on turvallisempi kun käyttäjiä on korkeintaan 1000-1500 linux-käyttäjää. Silloin pieni ryhmä kehittäjä käyttäjiä kykenee luottamaan toistensa tekemisiin täysin. Vain täysi luottamus mahdollistaa turvallisen varmasti main streamin ulkopuolella pysyvän käyttöjärjestelmän joskta suuri globaali yleisö ei tiedä mitään.
Valtioiden linux-kokeilut ovat hyvin vaarallinen ilmiö linuxin turvallisuuden kannalta, samoin kuntatason kokeilut valtioiden sisällä. Ei lainkaan toivottu ilmiö linux-yhteisön sisällä. Yhteisö haluaa käyttäjäluvut nopeaan laskuun. Miljoonista käyttäjistä pitää pudota alas joihinkin tuhansiin käyttäjiin korkeintaan. Silloin Linux on turvallinen.
Linux on vaarallisen suosittu käyttäjien turvallisuuden kannalta, on saatava käyttäjäluvut nopeaan pudotukseen. 0.76 promillea on vaarallinen luku kasvun suhteen, se leikataan pienemmäksi yhteisön yhteisin toimin. - vastavirran.kiiski
luvut alas kirjoitti:
Ubuntun 20 miljoonaa käyttäjää on aivan liikaa. Luku on turvallisempi kun käyttäjiä on korkeintaan 1000-1500 linux-käyttäjää. Silloin pieni ryhmä kehittäjä käyttäjiä kykenee luottamaan toistensa tekemisiin täysin. Vain täysi luottamus mahdollistaa turvallisen varmasti main streamin ulkopuolella pysyvän käyttöjärjestelmän joskta suuri globaali yleisö ei tiedä mitään.
Valtioiden linux-kokeilut ovat hyvin vaarallinen ilmiö linuxin turvallisuuden kannalta, samoin kuntatason kokeilut valtioiden sisällä. Ei lainkaan toivottu ilmiö linux-yhteisön sisällä. Yhteisö haluaa käyttäjäluvut nopeaan laskuun. Miljoonista käyttäjistä pitää pudota alas joihinkin tuhansiin käyttäjiin korkeintaan. Silloin Linux on turvallinen.
Linux on vaarallisen suosittu käyttäjien turvallisuuden kannalta, on saatava käyttäjäluvut nopeaan pudotukseen. 0.76 promillea on vaarallinen luku kasvun suhteen, se leikataan pienemmäksi yhteisön yhteisin toimin.No sittenhän se "onnenpäivä" lähestyy, mutta voi olla että menee yhdenmiehen kisailuksi, jos luisuminen jatkuu nykyiseen vauhtiin, mutta...............?
- linkku-urpojen
hurja peruna-poika pelin mainoskampanja on siis alkanut viimeinkin tuottamaan tulosta !
- promille.pojat
Peruna-poika kait oli sen 2 promillen tekijä ?
- luvut alas
Ubuntu ja Mint eivät ole linux-yhteisön sisällä missään suuressa suosiossa, vaan koko Ubuntu koetaan lähinnä riesana. Linux on turvallinen kun käyttäjämäärät ovat pieniä. Ubuntu on tuonut tarpeetonta käyttäjämassaa aivan liikaa, joten riskit alkavat kasvaa.
Linuxin turvallisuudesta huolehtiva osa käyttäjistä varmasti on jo ajat sitten hylännytkin Ubuntun sekä myös Mintin. Mennään pienempiin jakeluihin joita ei yleisesti tunneta, silloin turvallisuustaso pysyy korkeana.
Uskokaa tai älkää, mutta linux-yhteisössä oikeasti halutaan pudottaa käyttäjämäärät alas mahdollisimman pieniin ympyröihin. Canonicalin kaikille Linux-ajattelu tekee vain hallaa linuxin turvallisuudelle. 0.76 promillea on sekin liian suuri käyttäjäluku. Alemmas vaan nopeasti.- maailmalla.matkaillu
Olet varsin oikeassa siitä, että linux-systeemi on harrastelijoiden ja ATK inssien "temmelys areena", sillä "koodi" on avoin ja niinollen siitä voi rakentaa käyttiksen tarpeita tyydyttämään !
Se on vaan huvittavaa lukea "tuppimunien" kehuja ja ylistyksiä kuinka siitä voi rakentaa oman käyttöjärjestelmän, vaan useimmalle jää se "rakentelu" ubutubun asennukseen CD.tä.
Henkilökohtaisesti minulla ei ole moitetta linux-systeemistä, mutta se ei sovi minun "raameihin" käyttöjärjestelmäksi, sillä siinä on paljon puutteita jokapäiväiseen käyttöön !
Hyvää toukokuuta ja good luck ...........................
- voihan.vinetto
Kumpi ompi parempi ? Windows vaiko Linuxsi ?
Ei taida linux-rutistuksesta tulla mitään ?
Vaan peräkammarissa on rauhallista koodata, kun ei ole tarvis "kisailuun" !- Onneksi on Windows!
Vähän sama, kuin jos kysyisi: kumpi ompi parempi, moottoripyörä vai polkupyörä?
Polkupyörä on ilmainen ja ei vie bensaa ja niitä voi varastaa joka paikasta!
Mutta ovatko ne silti vertailukelpoisia? Mielestäni eivät. Linux painii ihan eri sarjassa, kuin Windows, jossa toimii kaikki - ihan kaikki! - valintakysymys
Onneksi on Windows! kirjoitti:
Vähän sama, kuin jos kysyisi: kumpi ompi parempi, moottoripyörä vai polkupyörä?
Polkupyörä on ilmainen ja ei vie bensaa ja niitä voi varastaa joka paikasta!
Mutta ovatko ne silti vertailukelpoisia? Mielestäni eivät. Linux painii ihan eri sarjassa, kuin Windows, jossa toimii kaikki - ihan kaikki!Se on kyse vain siitä haluatko sen elämääsi vakoilevan Windowsin vai tietoturvallisen pienen piirin käyttöjärjestelmän. Ihan valintakysymys.
- linux.piipitykset
valintakysymys kirjoitti:
Se on kyse vain siitä haluatko sen elämääsi vakoilevan Windowsin vai tietoturvallisen pienen piirin käyttöjärjestelmän. Ihan valintakysymys.
Ensinnä, mitä sinussa on "vakoiltavaa" ? Käytät sitten mitä käyttistä vaan , niin "jalanjälkesi" jää joka paikkaan missä "kyläilet", joten se "vakoilu" on niitä linux-hihhulien unia!
Kyllä niitä "vakoilijoita" on linux-rynttäyksessä, mutta se on käyttäjien määrään pohjautuva ja linux on "nyrkkipaja", verrattuna Appleen tai Windowsiin, joten....................?
- ei.ole.pelkoa
Tais mennä ohi se "pinkaisu" ? Niinhän asioita tietävän sanovat, että ubun rynnistys on loppunut ja alkaa luisumaan mäkeä alas ?
- mac-käyttäjä..
Asia on niin, että kun softa kehittyy tarpeeksi hyväksi, asiakkaiden tarttee vain huomata se, että tämähän rokkaa! Ja softa yleistyy lumipalloefektin lailla. Samalla tavalla Mikkiskin pääsi menestymään 1990-luvun alussa Windowsillaan. Myös Windows oli tuntematon ja huono rypistys 1980-luvulla. Luuletko tosissaan että Microsoft on iänikuisella Windowsillaan on aina suosittu. Windows on jo jälkeenjäänyt kivikautinen muinaisjäänne, massat ei sitä ole vain vielä huomannut (paitsi ehkä Appleen/Linuxiin siirtyneet).
Olen itse käyttänyt tietokoneita 1980-luvun lopusta lähtien, tuohon aikaan Windows-PC tuntui paskalta kun vertasi vaikka Atari ST koneeseen ja puhumattakaan Amigaan. Niin se Amigagin silti hävisi, vaikka oli niin edellä aikaansa.
Microsoft Windows on vain softa muiden joukossa ja uskon että se tulee katoamaan Amigan lailla viimeistään 10-20 vuoden kuluessa. Nyt on jo merkkejä Microsoftin alamäestä, kun vertaa aikaa 1990-2007. Ensimmäinen kompastukivi oli Vista. Mikkiksellä oli jo Vistan aikaan samaa sokeutta esillä kuin Nokialla, ikuinen luulo omasta menestyksestä.
Vistan aikaan itse kyllästyin ja siirryin Apple Maciin. Mutta nyt olen itse jo kyllästymässä Appleen ja uskon myös että Applellakin on alamäki edessä, ellei se tee taas jotain yllättävää siirtoa? Kuten vapauta Mac OS X käyttistä tai jotain mullistavaa laitetta? - ruh.neber
mac-käyttäjä.. kirjoitti:
Asia on niin, että kun softa kehittyy tarpeeksi hyväksi, asiakkaiden tarttee vain huomata se, että tämähän rokkaa! Ja softa yleistyy lumipalloefektin lailla. Samalla tavalla Mikkiskin pääsi menestymään 1990-luvun alussa Windowsillaan. Myös Windows oli tuntematon ja huono rypistys 1980-luvulla. Luuletko tosissaan että Microsoft on iänikuisella Windowsillaan on aina suosittu. Windows on jo jälkeenjäänyt kivikautinen muinaisjäänne, massat ei sitä ole vain vielä huomannut (paitsi ehkä Appleen/Linuxiin siirtyneet).
Olen itse käyttänyt tietokoneita 1980-luvun lopusta lähtien, tuohon aikaan Windows-PC tuntui paskalta kun vertasi vaikka Atari ST koneeseen ja puhumattakaan Amigaan. Niin se Amigagin silti hävisi, vaikka oli niin edellä aikaansa.
Microsoft Windows on vain softa muiden joukossa ja uskon että se tulee katoamaan Amigan lailla viimeistään 10-20 vuoden kuluessa. Nyt on jo merkkejä Microsoftin alamäestä, kun vertaa aikaa 1990-2007. Ensimmäinen kompastukivi oli Vista. Mikkiksellä oli jo Vistan aikaan samaa sokeutta esillä kuin Nokialla, ikuinen luulo omasta menestyksestä.
Vistan aikaan itse kyllästyin ja siirryin Apple Maciin. Mutta nyt olen itse jo kyllästymässä Appleen ja uskon myös että Applellakin on alamäki edessä, ellei se tee taas jotain yllättävää siirtoa? Kuten vapauta Mac OS X käyttistä tai jotain mullistavaa laitetta?Jos haluat käyttää "ilmaista" käyttistä, niin lopeta vaikerrus ja tyydy mitä "peltikuppiin" kolahtaa !
- ei.macisti
Vistan aikaan itse kyllästyin ja siirryin Apple Maciin. Mutta nyt olen itse jo kyllästymässä Appleen ja uskon myös että Applellakin on alamäki edessä, ellei se tee taas jotain yllättävää siirtoa? Kuten vapauta Mac OS X käyttistä tai jotain mullistavaa laitetta?Apple on "suljettu yhteisö" ja kaikki toiminta pyörii se systeemin ympäsillä ?
Minulla ei ole mitään kokemusta applesta ja tuskin tulee olemaankaan, sen enempää kun linux rypistyksistäkään !
Aika sen näyttää, kuinka applen homma edistyy, kun se nero poistui "johdosta". - 12+16
Vistan aikaan itse kyllästyin ja siirryin Apple Maciin. Mutta nyt olen itse jo kyllästymässä Appleen ja uskon myös että Applellakin on alamäki edessä, ellei se tee taas jotain yllättävää siirtoa? Kuten vapauta Mac OS X käyttistä tai jotain mullistavaa laitetta?"Windows on jo jälkeenjäänyt kivikautinen muinaisjäänne, massat ei sitä ole vain vielä huomannut (paitsi ehkä Appleen/Linuxiin siirtyneet)."
Apple ja linux jakelut eivt ole tuoneet mitään uutta pöytään. Missä on Applen Metro? iPuhelimien OS näyttää tänäpäivänä samalta kuin vuonna 2007.
Apple ei ole tuonut mitään uutta pöytän pitkiin aikoihin.
- cold fact
Steve Jobs kuoli ihan tavallisen ihmisen tavoin. Hän ei ollut eikä ole korvaamaton. Apple voi ottaa uusia suuntia uuden johtoportaan myötä. Onko Windows-hihhuleille todella noin epäselvää se, että jokainen kuolee joskus? Edes Steve Jobs ei ole kuolematon.
Jobs oli Windows-fanatikkoja parempi koska hän ymmärsi kuolevansa. Windows-hihhuli luulee elävänsä ikuisesti. Se on vaikea kristinuskon aivopesemälle Windows-hihhulille ymmärtää kuoleman väistämättömyyttä.
Ole miten Wintyo-hihhuli vaan niin kuolema korjaa ihan varmasti ennemmin tai myöhemmin etkä mahda mitään.- applen.lelukauppa
No minkäläinen "epätavallinen" on ? Sinäkö ? Kyllä Steve retkutti applen asiakkaita pitkän ajan niillä ylihinnoitelluilla leluilla, johon ei normaali "kuolevainen" pysty, tai ei ilkeä kusta asiakkan silmää suoraan sanoen, joten revi siitä poju ..................
- rahan.ahneus
Steveltä jäi työt kesken, sillä hän lupasi "kyykyttää" googlea kaikella rahalla mitä hänellä oli pankissa, mutta ei kerinnyt tuhlaaman "keksijäpelle" omaisuuttaan, vaan "noutaja" tuli ennen aikojaan ..................
- luisua.alas
Ja vieläkin 0.76% promilleä ?
Ei näytä tulevaisuus hyvältä linux pojille ?- Kylmää faktaa?
Mikäli StatOwlin tilastoihin on uskominen, noin kolmasosa Linux-käyttäjistä käyttää Ubuntua (33,02%). "Supersuosittua" Androidia käyttää vain 1,52%. Siis jos Linux-käyttäjäprosentti on (Statowlin mukaan) 0,76, niin Ubuntun osuus kaikista käyttöjärjestelmistä on 0,3302*0,76=0,251% ja Androidin 0,0152*0,76=0,012%.
http://www.statowl.com/operating_system_market_share_by_os_version.php?1=1&timeframe=last_6&interval=month&chart_id=4&fltr_br=&fltr_os=&fltr_se=&fltr_cn=&limit[]=linux - turhaa.mainostusta
Kylmää faktaa? kirjoitti:
Mikäli StatOwlin tilastoihin on uskominen, noin kolmasosa Linux-käyttäjistä käyttää Ubuntua (33,02%). "Supersuosittua" Androidia käyttää vain 1,52%. Siis jos Linux-käyttäjäprosentti on (Statowlin mukaan) 0,76, niin Ubuntun osuus kaikista käyttöjärjestelmistä on 0,3302*0,76=0,251% ja Androidin 0,0152*0,76=0,012%.
http://www.statowl.com/operating_system_market_share_by_os_version.php?1=1&timeframe=last_6&interval=month&chart_id=4&fltr_br=&fltr_os=&fltr_se=&fltr_cn=&limit[]=linuxIhmeellistä, kun linuxsia mainostetaan "maailman pelastajaksi", vaan kyllä se PELASTUS olisi tapahtunut viimeisen 10 vuoden aikana, vaan eipä ole tapahtunut "valloitusta" ? Päinvastoin, käyttäjien määrä on laskenut, mutta tarvii todeta, että ei tosi "linux-nörtti" kyllä huutele ja mainostele sitä näillä sivuilla, vaan uudet tuppimunat (lapset) sitä mainostaa, sillä se ilmaisuus houkuttelee koulupoikia kokeilemaan jakeluja ja joillekin se "syöpyy" aivoihin ja siitä tulee heille uskonto !
Sen pituinen se .................................? - 10+1
turhaa.mainostusta kirjoitti:
Ihmeellistä, kun linuxsia mainostetaan "maailman pelastajaksi", vaan kyllä se PELASTUS olisi tapahtunut viimeisen 10 vuoden aikana, vaan eipä ole tapahtunut "valloitusta" ? Päinvastoin, käyttäjien määrä on laskenut, mutta tarvii todeta, että ei tosi "linux-nörtti" kyllä huutele ja mainostele sitä näillä sivuilla, vaan uudet tuppimunat (lapset) sitä mainostaa, sillä se ilmaisuus houkuttelee koulupoikia kokeilemaan jakeluja ja joillekin se "syöpyy" aivoihin ja siitä tulee heille uskonto !
Sen pituinen se .................................?Olihan Ubuntu muotia vielä viime vuonna, mutta nyt youtubessakin ovat alkaneeet ubuntun tuputtajat hiljenemään kun se ei olekaan enään muotia. Yhdysvalloissahan se oli vuonna 2011 suosiossa kun wannabenörttien (ja osittain hipsterien) keskuudessa, oli hyvä esittää nörttiä kun koneella oli tavallisesti poikkeava käyttöjärjestelmä, mutta sittemmin niillekin selvisi linuxien komentorivi helvetti ja palasivat Applen ja Microsoftin käyttäjiksi.
On erittäin epätodennäköistä että Mint (tai muu jakelu) kokisi ikinä mitään vastaavaa. - hiipuva.tuli
10+1 kirjoitti:
Olihan Ubuntu muotia vielä viime vuonna, mutta nyt youtubessakin ovat alkaneeet ubuntun tuputtajat hiljenemään kun se ei olekaan enään muotia. Yhdysvalloissahan se oli vuonna 2011 suosiossa kun wannabenörttien (ja osittain hipsterien) keskuudessa, oli hyvä esittää nörttiä kun koneella oli tavallisesti poikkeava käyttöjärjestelmä, mutta sittemmin niillekin selvisi linuxien komentorivi helvetti ja palasivat Applen ja Microsoftin käyttäjiksi.
On erittäin epätodennäköistä että Mint (tai muu jakelu) kokisi ikinä mitään vastaavaa.Todellisuudessa ubuntu turmeli linux-käyttikset suurilla lupauksilla ja takuilla. Vaan ei kaikki ole sitä, mitä mainoksissa luvataan ja canonical antoi lupauksia , maasta "taivaaseen" ikäisestä avusta, mutta jos raha loppuu, niin siihen loppuu myös ubutubutus ? Ja hyvällä alulla on se "tähden" sammuminen, joten.............?
- summa summarum...
hiipuva.tuli kirjoitti:
Todellisuudessa ubuntu turmeli linux-käyttikset suurilla lupauksilla ja takuilla. Vaan ei kaikki ole sitä, mitä mainoksissa luvataan ja canonical antoi lupauksia , maasta "taivaaseen" ikäisestä avusta, mutta jos raha loppuu, niin siihen loppuu myös ubutubutus ? Ja hyvällä alulla on se "tähden" sammuminen, joten.............?
Eikös tuo olekin latinaa? No, ei tullut siis tästäkään kurttauksesta maailman valloitusta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462