Jos edes sitä minua joskus hävettää se miten tälläinen törky kasa voi olla vielä julkisuudessa,meneekö Seiskalla niin hu.onosti että joutuvat tätä
elättämään.
Matti Nykänen ei enää Luottotoimittajan kautta tuo euroja Seiskalle,hyvä Matti sait elämäsi takaisin.
Mervi Tapola aikonaan jossain haastattelussa sanoi että tietty määrä juttuja on saatava sopparin mukaan lehteen,säälittävää.
Johanna Tukiaisen elämää jotenkin seuraaneena voin sanoa että hän tyrkyttää itseään joka paikkkaan.
Nyt kun raha hanat sulkeutuvat keikkojen suhteen,koska manageri lähti lätkimään Tuksu väitti ettei halua niin paljon keikkoja ja paskat.
Kun se akka sanoo huomenta kannattaa tarkastaa onko päivä vai yö.
Koko ämmä on vitsi ja huono sellainen.
Tukiainen on pohjasakkaa
4
248
Vastaukset
- law-justice
Millä tavalla tämä Johanna Tukiainen keikkailee siis rahastaa yleisöä? tietääkseni hän ei osaa laulaa tai tanssia mitään tanssilajia. Glamourtanssi kun ei lukeudu mihinkään tanssin tyylisuuntaan. Jos olen väärässä korjatkaa kiitos.
- Beautiful Butterfly
JOhanna eli Jolene on kaunis, nukkemainen ja glamourinen rotunainen, jota Suomen SIwa-Näädät kadehtii!!!11!
Koska upea kaunotar Julia laihtui 11 kiloa on Jolenekin nyt Miami ja Dubai kunnossa läpinäkyvä yöpuku päällä, joten varautukaa kaikki klassiset herrasmiehet, joilla on lompakossa tarpeeksi karismaa - C U Next Time - Missä Piggy
Nukkemainen? Niin, nukkehan se on miss Piggy:)
- kynttilät loistaa!
Toivottavasti Norjan Lions-klubin viikinki tajuaa, ettei käytä huulirasvaa =/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584