Olen siis lähdössä Yhdysvaltoihin viikoksi lomailemaan, ja viimeksi kun kävin siellä 2010, hankin uuden passin juuri sitä varten että olisi tuore ja hyvin tunnistettava kuva. Mutta nyt on huomattavasti pidemmät hiukset ja aion myös värjätä ne mustista vaaleanruskeiksi.
Kannattaako suosiolla odottaa ja värjätä vasta matkan jälkeen, sillä en muutenkaan näytä itseltäni passikuvassa, niin ovat myös kaikki sen nähneet todenneet. Ja ihan lyhyet mustat hiukset vs. pitkähköt vaaleat... Siinä on kyllä aika iso ero. Ja en siis ehdi hankkia uutta passia ennen matkaa. En vaan todellakaan halua mitään ongelmia/epäselvyyksiä siellä USAn puolella lentokentällä. Mielipiteitä?
Passipulma Jenkkeihin lähtijälle
passipulma
1
188
Vastaukset
- Vähän
väärä palsta, miten tää tänne tuli eikä tohon Pohjois-Amerikka kohtaan? ..No, pahoittelut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565