Kannettavaa ostamassa

kukila

http://www.markantalo.fi/product/tietotekniikka/kannettavat-tietokoneet/ASNXRN5ED007/acer-aspire-15-6-kannettava-as5733

Pystyykö tämän tehoisella koneella pelata esim. näitä pelejä, jos vaatimukset ovat:
• Windows 2000 or XP
• Pentium 3, 1 GHz
• 256Mb RAM
• GeForce 2 MX or equivalent video card
• DirectX 9.0C
• 2Gb Hard Disk Space
• 128 kb/s Internet Connection

Tai tätä:

CPU/Processor: Intel Pentium 4 3.0GHz / AMD Athlon 64 3000
Video Card Required: Nvidia GeForce 6600 GT / ATI Radeon 9500 Pro
Minimum RAM (Memory): 1 GB
Hard Drive Space Required: 3.5 GB
DirectX Version Needed: 9

10

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raudan puolesta kyllä pystyy mutta tuo peli ei näytä tukevan Windows 7 64 bit käyttistä, joten peli ei välttämättä asennu tai lähde käyntiin. ( Yhteensopivuus tilassa voi yrittää mutta takuita en anna).

    • kukila

      Mutta prosessori näyttää olevan nopeudeltaan hitaampi kuin pelissä vaaditaan, vai antaako tuplaydin lisää puhtia toiselta ytimeltä jos tarvii?

      • Eri prossusukupolvet

        .

        Ei i3 ja Pentium taajuuksia voi verrata keskenään

        .


    • Kyllä noi pelit pyörivät mainiosti I3 prossulla... Sillä pyörii jopa Call of duty MW3 pc peli ilman nykimistä...

    • kukila

      Tiedätkö minimi GHz prosessori jolla pyörii vielä MW3 tai edes nuo pelit?

    • Tiedän.

      Tässä ovat MW3 pelin minimi laitteistovaatimukset:


      OS: Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7

      Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X38750 processor or better
      Memory: 16 GB free hard drive space / 2GB RAM

      Video Card: Shader 3.0 or better 256 MB NVIDIA®GeForce™ 8600GT / ATI®
      Radeon™ X1950 or better

      Sound Card: DirectX® 9.0C or later

    • Pelihelvetti..

      W7 64b ei ole pelikäyttis..
      sillä on paljon ongelmia xp pelien kanssa.. mm jotkut pöyrii liian nopesti,, äänniä ei joskus meinaa millään saada.. verkoopelaamin joskus ei toimi.

      Joten rinnalle pitäs saada XP käyttis.. Tuplaboot..
      XP milellään SP2 mallia, ei SP Kolmosta.

      • deedees

        Vistalla ongelmia myös vanhempien pelien kanssa. Hanurista etteivät iäkkäämmät pelit pyöri muuten kuin roikottamalla vahoja käyttöjärjestelmiä jossakin kakkoskoneessa. On tää niin väärin. Itse kun paremmin pidän vanhemmista ww2 peleistä, jotenkin tunnelma parempi.


    • Markantalonmatolaati

      No eihän tuo Markantalon matolaatikko ole alkuunkaan pelaamiseen sopiva. Siinä on Intel HD Graphics näytönohjain, joka on työkäyttöön tarkoitettu. Jos pelata haluaa, niin kyllä parempi näytönohjain pitää olla.

    • kukila

      Sitä tässä vähän katselin, että näytönohjain aika heppoinen. Saako pelaamiseen tarkoitettuja läppäreitä edes noin halvalla kuin tuo jossa parempi näytönohjain ja hyvä prosessori?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe