Goldgirls kennel ja Denim danes kennel

Piukkeli

Mitä mieltä olette kyseisistä kenneleistä?
Erityisesti tuo Goldgirls kiinnostaisi, siitä ei oikein mitää löydy :/
Ja toki saa kertoa jos on jollekkin tulossa doggipentuja! ;)

52

4344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doggiloinen

      Hyviä ihmisiä kasvattajina kumpaisessakin kennelissä. Goldgirlsiin tulossa pentuja parin kk:n kuluttua ja Denimdanesiinkin alulle saatettu ;) Kysy rohkeesti vaan ja käy paikanpäällä kattomas.

    • silmätroikkuu

      En koskis

      • Eienääikinä

        Ylimieliset kasvattajat molemmissa kenneleissä. Demin Danes vertaansa vaille. Neuvoja ei tule eikä tukea pennun kanssa.


      • 3060

        Mitäs tukea tarvitset? Meillä on 3 doggia eikä olla mitään tukea kasvattajilta tarvittu.


      • kumpikunkku
        3060 kirjoitti:

        Mitäs tukea tarvitset? Meillä on 3 doggia eikä olla mitään tukea kasvattajilta tarvittu.

        HAH! Taisi olla ihan kasvattaja kommentoimassa, juuri noin näiden kenneleiden valtiattaret puhuttelevat alamaisiaan.


    • Ytak

      Ostaisin

    • Virheitä

      Gg ei auta ei neuvo. Syyttelee ja morkkaa. Ei näe mitään virheitänsä vaan syyttää muita.

    • eienäätostakennelistä

      Aamen!! Ei enää ikinä tosta kennelistä. Ylimielinen kasvattaja joka ei neuvo jättirodun kasvussa yhtään. Terveisin: eka doggi menossa

    • Lehmäojassa

      Nuorena kuolee nämäkin

    • 1220

      Mitä helv...n tukea yksi koiranomistaja tarvii? Jos ottaa koiran, ei sen hengissäpitäminen ole mitään tähtitiedettä.

      Ei auton ostajakaan saa mitään "tukea" jos rengas puhkeaa. Miten tyhmiä ihmiset oikein on?

      • koiraeioleesine

        Joistakin kenneleistä luvataan pennuille elinikäinen kasvattajan tuki, ilmeisesti et ole kuullutkaan moisesta.Kasvattajalta voi siis kysyä mielipidettä koiraan liittyviin asioihin, ja paljon muuhunkin.Joitakin kasvattajia kiinnostaa tietää mitä kasvateilleen kuuluu kun ne ovat mailmalle lähteneet, mihin näyttelyihin niitä viedään, ja jopa se että teetelläänkö niillä pentuja, ja millaisia yhdistelmiä suunnitellaan.Niihin asioihin voi saada kasvattajan mielipiteen, eli tuen.
        Minun koiralla on hyvä kasvattaja, hänen kanssaan on mukava jutella kaikista koiraan liittyvistä asioista ja muustakin.

        Olispa noloa, jos kasvattaja olis sellanen,että kysellessä möläyttäis ettei kiinnosta, ja eihän autoissakaan ole tukea....sellainen asenne kertoo kyllä kasvattajan vastuullisuudesta,ja kasvattajan työnsä arvostuksesta paljon.Jos ei teettämänsä pennut kiinnosta, niin miksi niitä sitten teetellän?
        Kyllä kasvattajan pitäisi olla kiinnostunut pentujensa voinnista, terveydestä ja menestyksestä.Vai eikö kaikkia kasvattajia kiinnostakkaan?.... niin voisi kirjoituksestasi päätellä.
        Kyllähän autotehtaitakin kiinnostaa autojensa kestävyys, jopa kutsuvat ylimääräisiin huoltoihin/osanvaihtoihin, ja vaihtavat huonoiksi havaittuja osia ;)


      • Anonyymi
        koiraeioleesine kirjoitti:

        Joistakin kenneleistä luvataan pennuille elinikäinen kasvattajan tuki, ilmeisesti et ole kuullutkaan moisesta.Kasvattajalta voi siis kysyä mielipidettä koiraan liittyviin asioihin, ja paljon muuhunkin.Joitakin kasvattajia kiinnostaa tietää mitä kasvateilleen kuuluu kun ne ovat mailmalle lähteneet, mihin näyttelyihin niitä viedään, ja jopa se että teetelläänkö niillä pentuja, ja millaisia yhdistelmiä suunnitellaan.Niihin asioihin voi saada kasvattajan mielipiteen, eli tuen.
        Minun koiralla on hyvä kasvattaja, hänen kanssaan on mukava jutella kaikista koiraan liittyvistä asioista ja muustakin.

        Olispa noloa, jos kasvattaja olis sellanen,että kysellessä möläyttäis ettei kiinnosta, ja eihän autoissakaan ole tukea....sellainen asenne kertoo kyllä kasvattajan vastuullisuudesta,ja kasvattajan työnsä arvostuksesta paljon.Jos ei teettämänsä pennut kiinnosta, niin miksi niitä sitten teetellän?
        Kyllä kasvattajan pitäisi olla kiinnostunut pentujensa voinnista, terveydestä ja menestyksestä.Vai eikö kaikkia kasvattajia kiinnostakkaan?.... niin voisi kirjoituksestasi päätellä.
        Kyllähän autotehtaitakin kiinnostaa autojensa kestävyys, jopa kutsuvat ylimääräisiin huoltoihin/osanvaihtoihin, ja vaihtavat huonoiksi havaittuja osia ;)

        kYLLÄ KASVATTIEN TULEVAISUUS ON LOPULLISTA. Pentuihin kiintyy ja jokaiselle pennulle toivoo vain parasta ja, että omistaja on tyytyväinen saamaansa pentuun.


      • Anonyymi
        koiraeioleesine kirjoitti:

        Joistakin kenneleistä luvataan pennuille elinikäinen kasvattajan tuki, ilmeisesti et ole kuullutkaan moisesta.Kasvattajalta voi siis kysyä mielipidettä koiraan liittyviin asioihin, ja paljon muuhunkin.Joitakin kasvattajia kiinnostaa tietää mitä kasvateilleen kuuluu kun ne ovat mailmalle lähteneet, mihin näyttelyihin niitä viedään, ja jopa se että teetelläänkö niillä pentuja, ja millaisia yhdistelmiä suunnitellaan.Niihin asioihin voi saada kasvattajan mielipiteen, eli tuen.
        Minun koiralla on hyvä kasvattaja, hänen kanssaan on mukava jutella kaikista koiraan liittyvistä asioista ja muustakin.

        Olispa noloa, jos kasvattaja olis sellanen,että kysellessä möläyttäis ettei kiinnosta, ja eihän autoissakaan ole tukea....sellainen asenne kertoo kyllä kasvattajan vastuullisuudesta,ja kasvattajan työnsä arvostuksesta paljon.Jos ei teettämänsä pennut kiinnosta, niin miksi niitä sitten teetellän?
        Kyllä kasvattajan pitäisi olla kiinnostunut pentujensa voinnista, terveydestä ja menestyksestä.Vai eikö kaikkia kasvattajia kiinnostakkaan?.... niin voisi kirjoituksestasi päätellä.
        Kyllähän autotehtaitakin kiinnostaa autojensa kestävyys, jopa kutsuvat ylimääräisiin huoltoihin/osanvaihtoihin, ja vaihtavat huonoiksi havaittuja osia ;)

        En ymmärrä, kuinka kasvattaja voi olla kiinnostumatta kasvattinsa elämänvaiheista. Se on itselleni täysin vieras käsite. Itse olen ehkä liiankin kinnostunut, joka ikisestä pennusta, joka luotani on lähtenyt. Olen kiintynyt jokaiseen pentuun niin, että olen valmis tarjoamaan neuvoja ja apua tilanteessa kuin tilanteessa. Kasvattini ovat minulle niin kuin maailmalle lähteneitä lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, kuinka kasvattaja voi olla kiinnostumatta kasvattinsa elämänvaiheista. Se on itselleni täysin vieras käsite. Itse olen ehkä liiankin kinnostunut, joka ikisestä pennusta, joka luotani on lähtenyt. Olen kiintynyt jokaiseen pentuun niin, että olen valmis tarjoamaan neuvoja ja apua tilanteessa kuin tilanteessa. Kasvattini ovat minulle niin kuin maailmalle lähteneitä lapsia.

        Unohdin mainita
        Viestin kirjoittaja
        Pirkko Peippola
        Kennel Minelan


    • ååååååååö

      Mikä olisi sellainen kenneli, joka palvelee ostajaa 24/7/10 vuotta? Vastaa joka hetki puhelineen, ei omaa minkäänlaista omaa elämää vaan säntää auttamaan pennun (0-15 vuotta) omistajan luo auttamaan kun kynsi on poikki? Lisäksi joka myy vaan sellaisia pentuja, jotka ei koskaan sairastu ja jotka osaa käyttäytyä täydellisesti, vaikka omistajlla ei ole mitään käsitystä koiran pidosta ja käyttäytyy kuin urpo

      • Anonyymi

        kYLLÄ SELLAISIAKIN KASVATTAJIA LÖYTYY, JOTKA SEURAAVAT KASVATTIENSA ELÄMÄÄ SYNTYMÄSTÄ KUOLEMAAN.


      • Anonyymi

        39 vuotta olen kasvattanut Minelan kennelnimellä kk-mäyräkoiran pentuja, Nyt en kyllä muista koskaan kuulut, aikomusta myydä pentunsa minulle takaisin ostohintaan. Toistaiseksi ketään ei ole palautettu. Samaan perheeseen on hankkittu minulta jo 3 koiraa. Varauksessakin on pentuja, mutta olen lopettanut kasvatuksen, ehkä lopullisesti.


    • harrastajavaan

      Goldgirls kenneliä suosittelen minäkin. Neuvoa saa kun kysyy. Mukava leppoisa kasvattaja. Hyvin hoidetut pennut ja erinomaiset puhtaat sekä valoisat tilat koirilla. Koirat asuvat perheen keskellä, pennut tottuvat perheen ääniin ja toimintaan sekä vieraisiin ihmisiin. Muutoinkin hyvin ja rakkaudella hoidetut.

      Denim Danes kennelistä ei ole kokemuksia. Rohkeasti tutustumaan. Pentuja ei ole nyt muutamaan vuoteen tosin ollut.

    • Queeeeeni

      D.D on mukava ja neuvoo kyllä.höpö puhetta taas joltain

    • Hjöäb

      Onkohan täällä pentusuunnitelmia?

      • Lhdsrh

        Ihan takuulla on kun yhtä narttuaan tutkituttaa. Sisar kuollut jo ennen 2v ja ainoatakaan muista sisaruksista ei ole tutkittu. Huhuh mitä pskaa.


      • Kuvottavia

        Eikö edellinenkin pentue ollut ihan pskaa?


      • äö0

        Kummasta kennelistä nyt puhutaan?


    • Terveitäeuroja

      Huhhuh mitä toimintaa Goldgirlsillä! Myydään täyteen hintaan vikasia pentuja ja pimitetään eläinlääkärin tarkkilaput!

      • Eiole

        En löydä sanoja. Ratkaisuna keissiin tarjoaa ostamaan pennun takaisin. Ei ole eka kerta. En koskisi tämän kasvattajan pentuihin viiden metrin kepilläkään vaikka hyvännäköisiä pentuja kasvattaakin.


      • nääonnähty

        Miltä kohdin hyvännäköisiä pentuja? Aivan järkyttäviä! Mutta mitä muuta voisi odottaakaan.......


    • Segobotsieukko

      No eiköhän tää riehuva eukko ole vaan joku sekopoltsi ja keksii päästään näitä juttuja. Sitä harmittaa se kirsikka simmu niin kovin ku joutuu omast pussist maksaa ni keksi tän terkkatarkki lapun pimitys läpän. En usko koko tarinaa

      • Nikkisipitääkutinsa

        Tiedät tarinan keksityksi, koska...? ;) Lyöpä sitten jutut kumoavaa faktaa pöytään tai kitinäsi jää omaan arvoonsa.


      • Anonyymi

        tarkkilapun tilasin ihan itse eläinlääkäriasemalta ja aseman sain tietää toisen pennun ostajalta joka oli saanut tarkkilapun koska kaikki siinä oli hyvin!!!!


    • Faktavaifiktio

      Mitäpä jos tämä rouva ihan julkaisisi terkkatarkki lapun ja itse todistaisi tarinan todeksi. Missään ei ole todisteita tarinan olevan totta ;)
      Ja edelleen, kirsikkasilmän leikkaus EI KUULU kasvattajalle.

      • Anonyymi

        rotuliiton puheenjohtajakin on korvannut leikkauksen kirsikkasilmistä koska hänen mielestään kuuluu hänen velvollisuuksiin!!!mitäs tähän sanot daiju?


      • Anonyymi

        urpo


      • Anonyymi

        Minusta kirsikkasilmän leikkaus kuuluu kasvattajalle. Tosin en kovastikaan tiedä tiedä tästä sairaudesta.


    • Niinkultainentyttö

      Kuulupas kasvattajalle, ainakin kohtuuden nimissä edes puoliksi maksaa, perinnöllisyys useimmiten kun on syynä.

    • Hopeakettuhuuteloo

      Kun ei kuulu, usko jo. Ostajahan hyväksyy paperin allekirjoituksella mahdollisuuden että pennussa esiintyy rodussa esiintyviä vikoja. Kirsikkasilmä ei ole synnynnäinen tai piilevä vika ;)

      • Doggi

        Kannataisi lukea mistä Kirsikkasilmä tulee/ muodustuu. Kasvattaja ei ole korvausvelvollinen missään muodossa.


    • Hhffcjkoljy

      Ihanaa ostaa moinen viallinen rakki noin ihanalta kasvattajalta täyteen hintaan. Myötätunto on ostajan puolella, ja risut sinne kasvattajalle.

    • Eiikinäpentuatuolta

      Kyllä ostajalle täytyy olla rehellinen joka tilanteessa. Lähdetään jo siitä pentutarkastuksesta, itse pennusta.
      Myös kertoa jos emällä ja isällä on jotain vikoja tai niissä suvuissa ilmenevät viat tuoda julki.
      Rahastuksen maku.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä edellisen henkilön kanssa. Kasvattajan velvollisuus on kertoa kaikista tiedossaan olevista sairauksista, joita rodussa ilmenee. Ei kuulu penun ostajan maksaa niistä vioista, joita rodussa ilmenee, jollei hän ole laiminlyönyt annettuja pennunostajalle kirjallisesti annettuja neuvoja. Jokainen koira voi arvaamatta sairastua, mutta vähintään reilua olisi pistää eläinlääkärikulut puoliksi.


    • Kapeaalaleukaset

      Kyllä Goldgirls mummunkin pitäs ymmärtää pistää linjat jo kiinni kun vuosi vuodelta purentavirheet pennuissa kummittelee. Olisi edes lievää virhettä, mutta operaatioita vaativia pahoja virheitä jotka vaikuttaa koiran elämään!

      • niinpottuuntunut

        ilmankos tarkkipaperia ei muka llytynyt kun hammaskalustossa oli vähän vinksallaan josta maininta tarkkipaperissa!!!!!nyt kaikki on ok


      • niinpottuuntunut

        onko tarkempaa tietoa noista purentavioista???siis goldgirls kasvateissa???eiklhän mummolla oo jo ikää sen verran että älyää lopettaa pentujen teon😂


    • Goldroses

      Onko Kultatyttö ja Ruusun Tähti alkaneet yhteistyöhön ? Ks Ruusun viimeisin pentue.

      • niinpottuuntunut

        ruusun tähti sai jostain kultatytön nartun kun omistajalla oli kai pito vaikeuksia!ja sekös kultatyttöjen kasvattajaa nyppii!!!


    • Manipulointiailmassa

      Ei oo alkanu yhteistyöhön. Ei todellakaan.

    • jokojoko

      kuis menikää tervetarkit sil pennulla

      • Anonyymi

        meillä on kaikki hyvin👌😍


    • Anonyymi

      missä päin on toi gold girls kennel

    • Anonyymi

      missä päin on goldgirls kennel

      • Anonyymi

        Helsingissä


    • Anonyymi

      oon yrittäny hakee tietoo...ja kumman vähän sitä on
      mut oispa kiva omistaa joskus tanskis ja bernhardilainen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe