Missä Mungolife-Anna on töissä tällä hetkellä? On aloittanut eilen jossain vaatekaupassa Hgissä mutta missä? Onko joku bongannut kyseisen neidon jostain vaatekaupasta?
Mungolife
11
11544
Vastaukset
- Nessuuuuuuuu
Luin anna blogista että joku on pyhittänyt keskutelunkin hänen työpaikka arvailusta. Luulin että Anna kirjoittaa sen puoli vitsinä, mutta ei näköjään.Tyhmäkin tajuaa missä anna on töissä jos vähääkään on blogia lukenu. Hommaa elämä slakkeri
- Henzzzuuu
Täysin samaa mieltä!!! Ei taida olla omaa elämää ihmisellä ollenkaan!!
- Miisanuor
Jännittävää, että sinä muita "elämättömiksi slakkereiksi" kutsuva Nessu kuitenkin lähdit kyseisen bloggarin kommentin jälkeen etsimään keskustelupalstaa työpaikasta. Ja vaivauduit vielä kommentoimaankin kyseiseen keskusteluun!
Hämmentävää.
- murduuu
Gina
- toinenihmettelijä497
Haha, tyypillistä suomi24palstan keskustelua. No blogistahan se ei selviä kun siellä siitä ei puhuta.
Mutta Gina se taitaa olla koska lauantaina sillä oli työpäivä ja Ginan mekko päällä ja vaatekaupoissahan pitäis myyjillä olla sen kaupan vaatteet päällä eli Gina ihan selkeästi. Ovelaa päätelmää. - caro
mut missä ginassa?
- i
kauheaa, ettei ihmisille anneta minkäänlaista yksityisyyttä
- puhpah
"mut missä ginassa?"
varmaan siellä austraalian ginassa ;) käytä järkeä, aiotko mennä hänen työpaikalleen pyytämään nimikirjoitusta? - ll
forumin gina
- justjoooihmisethaloo
Eihän se mitään tarkota jos on joku Ginas töissä, yleensähän ne työvaatteet vaihetaa vast töissä päälle right? Tai ite en ainakaa lähtis töihin samois vaatteis mitä käytän siel ellei oo tosi lyhyt matka sit. Kyl anna sopis johonkin LV:lle tai muuhun laadukkaampaa liikkeesee töihin, osaa venäjääki.
- Venakkokoko
Annasta ei saa kirjoittaa mitään ikävää eikä Anna siedä muuta kuin ylistäviä kommentteja. Kaikkien pitäisi vain ihailla häntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483