Mungolife

ihmettelijä4567890

Missä Mungolife-Anna on töissä tällä hetkellä? On aloittanut eilen jossain vaatekaupassa Hgissä mutta missä? Onko joku bongannut kyseisen neidon jostain vaatekaupasta?

11

11288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nessuuuuuuuu

Luin anna blogista että joku on pyhittänyt keskutelunkin hänen työpaikka arvailusta. Luulin että Anna kirjoittaa sen puoli vitsinä, mutta ei näköjään.Tyhmäkin tajuaa missä anna on töissä jos vähääkään on blogia lukenu. Hommaa elämä slakkeri

• Henzzzuuu

Täysin samaa mieltä!!! Ei taida olla omaa elämää ihmisellä ollenkaan!!

• Miisanuor

Jännittävää, että sinä muita "elämättömiksi slakkereiksi" kutsuva Nessu kuitenkin lähdit kyseisen bloggarin kommentin jälkeen etsimään keskustelupalstaa työpaikasta. Ja vaivauduit vielä kommentoimaankin kyseiseen keskusteluun!

Hämmentävää.

• murduuu

Gina

• toinenihmettelijä497

Haha, tyypillistä suomi24palstan keskustelua. No blogistahan se ei selviä kun siellä siitä ei puhuta.

Mutta Gina se taitaa olla koska lauantaina sillä oli työpäivä ja Ginan mekko päällä ja vaatekaupoissahan pitäis myyjillä olla sen kaupan vaatteet päällä eli Gina ihan selkeästi. Ovelaa päätelmää.

• caro

mut missä ginassa?

• i

kauheaa, ettei ihmisille anneta minkäänlaista yksityisyyttä

• puhpah

"mut missä ginassa?"

varmaan siellä austraalian ginassa ;) käytä järkeä, aiotko mennä hänen työpaikalleen pyytämään nimikirjoitusta?

• ll

forumin gina

• justjoooihmisethaloo

Eihän se mitään tarkota jos on joku Ginas töissä, yleensähän ne työvaatteet vaihetaa vast töissä päälle right? Tai ite en ainakaa lähtis töihin samois vaatteis mitä käytän siel ellei oo tosi lyhyt matka sit. Kyl anna sopis johonkin LV:lle tai muuhun laadukkaampaa liikkeesee töihin, osaa venäjääki.

• Venakkokoko

Annasta ei saa kirjoittaa mitään ikävää eikä Anna siedä muuta kuin ylistäviä kommentteja. Kaikkien pitäisi vain ihailla häntä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe