Miksi mies valehtelee, ei pidä lupauksiaan? Pettänyt? Pitää minua ihan itsestäänselvyytenä ja leikkiä laskee joka kerta vakavassakin asiassa.
näkijät
9
117
Vastaukset
- lähe nykimään
ei ole oikeaa rakkautta! ala elämään ilman halventavaa miestä,et menetä muuta kuin ikävän seuraihmisen.usko minua,elin itse samanlaisen kanssa kilttinä,kunnes rajani tuli täyteen ja pidän omista rajoistani kiinni.lähe ja nopsaan,typerä nuorisielu kolli
- itte oppinu
Ota ero ja elä---- Miehiä pilvin pimein. yksi ei saa koskaan antaa itensä miehen kautta mennä alas. mul meni 6 vuotta ja sit sain itteni ihmiseksi kun olin 20 vuotta naimisissa. nykyään autan eksääni kymmene vuoden jälkeen. eli tämä opiksi se itestä kii
- alkup. vastaa
Niin kun saisi aikaiseksi! Mies pitää muutenkin minut etäällä itsestään. Normaalia läheisyyttä ei ole. Aikaa rankkaa jää 8 v. Ilman mitään ollut olla. Kaksi pientä lastakin.
- alkup. vastaa.
No just töykeetä tekstiä! Keneen suhde? Tunnenko hänet? Onko oikeasti toinen suhde?
- alkup. nostaa
Oikeesti näkeekö tähän kukaan?
- ap. kysyy.
Pettääkö?
- ap. kysyy.
Jos pettää miten jää kiinni?
- ert.
olet sille pelkkä äiti, peset pyykit, hurvii minkä kerkeää
- enymotos
katoppa ja kirjoita tarot palstalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591738Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11855- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38504
- 45486
- 54469