Minulla on 6 viikkoa vanha tytär, jonka haluaisin nimetä ALISA MINEAksi. Mieheni haluasi mukaan suvussaan kulkevan Laura nimen, siis ALISA LAURA MINEA. Mitä mieltä olette näistä nimistä ja kumpi teistä on parempi? Rupeaa olemaan pikku hiljaa kiire, kun ristiäiset ovat viikon päästä, joten olisin kiitollinen avusta
Kumpi on parempi?
15
798
Vastaukset
- mama04
molemmat ovat kauniita nimiehdotuksia.nykyisin on tosin muodissa 3 nimeä,joten voisitte tehdä poikkeuksen ja antaa vain kaksi.
- mun
Laura Alisa.
- Aurora
...jos miehelle on kovin tärkeää että nimi jatkuu suvussa. Se on kaunis ele aikaisempia Lauroja kohtaan ja Alisa Minean kanssa se sopii hyvin.
- Laura
Olen itse laura ja vakuutan jokaiselle vanhemmalle joka suunnittelee lapsensa nimekis lauraa, että kannattaisi hetken miettiä. Tarkoitan tällä, että jos suunnittelee kutsumanimeksi Lauraa. olen tässä viimeiset kaksikymmentä vuotta kaupoissa hätkähtänyt joka kerta kun "laura ei saa mennä sinne"-kuuluu. Koulussa meitä oli vino pino. Myönnän, että nimeni on minustakin kaunis, mutta kun nimi on ollut top 5:ssa yli kaksikymmentä vuotta niin Lauroista alkaa olla yliannostus.
Alisa Laura Minea on minustakin kaunis nimi yhdistelmä, mutta ehdotan/toivon, että kutsumanimenä ei olisi Laura... - mr. taurus
ALISA LAURA MINEA. (IHAN HYVÄ)
ALISA LAURA MINNEA.
ELISA LAURA MINNEA.
AILA LAURA MINNEA. - tapani
Minea on kummajainen, se pois.
Laura Alisa tai Alisa Laura käyvät.- llona
Minea nimi tulee lempikirjastani Mika Waltarin Sinuhe Egyptiläisestä. Minea on kaunis nainen ja mielestäni myös kaunis nimi. :-)
- tapani
Minea on kummajainen, se pois.
Laura Aliisa tai Aliisa Laura käyvät.
Oikea kirjoitusasu on siis Aliisa, jolla muuten on tänään nimipäivä. Onnea Aliisoille! - Tosca
Alisa Laura Minea on minusta parempi. Ja kaikki nämä nimet (yhdessä tai erikseen) ovat vallan mukavia... ;)
- minä
laittakaa nimeksi Laura Alisa Minea!
- netta
Alisa Laura Minea on nätti ja hyvä nimi!
- janni
Anna miehellesi periksi ja ota Laura mukaan nimeen!
Ei Aliisaa kahdella i:llä vaan mielummin yhdellä! Ei kutsumanimeksi Lauraa, eikä tällöin Lauraa myöskään ensimmäiseksi nimeksi!
Alisa Laura Minea on hyvä!
Kerro mihin ratkaisuun päädyitte!? - mama
kaunis nimi!
ALISA LAURA MINEA - AlisaLauraMinea
Äiti antoi nimekseni Alisa Laura Minea :) T:Alisa Laura Minea 11v haha
- hell-yeah
Voi voi, tuo Minea olisi ollut kyllä passeli etunimi kaltaisellesi wt-pissikselle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110381K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456036Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125109Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 2142642
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822257