Kuinka Mette Mannonen on säilynyt nuoren näköisenä?

b-82

MTV3:n meteorologi Mette Mannonen on nyt 39-vuotias. Ei voi millään uskoa häntä niin vanhaksi. Hän on aivan täydellisen sileä. Hänen kasvoillaan ei näy mistään kuvakulmasta eikä missään valossa yhtään ryppyä eikä yhtään uurretta, vaikka hänen päänsä olisi missä asennossa ja vaikka häntä kuvattaisiin kuinka läheltä. Seisoipa hän sivusuuntaan tai kameraan päin tai liikkuipa hän kuvaruudun toiselle puolelle, hän näyttää aina yhtä sileältä.

Onko Mette säilynyt luonnollisesti niin nuorekkaana vai onko hän käynyt kauneusleikkauksessa tai ottanut täyteaineita tai Botoxia? Mette on kylläkin nukkemaisen kaunis, mutta ilmeetön: hän ei juurikaan liikauta kulmakarvojaan, mikä viittaisi Botoxin käyttöön. Toisaalta on myös mahdollista, että Mette on säilynyt luonnollisesti nuorekkaana.

Voiko kukaan (lähes) nelikymppinen olla luonnollisesti noin sileä?

90

29988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähes rypytön

Voi, jos ei polta eikä ryyppää, eikä ota aurinkoa, eikä paino vaihtele rajusti, ulkoilee, syö terveellisesti ja on muutenkin terveelliset elämäntavat, eikä kurtistele kulmiaan tai nostele otsaansa yms. ylimääräistä ilmeilyä, ja hoitaa ihoaan säännöllisesti.
      Eikä hoitoaineiden hinta ratkaise vaan hoidon säännölliisyys. Toki geeneilläkin on osuutensa asiaan.Kirjoitan nyt omasta kokemuksestani. Olen aloittanut ihoni kosteuttamisen ja hoidon jo 12-vuotiaana ja nyt olen 6-kymppinen ja iho on edelleen kimmoisa.

• ehohä

Minä olen vajaa 50v, ja minua luullaan rypyttömyyteni takia yleensä 15-20v nuoremmaksi. Ja samoin kuin edellinen kirjoittaja, elämäntavat ja ihonhoidon säännöllisyys pitävät ihonkin nuorekkaana (kuten muunkin olemuksen).

Jos läträä kovin esim. viinaksien kanssa, niin kyllä sen ulkonäöstä huomaa. Mette ei mielestäni näytä ainakaan leikellyltä.

• younger20
        ehohä kirjoitti:

Minä olen vajaa 50v, ja minua luullaan rypyttömyyteni takia yleensä 15-20v nuoremmaksi. Ja samoin kuin edellinen kirjoittaja, elämäntavat ja ihonhoidon säännöllisyys pitävät ihonkin nuorekkaana (kuten muunkin olemuksen).

Jos läträä kovin esim. viinaksien kanssa, niin kyllä sen ulkonäöstä huomaa. Mette ei mielestäni näytä ainakaan leikellyltä.

Minua taas usein luullaan 20v nuorammaksi

• Boahhahhaaa!!!!!!
        ehohä kirjoitti:

Minä olen 70v ja minua luullaan ihan tämän tästä 20 vuotiaaksi.... tai ainakin itse mielelläni niin uskon.
        Ihmiset ihaillen ja kateudesta nauravat seläntakana kun luulevat etten huomaa.

Luulkaa mitä luulette ... minä ainakin näen oikein selvästi kuka on viiskymppinen ja kuka kolmekymppinen.. vaikka nää ikinuoretkotkat muuta itsestään uskovat ja yrittävät muille uskotella! NAURETTAVIA!!!!

• No äläpäs hikeenny
        Boahhahhaaa!!!!!! kirjoitti:

Minä olen 70v ja minua luullaan ihan tämän tästä 20 vuotiaaksi.... tai ainakin itse mielelläni niin uskon.
        Ihmiset ihaillen ja kateudesta nauravat seläntakana kun luulevat etten huomaa.

Luulkaa mitä luulette ... minä ainakin näen oikein selvästi kuka on viiskymppinen ja kuka kolmekymppinen.. vaikka nää ikinuoretkotkat muuta itsestään uskovat ja yrittävät muille uskotella! NAURETTAVIA!!!!

No oletkos itse tosi vanhan näköinen kuin noin katkeroittaa? Kyllä se vaan niin on, että samanikäisetkin ihmiset voivat näyttää kovasti eri ikäisiltä.

Äitini esim. näyttää noin 15 vuotta nuoremmalta. Itseltäni kysytään paperit pari kertaa kuussa vaikka lähestyn kolmeaviittä.. Enkä siis ole mitenkään erityisen pienikokoinen tms.

Joskus kun katson tv:n tosi-tv -ohjelmia kauhistun kun luulen osallistujaa n. 15 vuotta itseä vanhemmaksi ja käy ilmi että onkin omanikäinen. Tämä monesti juuri näissä "kroppa remonttiin" -ohjelmissa.

• 8xmummo
        ehohä kirjoitti:

olen kohta 65v.ja ryppyjä ei ole. Iho on heleä. Tuttavani ja lapseni ihmettelevät, kuinka on mahdollista. Isäni oli tosi sileä. Juon vettä n.1,5-2l päivittäin.

• Eikä mikään Tuksu

Mette on rotunainen joka ei tupakoi!

• 32-vuotias

Oho! Oon aina luullut että Mette on mua nuorempi. Tosi hyvät geenit!

• sää-ukko

...mette on kaunis ja HILLITTY käytökseltään ,toisinko nuo rämäpäiset huorat tuossa paikallis baarissa kännissä korsi porsaan suussa taas uuven jätkän kans resuamassa...

• Pupista huomenta

Jostain kuulin että on pari kertaa ollut jo naimisissakin.

• 12c2c

39? en olisi uskonut itsekään

• b-82

Iltalehden verkkosivuilla on kolme vuotta sitten julkaistu, Mette Mannosesta kertova artikkeli, jossa mainitaan hänen ikänsä:
      http://www.iltalehti.fi/viihde/200903199268595_vi.shtml

Mette on koko 12-vuotisen uransa aikana ollut ikäistään nuoremman näköinen. Aloittaessaan työnsä vuonna 2000 hän oli 27-vuotias ja näytti silloin 20- tai 21-vuotiaalta. Nyt 39-vuotiaana hän näyttää edelleen ikäistään huomattavasti nuoremmalta, vain 25–30-vuotiaalta.

• Partsiröökisidukka

Toisin, kun jakomäen lättäperseämmät, keskustelun kohteena oleva henkilö on huolehtinut itsestään. Kaikki oikeastaan lähtee korvien välistä. Mette on terveellä itsetunnolla varustettu nuori nainen.
      "Voi hyvin, niin näytät paremmalta" -joku on joskus sanonut.

• ettem

...mette on ihana verrattuna semmoseen saman ikäiseen lähiökuppilan ruusuihin,jotka on porsinutkin 3-4 eri miehelle...ym kovaa elämää

• Olen lihava

Maraako ajattelit? Porsii kuin äitinsä.

• b-82

Nyt se on todistettu: Mette on säilynyt luonnollisesti nuorekkaana. Tänään Kymmenen uutisten jälkeisessä sääennusteessa Meten kulmakarvat liikkuivat vähäsen ja otsa meni hetkeksi kurttuun, mikä todistaa sen, että Metellä ei ole Botoxia otsassaan.

Mette ei vaan liikauta kulmakarvojaan yhtä aktiivisesti kuin esim. kollegansa Miina Manninen ja Liisa Rintaniemi tai saman kanavan uutisankkurit Marjo Lehikoinen ja Maija Lehmusvirta. Mette on vain vähäilmeisempi kuin muut mainitsemani henkilöt, mutta täysin ilmeetön hän ei kuitenkaan ole.

• paper doll

Litteä kuin paperinukke

• Namutyttö!

39 eihän toi ole ikä eikä mikään voi vittu tääl on tyhmää jengiä!
      Syytäkin olla rypytön!!!
      Ite oon 35 ja ei todellakaan mitään "ryppyjä"?? Luullaan yleens 23-vuotiaaks. Täytyy viel lisätä etten hoida ihoa et geenit on etusijassa. Ja tietysti se ettei tupakoi eikä liikaa hypi solariumissa ja lähiökapakassa.

• reetta

Ihastelin Metteä äsken telkkarissa ja epäilin hänen olevan 25 vuoden paikkeilla. Mies tiesi paremmin, 39. Olimme molemmat samaa mieltä siitä, että kaunis nuori nainen ja 15 vuotta ainakin ikäänsä nuoremmalta näyttävä. Kävisi farkuissa parikymppisestäkin - etenkin jos vähän riehaantuisi.

• Haloo kuuluuko

Mikä ihmeen nuori nainen? Lähentelee keski-ikää. Joku 20v. on nuori nainen.

• :)

Hänellä on kuulemma terveet elämäntavat. Ei juo, polta, syö terveellisesti, liikkuu paljon. En tiedä onko mitään operaatioita tehty, mutta en usko. On kyllä kaunis eikä uskoisi 39-vuotiaaksi. 10 v nuoremmalata näyttää.

• Sanottua...

"Voi hyvin, näytät paremmalta." Mette ja naiskollegat osoittaa em sanonnan merkityksen.

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/kotimaa/saa/1453417.jpg

• tywf

Metellä on aina ollut tosi iso perse. Omituisen muotoinen vartalo. Tulee mieleen päärynä. Nykyisin on onneksi oppinut peittämään vaatteilla ja osaa seistä kameraan sivuttain siten, että se ei niin pahasti pistä silmään.

• kille kilutinovits

onko kupit -A kokooset?

• KokoNainen Nainen

Jep, ollaan me nuorekkaat naiset vaan iloisesti itsestämme ylpeitä!
        Itse olen 45 vuotias, lapset 18, 20 ja 22 vuotiaita.
        Pituutta minulla 165 ja painoa 58 kg.
        Meikkaan, lakkaan kynteni, hiukset ja vaateteus on minulla aina ojennuksessa.
        Saman miehen kanssa olen ollut 27 vuotta, naimisissakin jo 26 v.
        Minua luullaan yleisesti kolmelymppiseksi, eikä kukaan voi ymmärtää, että minulla on noin "vanhoja" lapsia.
        Voisin toki lakata huolehtimasta ulkonäöstäni ja olla mummomainen, mutta se ei ole minua itseäni.
        Rakastan kaikkea kaunista ja aion jatkossakin "provosoida" ulkonäölläni.
        Mieheni rakastui minuun 1985, joten miksi muuttuisin toisenlaiseksi, kun hän minua juuri tällaisena haluaa.
        Ikä on loppujen lopuksivain numeroita,ihminen on juuri sen ikäinen, miksi itsensä tuntee.
        Asiakaspalvelussa. työskentelevänä huomaan, että kolmikymppisetkin suhtautuvat monesti minuun "alentavasti" ja jakavat neuvoja vanhemman viisudellaan.., vaikka voisin ikäni puolesta periaateessa olla jo heidänkin äitnsä.
        Huolehtikaa naiset itsestänne, olkaa iloisia ja luottakaa itseenne!

• Outiahola

Aika tuhti olet jos tolla pituudella painat 58 kg! Itse olen 175 cm ja painan 56 kg.

• matto vedettiin alta

Onnea vaan, mulla oli sama tilanne sun ikäsenä. Elämä oli hienoa, nuoruuden turha ujous lähes hävinnyt, lapsi pärjäsi omillaan. Ajattelin, että nyt se elämä alkaa! Mutta iski syöpä, siitähän toki selvisin jotenkin hengissä. Elossa siis, mutta se elämä...ei sitten alkanut.

• simo siili .

Mette ei ole synnyttänyt .kuten muut hänen ikäisensä naiset. mette ei oo äiti se on vain nainen ja mette. sekin pitää nuorena .

• siksikö totinen?

Mette kun hymyilisi paljon, voi tulla ryppyjä.

• 36vvvvv

Joku taas jauhaa paskaa täällä. Mette ei todellakaan ole 39v vaan 28v, että selittyisiköhän sillä. Miksi pitää jauhaa peetä ?

• b-82

Tässä on todiste siitä, että Mette on 39-vuotias, vaikka näyttääkin paljon nuoremmalta:
        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/08/1596090

Joskus kauan sitten Ilta-Sanomien TV-liitteessä oli Mette Mannosen haastattelu. Artikkelin yhteydessä Meten syntymävuodeksi mainittiin 1973.

• b-82
        b-82 kirjoitti:

Tässä on todiste siitä, että Mette on 39-vuotias, vaikka näyttääkin paljon nuoremmalta:
        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/08/1596090

Joskus kauan sitten Ilta-Sanomien TV-liitteessä oli Mette Mannosen haastattelu. Artikkelin yhteydessä Meten syntymävuodeksi mainittiin 1973.

Niin, ja Mettehän on ollut TV:ssä töissä jo vuodesta 2000 eli 12 vuoden ajan. Hän näytti silloin teinitytöltä, vaikka oli 27-vuotias.

• 19

Anne Borgsröm on jo viikymppinen.

• Cuku21

Jee ja hienoa kun uskalsi leikata hiuksensa.

• Anonyymi

se on mulukulla pilattu

• "sukuvikaakin"

saattaa olla!
      Sillä siskoni täytti kesällä jo 70v ja nuorin veljeni 60v, minä siinä välissä!
      Poikani nuorin (30v, muut poijat 35v ja 40v)sanoi ettei voi olla totta nuo iät, sillä siskoni näyttää vasta 50v, minä äiti 40v ja veljeni siis 30v kuin itsekkin!

Tästä on ollut näyttöä mm. että esim. tämä nuorin poikani joutuu kaupassakin näyttämään esim. ajokorttinsa että saa ostettua tupakkaa, ei juo kaljaa eikä viinaa!

Samoin itse usein jossain ravintolassa jossa on ikäraja 18v, pitää näyttää henkkarit!
      Tietenkin tuntuu mukavalta, mutta jotenkin sitten ikäarvostus tuntuu raaalta, jos on jossain ns. ikäihmisten jutuissa, eivät uskalla esim. vanhemmat miehet hakea tanssiin kun luullaan "niin nuoreksi"!
      Tai oma vaimo on miehillä mukana, ne luulee että "tuota nuorta akkaa he halajavat"?

Noo, ei oo kuin yksi ryppy otsassa mulla, vielä.
      Vaikka vanhin poikani on kuollut jo ja murheita on elämässä riittävästi ollut, enkä ole mikään ns. naurava ja ylen iloinen ihminen, tavis vain!
      Työelämästä jäin jo nyt eläkkeelle ihan oikeesti ja työkaverit kyllä eivät millään uskoneet että jo pääsen oikeesti eläkkeelle!
      EI voi olla totta, samoin asiakkaat ihmettelivät, että miksi jäät eläkkeelle, vai sairauseläkkeellekkö???
      Päivä kerrallaan mennään, ei oo harmaita hiuksia vielä vaikka oon ootellut niitä, äitini kuoli 67v ja oli tummat hiukset loppuun asti, ei harmaita näkynyt, tiedän koska leikkasin aina äitini hiukset!
      Olen pohjois-suomalainen!

• Cuku

Ette varmaankaan uskalla lähettää kuvianne tähän palstaan.

• sukuviaton!!!

No niinhän sä luulet .... voi sua!!!!! säälittää tommoset dementikko horiskot!

• 13+2 = ?

Mitä hittoa, sehän täyttää ensi kuussa 40-vuotta. Näyttää vähintään kymmenen vuotta nuoremmalta.

• Meikkaaja`80

Pakkelia ja muuta meikkiä vaan sentti naamaan, niin kyllä kaikki rypyt muut virheet naamasta piiloon saadaan.
      Satun tietämään, että esim Paula Koivuniemi on meikkien hysteerinen suurkuluttaja

• The mask

Itse Koivuniemen backstagellä läheltä nähnyt, ja on kyllä mammalla aina sellanen kerros meikkiä että! kunnon maski, kirjaimellisesti!

• Paula-Milla Magia

Sillä noita-akan naamalla on pakkokin.

• Cuku
        Paula-Milla Magia kirjoitti:

Sillä noita-akan naamalla on pakkokin.

Mikä pakko voisitko selventää asiaasi (eikä mikään noita-akka);vain kaunis nainen.

• siivooja Z

Tuollaiset helpot hommat eivät paljoa rasita elimistöä, silloin pysyykin nuorekkaana.

• silmät vain liikkuu

Ilmeetön naama ei rypisty enkä usko että ulkoilee paljon. Olmi asustaa sisällä keinovalossa.

• Anonyymi

niin se muuten on, työ tekee raisnaiseksi
        -
        muuten minkä luulisitte puolue kannaltaan Meten olevan
        uskaltaisin jopa veikata, ettei ole Vihreitä
        Vihreä tekee omituisen, Mette on raikas tyttö.

• luulisin

Mette Mannonen on vampyyri, ei vanhene koskaan.

• Cuku

etkö pidä vampyyreistä

• Cuku27

Metteä on ihailla vampyyrina .

• Anonyymi

Ei se silloin ole ainakaan vihreitä. Vihreät entisöityvät ja kuihtuvat pois, monet eriaiset syövät ja ennallistamisen merkit, rypyt tottakai...................... Vihreissä löyhköpäisyys jollakin tapaa näkyy.

• asun baarissa

Pitäisikö alle 40-vuotiaalla olla ryppyjä?

• Cuku

Jokaisella alle nelikymppisellä on luonnostaan ryppyjä ,katsoppa mikroskoopin avulla joita ihmissilmä ei näe.

• Anonyymi

Mette täyttyi 50v n kuukausi sitten,jossain oli juttua, Lapsettomat ja raittiit sekä sinkut säilyy paremmin kun voi keskittyä vain itseensä monelta stressitekijältä. Tosin en hänen taustaansa tiedä. Mutta juopot naiset ruosahtaa karseen näköiseksin alta 40 sinä, hampaat sökönä ja pää pehmennyt ja keho myrkyillä pilattu ja kyllästetty,kakaroita eri ukoille ja lässähtäneet,sama koskee juoppoja miehiäkin,ei säästy sen paremmin.

• Anonyymi
        Cuku kirjoitti:

Jokaisella alle nelikymppisellä on luonnostaan ryppyjä ,katsoppa mikroskoopin avulla joita ihmissilmä ei näe.

meinaatko, että takaapäin hameen alta näkisi ryppyjä paljaalla silmällä

• CUKU

jos 39 ja vielä sinkku ottaisin hänet mielellään muijaksi.

• Anonyymi

juopolle tuskin menisi

• Noidat Asialla

Ei mettelle kannata piruilla jollain valheella nuorennusleikkauksesta.On varmaa globaalisesti tunnettua maamme väestön kateellisuudesta,josta jo ajat sitten kerrottiin noita-akka tarinoissa joissa jo ulkoisesti näkyi kadehtijoiden naamamme.Suomessa on varmaan maailman vaikein asia iloita jollekin hyvälle ja kauniille? Sitä asiaa emme ole mitenkään helpolla omaksuneet?

• kaunis on

Mette on kuitenkin oikeissa töissä... toisin kun me suun soittajat.

• tuksu säilyy aina

Voitteko uskoa, että Tuksu on Metteä nuorempi?
      Luulin aikoinaan että Tuksu on Metten vanhin tytär.

• eiiiiii!111

Ei voi olla totta!!!!!

• Koirat ystävinämme

Mettessä kuvastuu rakkaus barbaarisessa paklatussa yhteiskunnassa.Hän pitää eläimistä ja yleensä luonnosta.Mette on kuin villivarsa aristellen terävähampaisia ryppyotsaisia ihmisiä. kuka sitä ei tekisi.Olin tänään lounaalla kun sinne ryntäsi luonnottoman lihava nainen ja huusi kovalla äänellä että:" täällä on ihana kaakkukin" ihminen jonka tulisi kiertää kaikki maailman kaakut tuossa tilassaan. Minua kuvotti esitys.Olisimme iloisia Metten vartalosta ulkonäköineen emmekä ala vääntää valheita hänestä.Mette esiintyy tyylikkään herttaisesti säätiedoituksissaan.Hyvää menestystä sinulle Mette. Toivottaa ihailijasi Turusta.

• rydberg

Yhtäkaikki.Pois turha asioitten pyörittely ja spekulointi.Mette on KAUNIS ja siitä kaikki johtuu!

• Mama M.

Kauneus on katsojassa! Minusta Mette on ollut koko ajan samannäköinen ilmeetön vahanukke. Laiha ja vähän säälittävänkin oloinen naispolo aina mustissa/tummissa vaatteissaan. Olen innolla odotellut, milloin hän saisi vähän oikeaa naista olemukseensa. Se on totta, ettei ryppyjä näy. On hienosti meikattu; "laitettu silmät ja suu." Jospa Metestä vielä tulisi äiti vanhoilla päivillään ja sen myötä naisellisempi. Nyt alkaa kyllä tuo ikä jo puskea vastaan. Ehkä hän ei pidä lapsista vaan haluaa hoitaa itseään. Toisaalta ankea ilme hänellä voi johtua lapsettomuudesta...:(

Eiväthän lapset naista vanhenna, vaan tuovat ihanaa onnea, hehkua ja sitä rakkautta olemukseen. Viimeaikoina olen suuresti ihastellut Liisa Rintaniemen säteilyä suloisen pyöreän masunsa kanssa!

• b-82
        Mama M. kirjoitti:

Kauneus on katsojassa! Minusta Mette on ollut koko ajan samannäköinen ilmeetön vahanukke. Laiha ja vähän säälittävänkin oloinen naispolo aina mustissa/tummissa vaatteissaan. Olen innolla odotellut, milloin hän saisi vähän oikeaa naista olemukseensa. Se on totta, ettei ryppyjä näy. On hienosti meikattu; "laitettu silmät ja suu." Jospa Metestä vielä tulisi äiti vanhoilla päivillään ja sen myötä naisellisempi. Nyt alkaa kyllä tuo ikä jo puskea vastaan. Ehkä hän ei pidä lapsista vaan haluaa hoitaa itseään. Toisaalta ankea ilme hänellä voi johtua lapsettomuudesta...:(

Eiväthän lapset naista vanhenna, vaan tuovat ihanaa onnea, hehkua ja sitä rakkautta olemukseen. Viimeaikoina olen suuresti ihastellut Liisa Rintaniemen säteilyä suloisen pyöreän masunsa kanssa!

Vastauksestasi tuli mieleeni, että jotkut naiset kaunistuvat vasta äidiksi tullessaan ja vanhetessaan. Tästä hyvä esimerkki on uutisankkuri Maija Lehmusvirta. Nuorena toimiessaan Talousuutisten ankkurina 1990-luvun jälkipuoliskolla hänellä oli tyyli hakusessa: hän oli kampaukseltaan poikatyttömäinen, mutta pukeutumiseltaan tätimäinen. Nyt 43–44-vuotiaana kahden lapsen äitinä hän on löytänyt tyylinsä. Nykyään hän on tyylikäs ja nuorekas kaunotar.

Toinen vastaavanlainen tapaus on 46-vuotias Uutisvuodon juontaja Baba Lybeck.

• Mama M.
        b-82 kirjoitti:

Vastauksestasi tuli mieleeni, että jotkut naiset kaunistuvat vasta äidiksi tullessaan ja vanhetessaan. Tästä hyvä esimerkki on uutisankkuri Maija Lehmusvirta. Nuorena toimiessaan Talousuutisten ankkurina 1990-luvun jälkipuoliskolla hänellä oli tyyli hakusessa: hän oli kampaukseltaan poikatyttömäinen, mutta pukeutumiseltaan tätimäinen. Nyt 43–44-vuotiaana kahden lapsen äitinä hän on löytänyt tyylinsä. Nykyään hän on tyylikäs ja nuorekas kaunotar.

Toinen vastaavanlainen tapaus on 46-vuotias Uutisvuodon juontaja Baba Lybeck.

Juuri noin. Ja näitä esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon, niin meistä taviksista kuin julkkiksistakin! Usein äitiys saa naisen puhkeamaan parhaaseen kukkaansa.
        Ei millään pahalla, mutta Mette M. jos sijoitettaisiin vahakabinettiin, ei häntä niistä vahanukeista erottaisi. Ilmeetön mikä ilmeetön :( Kauheaahan se olisi, jos ei saisi nauraakaan ryppyjen pelossa. Sanovat naurun pidentävän ikääkin!

Ihan mummoikäinen nainen voi olla tavattoman hehkeä ja tosi naisellinen tyylinsä löytäneenä - iloisena ja hymyilevänä!

Siristellään silmiämme kevätauringossa, eikä tutkailla ryppyjä vaan ollaan aitoja naisia ;) !!!

• pannukakkupää

jos mette vain esittää? jos sillä onkin alter-ego :D kotiin tullessaan avaa kaljan ja vetäsee röökit ja röhnöttää sohvalla, ei taida.

minuun ei iske hän, koska en pidä huumorintajuttomista kirjakieltä puhuvista ihmisistä, ja se on kuva joka on välittynyt tv:n kautta

• sammaa ihmettelen

Luonnon kaunis?

• Anonyymi

....eikä mikään tuuliviiri, eikä ota tuulta

• äänenmurrosta jo

Enemmän huolettaa että hän kuulostaa 12-vuotiaalta.

• Siriuksesta päivää

Mette on humanoidi?

• Mehteee

Mette on ihku....,;-))

• entykkää

Ilmeetön vahanukke jonka ulosanti aivan lapsen tasolla.

• lautamette

ei laaksoa ei kukkulaa......

• Anonyymi

Jos olisi liikalihava, niin näyttäisi jo 60 vuotiaalta.

• ihanaentinenujomette

Metten salaisuus on, luulisin, siinä ettei ole "jäppistä" joka määräisi , hänelle ns: "vanhemmanlookin" kuin on. SIIS mustasukkainen , poikaystävä/aviomies..

• tyttömäinenolo

monesti hyvin hoikat poikamaisen vartalotyypin omaavat naiset näyttävät pitkään ikäistään nuoremmilta.myös ihotyyppi voi olla rasvainen joten sellainen iho ei rypisty niin nopesti kuin kuiva ohut ihotyyppi.

• Anonyymi

Pelaatko golfia

• Anonyymi

Botox auttaa.

• Anonyymi

Enpä usko, että on botoxia pistetty. Terveet elämäntavat, liikunta, hyvin nukutut yöt 8-9t, hyvä iho, ei kuiva. Hyvin säilynyt, mutta onhan noita muitakin 50v. , ikäisekseen nuoremman näköisiä.

• Anonyymi

Nyt kun ollaan jo vuodessa 2023 niin Mette taitaa olla siis 49-vuotias.
      Mutta ei vaan vanhene millään, ilo on katsoa ja kuunnella 😊

• Anonyymi

Hyvä!

• Anonyymi

Ihan om ikäsensä näköinen. Kolhon näköinen, en tykkää. Käännän heti kanavaa, jos Mette tai Annina Valtonen ilmestyy ruutuun.

• Anonyymi

Otetaapa koville jos pitää oikein kanavaa vaihtaa, taidat olla sairas?

• Anonyymi

iso nenäkin, kuin viisari, halosella nenän vartta pitkälti

• Anonyymi

Hyvin vahva meikki ja laihuus.
      Kerran näytettiin tätiä työpöydän ääressä ja silloin näki kuinka oli jo tullut ryppyjä ja helttaa, eli kyllä se vanheneminen iskee jokaiseeen.

• Anonyymi

Mette on jo täyttänyt 50-vuotta. Ei ikinä uskoisi. Menee ihan kolmikymppisestä.

• Anonyymi

METTE ON KAUNIS JA NUOREN NÄKÖINEN. TERVEET ELÄMÄNTAVAT VARMAAN, EI JUO, EI TUPAKOI, EIKÄ NUSSITA.
      NYKYÄÄN KAIKKI NUORET TYTÖT OVAT PILATTU MULKULLA JA OVAT KASAAN LYSSÄHTÄNEITÄ.

• Anonyymi

Juuri aikuisen ikäänhän on tullut , nuoremmathan ovat vielä kasvuikäisiä ja hyvin naiveja itsestään .

• Anonyymi

Mun mielestä se näyttää kyllä aika rupsahtaneelta, voisi luulla että olisi noin 45-50 vuotias.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3502
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3011
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2376
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      12
      1464
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      822
    Aihe