Mihin voi käyttää, muuhun kuin hillojen tekemiseen,kallistakin oli?
Ostin vahingossa hillosokeria ja en tarvi sellaista
18
886
Vastaukset
Ei mihinkään muuhun, esim jos tekee mokkapaloja niin siihen käytetään palasokeria.
Pianhan se marja aikakin on, kyllä sokeri siihen säilyy...
- tutisuttaa
Laita kahvikuppiin, jos siitä tulee tytinää.
- Makkee kiertämään
Myy pois Keltaisessa pörssissä!
- er434545343434543543
Mokkapaloihin.
Jos asut Tampereella voin tulla ostamaan erän sinulta. - meeriamanda
Osta hiivaa ja valmista kiljua...Juhannus tulossa :))
- k/k
Älä viettele maan hiljasia,mun alko tekemään kotikaljaa mieleni kun luin sun jutun.
Entäs jos revin rahani? - meeriamanda
k/k kirjoitti:
Älä viettele maan hiljasia,mun alko tekemään kotikaljaa mieleni kun luin sun jutun.
Entäs jos revin rahani?Herra pyhästi siunatkoon... et rahasi repisit :)) Pistä hiivaa nyt vaikka mehuun... kun en muutakaan hätäpäissäni keksi...:D
Onko oikeesti viä sitä vaarinkaljaa jota Kallen siskokin, oliko Eeti / Edit nimeltään häpesi fillarin jopparalla kuljettaessaan.? Sai siitä ilkeilyjä nuorentytön kohtuuttomaan kaupunkiolevaisilta.
- k/k
Ei kai niitä puukehikkoja enää oo ja siel keskellä ruskee lasipullo.
Jotain perhekaljaa se nyt on muovipullois ja prosennteja kun nelosen kaljas.
Joo ,äijät ihmetteli et millä voimakoneel eeti ajelee kun noin pussahtelee. - henrjii
Mä osti merisuolaa voikohan sitä käyttää muuhun kuin mere tekoon
- meeriamanda
Tottahan toki, värjaa erilaisilla karamelliväreillä ne suolarakeesi... anna kuivua ja tee kaunis tarjoitl reunus tarjottavalle ruoalle!
- Tase pappa
henrjii// Ainoa oikea suola kuoriperunoitten keittoveden suolaamiseen, kalan tai sienien suolaamiseen ja liukkauden torjuntaan.
Kylpyammeeseen kun kippaat kilon Merisuolaa ja lillut tunnin siinä liemessä, eipä psoriasis tai muut ihosairaudet pompi kropassasi.
Älä menetä toivoasi, kyllä se suolaeräsi kuluu vuosien aikana.
- suussa.sulava
Suolaa ja sokkuria samassa aineessa. Varmaan hieno efekti.
Eikö suola sula? - er4345453434545434
osaisiko joku neuvoa!
Laita kattila tulelle, kattilaan vettä ja sokerit.
Ota virkkausvehkeet esiin ja virkkaa 2 X 2 metrinen liina.
Uita valmis liina sokerivedessä ja muotoile siitä Aalto-vaasi.
Kun vaasi on kovettunut anna se vauvansänkynä lahjaksi.
Muista varoittaa saajaa että kovasti kuolaava vauva karkaa siitä helposti ja muista maksaa Teosto-korvaukset Aallon perikunnalle.
H.- ............
en tiedä, mutta hunksz saa minut aina nauramaan, hyvä kommentti......
- Rimmir tänään
Kun nuo muut ovat höpsötelleet kysymyksellesi niin saat täältä ihan perusvaihtoehtoja.
Pannacottaan
jälkiruokasoppaan/kiisseliin
marmelaadikaramelleihin
omatekoiseen sorbet jäätelöön- mustikka kiinteäksi
ja esim. piirakoiden marjoihin/hedelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348