Täällä on ollut paljon juttua siitä, että Pauli kuuluisi WC:ssä ns. miljoonatienrikerhoon ja häneltä ei olisi saatu vakuustakavarikkoon mitään. Toki ne voivat olla huhuja ja totuuttahan me ei tiedetä ennenkuin sitten, kun Paulin juttu on käräjillä.
Yksi asia mua kuitenkin ihmetyttää. Miten voi olla mahdollista, että Paulin omaisuuden takavarikoimista kitkuteltiin niin pitään, että hän pystyi myymään jopa omaisuuttaan vielä syksyllä 2008? Jos otetaan vertailuksi Tiina, niin Tiinan tienistit WC:stä olivat luokkaa 160 tuhatta €uroa (siis melko mitätön Pauliin verrattuna). Tiinalta kuitenkin takavarikoitiin nopeasti omaisuutta kattamaan nuo tienistit. Olettasin, että jo kesällä 2008. Samoin poliisi on toiminut nopeasti monen muunkin jäsenen kohdalla. Muutaman kymppitonnin tienistejä vastaavia summia on vakuustakavarikoitu pilvin pimein. Vakuustakavarikothan käynnistyivät jo kevättalvella 2008.
Jos niin on, että Paulilta ei ole takavarikossa mitään, niin olettaa sopii kysyä, jotta mikä mies toi Pauli oikein on, kun se on saanut noin mainion erityiskohtelun poliisilta? Ihan varmasti poliisilla oli jo keväällä dataa MB:stä ja siitä olisi pitänyt huomata, että Pauli on yksi suurempia nettoajia. Miksi siis kitkuteltiin niin pitkään, että rahat menivät mutkaista tietä näkymättömiin?
Ja mitaan ette voi...
Eriarvoisuudesta
4
128
Vastaukset
- uhbjke r
Pauli tuntee henkilökohtaisesti krp:n päällikön Rauno Rannan veljen, joka kuuluu myös poliisipäällystöön.
Voitte tarkistella, millä paikkakunnalla kyseinen herra on aikoinaan virkatointaan harjoittanut.
Siinäpä syy kitkutteluun, ehkäpä on tullut jonkinlaista ohjeistustakin.Siis vähän silleesti, että "kuullaan sua taikakaulin sitten, kun olet saanut akuutit raha-asiasi hoidettua"?
PS. Onko Pauli metsämiehiä? Siis tykkääkö pyytää villisikaa?
Ja mitaan ette voi...
- Turkistania.
--Onko Pauli metsämiehiä? Siis tykkääkö pyytää villisikaa?--
Onkohan ollut turkissa sikametsällä kenun kanssa ?- Paulin ystävä
Pauli on ihan oikea kasvissyöjä, ei hän metsällä käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107