HYVÄ SUOMI !!!!!!!!!!!!!

HYVÄ SUOMI

HYVÄ SUOMI !

50

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myy-Pikkuinen
      • maatus

        Kamalaa leijonat kamalaa! ja tässä näemme kuinka neukkupoika kaataa leijonan.


    • Huh mikä peli! Oli kyllä niin jännää että toivottavasti lauantaina on vähän iisimpi voitto.

      • hankielämä

        saitko hyvän mielen??


      • Säälittää :((

        Sinulla kun ei sellaista voi edes arvioida, heti aamusta olet täällä taas ihmisiä haukkumassa, ei ole ihan asiat kondiksessa kohdallasi.


      • kunworr

        Sulla se on kanan tasolla ja siks sun arvioita muista ei oteta todesta.

        Mikä sulla mättää kun tuntemattomia oot heti aamusta täällä nimittelemässä, eikö oo perhettä, eikö oo ystäviä, eikö oo muuta kun kalseet betoniseinät ympärillä vuokraläävässä, ai niin ohan sulla plokis johon kirjottelet pulinapalstasta ja sen kirjottajista.


      • zaguli

        Nyt se tutti suuhun ja mamimaan, pöljäke.

        PS. Eikö se irtiotto millään onnistu?


      • rähinärutku taas asi

        Tuntuu olevan älykkyysosamäärä alhainen.


      • zigulizaguli

        sulla näkyy olevan elämä ja se on tällä palstalla,kana on sua viisaampi,mut viisas se ei oo, se osaa väistää haukkaa vaistollaan ihan ja sää kirjottelet mitä sylki suuhun tuo.


      • Vedä verhot eteen.

        Mitä sekoilet, kukaan ei kanan viisaudesta ole puhunut mitään, vaan sinun aivojesi koosta ?
        Täys dille olet kyllä.


      • kunworr
        Vedä verhot eteen. kirjoitti:

        Mitä sekoilet, kukaan ei kanan viisaudesta ole puhunut mitään, vaan sinun aivojesi koosta ?
        Täys dille olet kyllä.

        Kaikki sen verhot on pesussa


      • 15
        kunworr kirjoitti:

        Kaikki sen verhot on pesussa

        voisin tulla sinnekki peseen taidatte olla suljetulla osastolla löydänköhän sinne.No täytyy käyttää vaistoa.TÄÄ ON KIVAA


      • kunworr
        15 kirjoitti:

        voisin tulla sinnekki peseen taidatte olla suljetulla osastolla löydänköhän sinne.No täytyy käyttää vaistoa.TÄÄ ON KIVAA

        Ei sun tartte enää löytää.

        Mun mielestä mattopyykki on kivempaa ku verhopyykki.


      • 15
        kunworr kirjoitti:

        Ei sun tartte enää löytää.

        Mun mielestä mattopyykki on kivempaa ku verhopyykki.

        Epäilen,että teillä raukoilla ei taida siellä mattoja olla. pysytään nyt niissä verhoissa.No missäs ne viisaudet nyt viipyy!


      • tyrkkyerse

        15 taitaa olla älykkyysosamäärä kun ei yhtään välähdä


      • 15

        Mitään sanomaton nimimerkki sulla olisin tolla älyllä keksinyt vähän älykkäämmän.


      • viisas ihminen
        15 kirjoitti:

        Mitään sanomaton nimimerkki sulla olisin tolla älyllä keksinyt vähän älykkäämmän.

        Täytyi välillä käydä syömässä ja kaljalla niin nyt taas jaksaa.Tyrkkypersekkin voi taas jatkaa vaikka nimimerkki voisi jo vaihtua niin kuin mulla.


    • matsiaodotellessa

      Hyvin isänmaalinen ketju... myy-piikuinen kirjoitteli aloitukseen ihan asiallisen onnittelun niin rupesi epäisänmaallista moskaa saamaan niskaansa onneksi ylläpito poisti ne , ymmärtäähän täytyy ihmiset eivät kaikki rakasta suomea kuin minä ja moni muukin suomessa syntynnyt ja suomessa asuva ihminen, mutta pitääkö tehdä se ketjuun missä isoin otsikoin kehutaan suomea ja suomen jätkiä kun usalle antoi kyytiä.

      Tehköön nää venäjän kannattajat oman aloituksen minä ja muu valtaväestö varmasti odotamme Suomi-venäjä ottelua ,kävi miten kävi matsissa suomen pojat ovata alku kangertelujen jälkeen pelannut suhkot hyvää kiekkoa, toivotaan suomi ottaa venäjänmaan pojista niska pers otteen ja voiton kotia.

      Moni palsta ihmisitä varmaan muistaa 1995 Suomi- ruotinmaan loppuottelun, SUOMELLA ruottin valmentaja, matsi swedussa, kullan lisäksi sweduilta veimme heitin biisinkin.

      http://www.youtube.com/watch?v=3T2PqYV9YIU

      • hahahaha!!!

        Viime vuoden tuttikeräys oli mun mielestä jääkiekon historian aatelistoa! ;D


      • matsiaodotellessa

    • xxxy

      Mitä eroa on veäjällä ja suomella?

      • xxxy

        sorry venäjällä


      • matsiaodotellessa
        xxxy kirjoitti:

        sorry venäjällä

        suomi tekee maalit venäjää viedään 1-0 suomelle.


      • xxxy
        matsiaodotellessa kirjoitti:

        suomi tekee maalit venäjää viedään 1-0 suomelle.

        Väärin! suomi hävisi sodan.


      • matsiaodotellessa
        xxxy kirjoitti:

        Väärin! suomi hävisi sodan.

        hyvin väärin se on 2-1 venäjälle matsi

        Milloin Suomi soti venäjää vastaan muistatko????

        Viimeinen sota suomella neuvostoliitoa vastaan, suomea ei koskaan miehitetty
        sotakorvaukset maksoimme ja alueista jouduimme luopumaan.


      • matsiaodotellessa
        matsiaodotellessa kirjoitti:

        hyvin väärin se on 2-1 venäjälle matsi

        Milloin Suomi soti venäjää vastaan muistatko????

        Viimeinen sota suomella neuvostoliitoa vastaan, suomea ei koskaan miehitetty
        sotakorvaukset maksoimme ja alueista jouduimme luopumaan.

        neuvostoliito= neuvostoliitto

        Venäjä oli romanovin sukuun asti bolseviikit tappoivat venäjän tsaarin perheinen ottivat vallan , neuvostoliitto 1917, vuodesta lähtien 1991 venäjä, eli mistä sodasta puhut?

        seuraan matsia opetan historiaa tässä sivussa.


    • igor ivanovitzh

      Harzoo suomipoika, vjenäläiset voittaa mjennen tullen teidä ljeonat))))!

      • igoruma

        ystävättäreni turkulaisen tosi ihanan ihmisen blogissa nähnyt saman verran kirjoitusvirheitä


      • v0i v0i
        igoruma kirjoitti:

        ystävättäreni turkulaisen tosi ihanan ihmisen blogissa nähnyt saman verran kirjoitusvirheitä

        Mun kaverin blogia kommentoi just yhtä hidasälynen juntti.Sen ÄO on sama kun sun, eli ulkolämpötila!!!


      • matsiaodotellessa
        v0i v0i kirjoitti:

        Mun kaverin blogia kommentoi just yhtä hidasälynen juntti.Sen ÄO on sama kun sun, eli ulkolämpötila!!!

        igor sinä venäjänmaan ihmisenä varmaan kerrot meille muillekin milloin suomi soti venäjää vastaan??

        Itse en ees matsia katsonnut loppuun asti , lähdin nauttimaan aurinkoisesta ulkoilusäästä ennen pelin loppumista.

        Igor kertoo varmasti meille veikkauksen Lontoon olympia mitalleista?

        Tiesitkö meillä suomessa on kuuluisa edesmennyt juoksija legenda Paavo Nurmi mikä ei saannut osallistua lossin olympialaisiin ammatilaisuutensa vedoten , onko teillä venäjällä yhtä kuuluisia juoksija legendoja kun Suomen Paavo Nurmi.

        Näin tuttuni luonna viime viikonloppuna EM mestarin boxinnissa, MITÄ igor sanoo suomen nekkailun tasosta onko yhtä kova kun venäjänmaalla?


      • matsiaodotellessa
        matsiaodotellessa kirjoitti:

        igor sinä venäjänmaan ihmisenä varmaan kerrot meille muillekin milloin suomi soti venäjää vastaan??

        Itse en ees matsia katsonnut loppuun asti , lähdin nauttimaan aurinkoisesta ulkoilusäästä ennen pelin loppumista.

        Igor kertoo varmasti meille veikkauksen Lontoon olympia mitalleista?

        Tiesitkö meillä suomessa on kuuluisa edesmennyt juoksija legenda Paavo Nurmi mikä ei saannut osallistua lossin olympialaisiin ammatilaisuutensa vedoten , onko teillä venäjällä yhtä kuuluisia juoksija legendoja kun Suomen Paavo Nurmi.

        Näin tuttuni luonna viime viikonloppuna EM mestarin boxinnissa, MITÄ igor sanoo suomen nekkailun tasosta onko yhtä kova kun venäjänmaalla?

        En igorin vastausta saannut urheiluun liittyviin kysymyksiini

        ymmärrän igoria kuinka huonot tietoliikenne yhteydet maassa on, tietokoneiden pariin ei aina pääse joka päivä, kun igori tietokoneelle pääsee olisi kiva rupatella suomen ja venäjänmaan urheiluun liittyvistä asioista voin antaa ystävällistä sivistystä historiaa ja mussakin liityvissä asioissa mitä igoria ystävineen askarruttaa..

        Tässä venäjänmaalaisille suomen 80-luvun menestyinein dance-musiikkiyhtye suomen turusta.

        http://www.youtube.com/watch?v=hu3Pbc2BKt4


    • lukihäiriövenäjällä?

      Harzoo eläintarha??

    • KUKA

      HYVÄ IGOR!

      • rysslandia

        Ei venäjällä selviä hengissä ei venäjällä selviä hengissä eikä ainakaan hulikaani jengissä.


    • äki

      No mites nyt suu pannaan taas se itänaapuri tuli ja voitti.

      • naurakaa

        Hyvä suomi! taas nähdään mitä metsäläisiä ollaan nyrkit heiluu ja kepit raikaa.Toivottavasti ei tule mitalia ollenkaan.


      • brbarbareus
        naurakaa kirjoitti:

        Hyvä suomi! taas nähdään mitä metsäläisiä ollaan nyrkit heiluu ja kepit raikaa.Toivottavasti ei tule mitalia ollenkaan.

        Barbareita suomalaiset?? kannattaa suojata itsensä hyvin välimerenmaissa jalkapallo otteluissa, katsojat ammuskelee ilmaa aseilla, välillä pääsee hengestään katsojat ja pelaajat ,pientä se on suomessa kahakointi.

        Suomi kampailee usaa vastaan pronsista, se ei maailmaa kaada vaikka suomi häviäisikin, pääsimme ainakin järjestää hyvät kisat , aina tulee uusia urheilutapahtumia eikö igor?


    • brbarbareus

      Suomi kamppailee usaa vastaan pronsista = korj. Tshekkiä vastaan ottelu ,ajatukset liikkuu usa ottelussa mistä aloitus..

      nyt kotitöitten ääreen..

      • såmåre

        ulpukka melkein mies jääkiekkoa katokkaan läpi sil ois men soomi- kenia


    • jarrri

      Kannatais vamaan mennä kielikursseille.

    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe