Oon opiskelija, asun kotona kaukana koulusta, porukat erittäin velkaantuneet, opintotuki 112e/kk, bussikortti 108e/kk, ikä on sit lähempänä 25 kun 20. Näin kun se elämä hymyilee niin onko sossulta mahdollista saada jo jotain asumistukea asuntoon jota ei ole vielä. Eli voiko ne maksaa mun takuuvuokran jos löydän kämpän jostain?
Joo otan kyllä asiasta vielä selvää mutta se nyt menee vasta ens maanantaille mutta onko se edes käytännössä mahdollista?
Voiko sossu maksaa takuuvuokran?
3
404
Vastaukset
- 5 + 3
Opiskelija saa yleensä muuta tukea vasta kun on ottanut opintolainaa. Paras olisi, jos voisit saada jotain hanttihommaa pariksi illaksi viikossa ja kesäksi.
Opiskelun plussapuolena taas olet oikeutettu hakemaan edullista opiskelija-asuntoa.- peräkamarinpoega
Tässä ollaan jo 3000e auki sampolle ja jonossa ollaan opiskelija-asuntosäätiöön ja jostain pitäs niillekin taikoo se n.300e jos sieltä vapaita löytyy. Töitäkään ei tarvii näköjään tehä kun mihinkään ei pääse. Jos ois kesäks saanu töitä niin eihän tuo ois mikään ongelma ollu. Oikeesti alkaa olee mielenterveys heikoilla.
- 5 + 3
peräkamarinpoega kirjoitti:
Tässä ollaan jo 3000e auki sampolle ja jonossa ollaan opiskelija-asuntosäätiöön ja jostain pitäs niillekin taikoo se n.300e jos sieltä vapaita löytyy. Töitäkään ei tarvii näköjään tehä kun mihinkään ei pääse. Jos ois kesäks saanu töitä niin eihän tuo ois mikään ongelma ollu. Oikeesti alkaa olee mielenterveys heikoilla.
Ehkä voit saada sossusta ainakin lainaa, kysy sieltä. Sossuhan ei muutenkaan kai anna rahaa vuokratakuisiin, vaan jonkun takauksen, että maksavat ne tarvittaessa. Voi olla, että sitten karhuavat takaisin, jossain sopivassa välissä, tai en tiedä.
Iltatöitä talvisin on usein helpompi löytää kuin kesätöitä, ja kyllä niistäkin jotain tienaa. Riippuu tietysti vähän, missä päin asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486138Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki663948Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t163017- 1902865
- 242608
- 402452
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132429törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192320Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3171451- 1491448