Mä näin tässä nyt pari päivää sitten yhen ihanan unen, missä mä suutelin yhtä meidän luokan poikaa, josta oon siis kiinnostunut.
Mutta.. tavallaan mä en suudellutkaan sitä, koska mä en jotenki pystynyt siihen, vaikka se poika teki aloitteen. Mut sit mä sanoin sille siin unessa yhen hyvän jutun :D
"mä en voi suudella sua, koska mä en oo varma haluanks mä olla sun kanssa koko mun lopun elämän, ja mä taidan tykätä jostain toisesta.."
Siinä unessa se varmaankin tuntu järkevältä, mut mua on vähän jälkeen päin harmittanut se, koska olisin halunnut tuntea ensisuudelma, edes unen kautta.
Ihana uni
5
358
Vastaukset
Aivot eivät voi kehitellä uusia kasvoja unessa vaan näyttää ennestään nähtyjä kasvoja joten tässä saattaa päteä sama juttu. Jos et ole ikinä kokenut miltä tuntuu suuteleminen niin unessa tuli käännöskohta koska aivot eivät osaa saada sitä tuntumaan oikealta.
- pinketti2012
Mä näin viimeyönä unta et mun poikaystävä teki ensisuudelman todellisuudes mä en oo koskaa suudellu senkaa vaikka oon ollu senkaa aina samas koulus ja päiväkodissa
- loooooooooooooooooov
mä näin unta että... aa se oli ihanaaa.... yks poika joka on kun luokal, en tykkää siitä tai mtn. ollaa vaa kavereita. mut me käveltii meijän talon kuistilla ja se piti mun kädestä kiinni ja kaikkee.. en muista siitä mitää muuta ku et se oli iiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanaaa!! Ja et se oli ihastunu muhu ja piti mua kädestä ja me vaa käveltii
- höpsö
Mä näin unta et istuin mun ihastuksen vieressä linkassa ku se alkaa selittää et "Mun on nykyään niin helppo samaistua kaikkiin noihin typeriin rakkauslauluihin.."
Mä katoin sitä hetken ja se oli ihan vakava mut hymyili sit vähän ja mä pussasin sitä ja hihii oispa se ollu totta ;)- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18195902/jos-heraisimme-todellisuuteen-tajuaisimme--prabhut-jatkavat-vastaamista-kysymyksiin
Mitä unet ovat? Jotkut sanovat, että kaikki, mitä näemme unissa, on sielumme matka nykyhetkessä. Ja jotkut sanovat, että unissa selvitämme osan menneestä karmastamme. Mitä unet siis ovat ja mitä sielu tekee tänä aikana?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875