.. kuinka paljon tuskaa aiheutatte niille ihmisille, jotka teitä rakastavat ja välittävät?
Elämässä kaikki ei mene niin kuin Stromsössä, mutta se on kuitenkin elämisen arvoista elämää - ILMAN HUUMEITA:
Miettikää, kuinka monta elämää tuhoatte omalla huumeiden käytöllänne, oman elämänne lisäksi.
Onko teillä oikeutta siihen? Ja jos on, niin miksi.
Oletteko narkkarit koskaan ajatelleet...
56
3148
Vastaukset
- Tge.
Narkkaaminen on eri asia kuin kannabiksen tai sienien satunnaiskäyttö, samoin kuin alkoholin viihdekäyttö on eri asia kuin alkoholismi. Älä yhdistä kaikkia huumeidenkäyttäjiä samaan kastiin, aiheutat enemmän ongelmia mitä ratkaiset. Muuten olen samaa mieltä, itse olen monen muun tavoin kärsinyt päihteitä väärinkäyttävästä isästä, jolle alkoholi oli tärkeämpää kuin lasten terveys. Älkää tuhotko muiden elämää huumeilla, on kyseessä melko harmiton kannabis tai haitallinen heroiini tai viina.
- sDudex
Samoja sekasin olevia vajaa älysiä äitin poika narkkareita, poltti kannabista ja tai kokkelii. Mist näitä Tge:jä oikein tulee :)
Aivan sama mulle :)
Tieks sää että mää rikastun sunlaisillas vajakeilla, ilmoitellu jo lähes kaikki kamut vihjepuhelimeen ;) Voi sitä vahingoniloa, vahingonilo, paras ilo :D - Anonyymi
sDudex kirjoitti:
Samoja sekasin olevia vajaa älysiä äitin poika narkkareita, poltti kannabista ja tai kokkelii. Mist näitä Tge:jä oikein tulee :)
Aivan sama mulle :)
Tieks sää että mää rikastun sunlaisillas vajakeilla, ilmoitellu jo lähes kaikki kamut vihjepuhelimeen ;) Voi sitä vahingoniloa, vahingonilo, paras ilo :DKokkelia ei polteta, ettäs tiedät!
- Anonyymi
Kumma juttu, meillö tyttärillä SEi ,sä olisi ollut niin tarpeen, vaan ei äiti jaksanut, älä kanna omaa taakkaa,,tiedät, niin rankkaa. NYT seisot omilla jaloillasi, pärjäät kyllä, voimakkuudellasi <3 Niiiiiiiin lämmin halaus sulle, moi t
- 1+1=420
"Onko teillä oikeutta siihen? Ja jos on, niin miksi."
En ole narkki (tunnen kyllä paljon) mutta jokaisella on oikeus elää semmonen elämä ku huvittaa,ikäväähän se on ku ihminen alkaa narkkaamaan,itsekki aikoina käytin huumeita ja joskus jopa suoneen muutaman kertaa kokeilin mutta se on loppunu ja pysyttelen nykyään pilvessä ja muissa melko harmittomissa päihteissä tosin alkoholia joskus nautin joka on mun mielestä aika harmaita hiuksia aiheuttava päihde. - cvfffff
Joo huumeiden käyttöä on monenlaista ja alkoholi on ihan yhtä vaarallinen huume kuin muutkin huumeet. Tutkimusten mukaan mm. kokaiinin käyttäjistä 85% hallitsee oman käyttönsä, käyvät töissä, menestyvät, hoitavat elämänsä. Samoin alkoholin käyttäjistä 85% hallitsee käyttönsä. 15% enemmän tai vähemmän alkoholisoituu tai joutuu jonkunlaisiin vaikeuksiin viinan takia.
Voidaanko enemmistöä kieltää siksi että vähemmistöllä ei ole itsekuria?- cxbddee
Tähän voitaisiin rinnastaa myös esim. yksityisautoilu. Lähes jokainen autoilija joutuu elämänsä aikana jonkunlaiseen kolariin. Pitäisikö autoilu kieltää?
- Narkkarin läheinen.
Sinulle "Narkkarin äiti".
Aloituksesi on hyvä ja täyttä asiaa.
Nyt on vain niin, että tällä "Huumeet" palstalla kirjoittelee noin 98 % kannabikseen ja muihinkin huumeisiin ihastuneet ja he tulevat puolustamaan himoitsemaansa ainetta henkeen ja vereen.
Et tule tältä palstalsta saamaan kovin paljoa myötätuntoa ajatuksellesi ...joka on ihan oikea ja naulankantaan osuva.
Varsinkin kannabiksen käyttäjät eivät tiedosta ongelmaansa jonka tuo aine on heille aiheuttanut ja vielä vähemmän he tiedostavat niitä ongelmia, mitkä tulevat heidän "rakastaville" läheisilleen heidän käyttönsä seurauksena.
Mutta kiitokset kuitenkin "narkkarin äidille" ajatuksensa rohkeasta esille tuomisesta.- 1+1=420
"Varsinkin kannabiksen käyttäjät eivät tiedosta ongelmaansa jonka tuo aine on heille aiheuttanut ja vielä vähemmän he tiedostavat niitä ongelmia, mitkä tulevat heidän "rakastaville" läheisilleen heidän käyttönsä seurauksena.!"
Ai että oikeen kannabis.
Mun äiti oli joskus "tosi" huolissaan mun kannabiksen poltosta ja joutu sossun määräämänä laittaa mut seuloihin ja sen seurauksena mut huostaanotettiin,sitten tuli muut huumeet kuvioihin ja kokeilin amfetamiinia ja essoja.Laitoksesta päästyäni tuli mukaan subutex,lääkkeet,viina ja mitä kaikkee sillon nyt sai käsiinsä,välillä vedin suoneenki subutexii ja amfetamiinia,subutexistä en oikeen oo koskaan tykänny mut silti vedin sitä sillon tällön yhteensä muutamia kertoja.. Pari vuotta sitte mun aiti oli aika huolissaan mun huumeiden käytöstä,ei mikään ihme,sen jäkeen lopetin sekoilun ja muutin muualle. Nykyään en pahemmin enään käytä mitään,pilveä poltan ehkä kerran 2-3:ssa kuukaudessa ja amfetamiiniä ehkä kerran puolessa vuodessa joskus saatan syödä sieniä ja mietiskellä.
Suomessa on PALJON isompiaki huume ongelmia ku kannabis eikä ne ongelmat katoa vaikka kannabis kuolis sukupuuttoon,mulla kuoli just kaveri subun,alkoholin ja lääkkeiden vaarallisen kombon takia ja oon joutunu valvomaan kaveria ettei se kuole nukkuessa että vit ut kannabiksesta. - Narkkarin läheinen.
1+1=420 kirjoitti:
"Varsinkin kannabiksen käyttäjät eivät tiedosta ongelmaansa jonka tuo aine on heille aiheuttanut ja vielä vähemmän he tiedostavat niitä ongelmia, mitkä tulevat heidän "rakastaville" läheisilleen heidän käyttönsä seurauksena.!"
Ai että oikeen kannabis.
Mun äiti oli joskus "tosi" huolissaan mun kannabiksen poltosta ja joutu sossun määräämänä laittaa mut seuloihin ja sen seurauksena mut huostaanotettiin,sitten tuli muut huumeet kuvioihin ja kokeilin amfetamiinia ja essoja.Laitoksesta päästyäni tuli mukaan subutex,lääkkeet,viina ja mitä kaikkee sillon nyt sai käsiinsä,välillä vedin suoneenki subutexii ja amfetamiinia,subutexistä en oikeen oo koskaan tykänny mut silti vedin sitä sillon tällön yhteensä muutamia kertoja.. Pari vuotta sitte mun aiti oli aika huolissaan mun huumeiden käytöstä,ei mikään ihme,sen jäkeen lopetin sekoilun ja muutin muualle. Nykyään en pahemmin enään käytä mitään,pilveä poltan ehkä kerran 2-3:ssa kuukaudessa ja amfetamiiniä ehkä kerran puolessa vuodessa joskus saatan syödä sieniä ja mietiskellä.
Suomessa on PALJON isompiaki huume ongelmia ku kannabis eikä ne ongelmat katoa vaikka kannabis kuolis sukupuuttoon,mulla kuoli just kaveri subun,alkoholin ja lääkkeiden vaarallisen kombon takia ja oon joutunu valvomaan kaveria ettei se kuole nukkuessa että vit ut kannabiksesta.Sinulle "1 1=420".
Niinpä,... sinä vastauksellasi todistit kirjoitukseni oikeaksi. - Ventti-Vellu
Jouko, itsesi nimettäminen "narkkarin läheiseksi" loukkaa mielestäni oikeiden narkkareiden perheitä. Parempi nimimerkki sinulle voisi olla vaikka "mielenterveysongelmaisen läheinen ja sellainen myös itsekin".
- Tge.
Narkkarin läheinen. kirjoitti:
Sinulle "1 1=420".
Niinpä,... sinä vastauksellasi todistit kirjoitukseni oikeaksi.Hän todisti, että kiinnitetään huomiota niihin haitallisiin huumeisiin, kuten alkoholiin, subuun ja heroiiniin ja annetaan ihmisten itse huolehtia, ettei vaarattomampien aineiden, kannabis & sienet, ala hallitsemaan elämää liiaksi. Ylempänä esitettyä autoilu-esimerkkiä soveltaen, voimme joko laittaa poliisin jokaisen yksityisauton kyytiin jotta kolarit vähentyisivät, tai huolehtia, että jos joku ajaa ylinopeutta niin hänet pysäytetään.
- Anonyymi
Ventti-Vellu kirjoitti:
Jouko, itsesi nimettäminen "narkkarin läheiseksi" loukkaa mielestäni oikeiden narkkareiden perheitä. Parempi nimimerkki sinulle voisi olla vaikka "mielenterveysongelmaisen läheinen ja sellainen myös itsekin".
Vertaatko vakavissas mielenterveysongelmaisii huumeiden käyttäjiin? Mielenterveys puolella on järjissään yllättävän moni. Narkkarit ovat ihan järjiltänsä elämäntapoinensa.
- 1+1=420
Yritin tässä vaa kertoa että kannabis on aika harmiton verrattuna näihin muihin mainitsemiini huumeisiin. Yksikään mun tuntema ihminen ei ole huolissani mun pilvenpoltosta enkä mä ole aiheuttanu kenellekkään pahaa oloa polttamalla kannabista.
Mun päihdekierre ei johtunu pilvenpoltosta vaa mun luonteesta,huostaanotosta ja paikkakunnasta joissa asuin,vaikeeta olla törmäämättä huumeisiin jos sun koko ympäristö on täynnä juoppoja ja narkkeja,kannabiksella on hyvin pieni osa siinä elämässä.Mä tunnen paljon myös tavallisia ihmisiä jotka polttelee ja käy koulussa/töissä ja hoitaa asiansa kunniallisesti,itseasiassa paljo rennompaa porukkaa ku noi rähisevät juopot ja skitsot narkit,eikä niillä tulis mieleenkään alkaa sekoilee aineiden kanssa,pysyvät mielellään kaukana.Mä en oikeesti ymmärrä tota kannabiksen demonisointia? Kyllä alkoholia saa litkii illasta toiseen mut ootas ku poltat paukut nii heti joku alkaa kitisemään,eikö jokaisella ole oikeus rentoutuu niinku parhaaks näkee tosin laitontahan toi vielä on mut kuitenki,mikä mättää? - erthhnn
Sepäs se. Alkoholia ei kukaan kyseenalaista vaikka se on kova huume. Ihan niinkuin se vaan kuuluisi ihmisen elämään. Ihan kuin sitä ei voitaisi kieltää. Tämä maailma on hullu. Ahneutta pidetään hyveenä. Saastutetaan maapallo ajattelematta tulevia sukupolvia. Papit ovat pedofiilejä. Raha on kuin huumetta jota pitää saada aina vaan lisää ja lisää. Mikään ei riitä. Ja sellaista elämää vielä kunnioitetaan.
Kaiken tämän kukkuraksi vihataan täysin erärationaalisesti kannabista joka on päihde miedoimmasta päästä. - Älä riipinen suutu
Mua ainakin suunnattomasti v ituttaa nää pallarit ja muut tukarit, jotka oikeesti kuvittelee, että ne tietää paremmin kuin yksilö itse, miten hänen pitäisi elää elämänsä.
Et sä mua rakasta, jos sä et kunnioita mun yksilönvapautta ja itsemääräämisoikeuttani.
Kärpäsellekkään en halua pahaa tehdä, että mikä okeus sulla on mun elämään puuttua.HÄH?
Ongelma ristii kädet.- Anonyymi
Joo tästä kommentista on aikaa ja varmaan oot ihan selvänä mutta sinä rikot lakia kun vetelet aineita ja se on huolehtimista että et kuole siihen niinku yksi minun tuttu kuoli 3vuotta veteli aineita. Mutta toivottavasti oot saanu hoitoo
- sdfvvvvv
Huumeita aina syytellään mutta ketään ei kiinnosta se mistä ongelmat ovat saaneet alkunsa. Yhteiskunta sen pahoinvoinnin aiheuttaa eikä huumeet. Pahoinvointia aiheuttaa tämä alkoholikulttuuri, käsittämättömät paineet joita nuorille kasataan, ristiriidat, tekopyhyys, kaksinaismoralismi jne..
Ihmisten on vaikea luottaa enää mihinkään kun aina valehdellaan. Ja se ahneus ja ihmisten suuret egot.. minäminäminä. Lisää rahaa, lisää kulutusta.- 43rujofjf
Ja yhteiskunta rypee narsismissaan, sen näkee täysin selkeästi.
Kukaan näistä "arvojohtajista" ei kykene myöntämään olevansa väärässä.
- Pajari Petteri
Minun satunnainen kannabiksen käyttöni ei aiheuta ongelmia kenellekään. Enemmän ongelmia aiheuttaa lähistöllä asuvan spurgun rähinät.
- cxbdddd
Pitää muistaa sekin että edellinen sukupolvi ja sitä edellinen ovat hieman omituisia koska on ollut sotia: Maailmansodat, talvisota. Niistä traumoista kärsivät vielä monen lapset. Mutta onneksi se on jo ohi ja lapset kasvatetaan taas rakkaudella.
- ... 12345678
Niinpä!!
Itsekin olen kokenut tätä narkkarin äidin osaa jo yli kymmenen vuotta.
Jospa lapsemme ymmärtäisivät mitä tuskaa,ahdistusta,pelkoa ja unettomia öitä he meille vanhemmille aiheuttavat.
Täällä moni on sitä mieltä että jokainen saa elämällään tehdä mitä haluaa. MUTTA onko oikein että he tuhoavat niin meidän äitien ,isien ,isovanhempien ja omien pienten lasten yöunet ja elämän elämäntyylillään Amfetamiinia kun vedetään niin eikö siinä kasva itsemurha riskikin !? Ainakin itse olen huomannut että itsemurhasta puhutaan helpommin pirin käytön jälkeen... sekö ei saisi vaikuttaa minuun. täytyy sitten varmaan pyytää anteeksi sitä että olen huolissani ja peloissani poikani puolesta.
Pojallani diabetes ja kamaa menee aina kun vaan sitä jostain saa.
Pieni tytövauva turvakodilla äitinsä kanssa.Äidilläkin huumeriippuvuus... ja nyt kysynkin että OIKEESTI eikö tämä vaikuta muka muihin kun heihin ;( tässä on sijaiskärsijänä juuri se pienin ja viattomin ihmisenalku... tehohoidossa alkoi hänen elämänsä ja keiden takia ??? ei ainakaan hänen itsensä..
Jokaista narkkaavaa nuorta tai vanhempaa henkiläa kohden on siis ainakin kymmenen henkilöa keihin tämä vaikuttaa.- exhuumepojan äippä
Juuri näin.Melkein 4 vuoden huumehelvetti päättyi meillä pojan vammautumiseen.Melkein kuolemaan.Nyt istuu pyörätuolissa ja onneksi pää on täysin selvä ja poika monen vuoden takaa palnnut ikäänkuin edes osaksi omana itsenään takaisin.Se elämä oli aivan järkkyä.Muutama burnout kun yritit pitää huolta pikkuveljestä sekä narkkaavasta isoveljestään.Teit töitä ja yh äippänä teit kaikkesi.Tappelut, poliisi, valheet, varkaudet.Tunne siitä että järki lähtee.Se on nyt osaltamma ohi ja toivotan voimia huumelasten vanhemmilel.Nyt olen vain kiitollinen että sain pitää vanhemman poikani koska jos ei vammautumista olisi tapahtunut-olisin haudannnut hänet jo monta vuotta sitten.
- puskalisko
oletko koskaan kokeillut syyllistämistä tai painostusta jälkikasvusi suhteen? Se toimii ihan varmasti, samoin kuin kannabiskin.
Toinen juttu onkin, että miten. - Hereille
Ei ole henkilökohtainen viesti, mutta kyllähän se henkilökohtaisesti otetaan:
Narkkareiden äidit, isät ja läheiset: Olisiko sitä käyttöä voinut ehkäistä jotenkin? Vastaus tietenkin on, että kyllä. Ja nyt se kuuluisa peili siihen naaman eteen. Useimmat huumeidenkäytön (etenkin kovien aineiden) aloittaneet ovat teini-ikäisiä nappuloita. Omassa nuoruudessani en törmännyt pilveen kun vasta yläasteen viimeisellä luokalla, mutta nyt työni puolesta törmään samanikäisiin jotka käyttävät subutexia (ääritapaukset). Mutta pilven poltto ja "ryynikännit" ovat yleistymässä siellä 14-19 -vuotiaiden keskuudessa järkyttävällä vauhdilla.
Missä vika? Oikeasti, vitsi katsokaa peiliin. Ja tämä nyt ei ole ainoa ongelma, myös teinityttöjen pukeutuminen ja käytös ylipäätän. Vanhemmat hereille. Turha tänne nettiin on tulla trollaamaan "narkkarit miettikää" -topiceja kun täällä ei oikeat narkkarit edes pyöri. Piristä maksat yli viiskymppiä grammalta niin ei ole aikaa pyöriä puolustelemassa tekojaan internetissä kiivasta nettikansaa kohtaan.
Olen puhunut.
btw. kannabis on myös huume, vaikka kuinka pyörittelette sitä asiaa. alkoholi myös.
Nyt olen puhunut.- pissis piia
hamppu on kasvi, se on orgaaninen, luomutuote.
- nimiikkrem
pissis piia kirjoitti:
hamppu on kasvi, se on orgaaninen, luomutuote.
jookyyy kasvi ja orgaaninen se on, mut suomen hamppu harvoin on luomutuote.
- exhuumepojan äippä
Mä tiedän kyllä edelleen missä okeat narkkarit pyörii.Pojan hyviä ystäviä jotka olivat ja just ja just vielä elossa.Mitä sä luulet saavas vanhempien syyllistämisellä?Luuletko etteivät vanhemmat ole katsoneet peiliin moneen kertaan.Lapsi tekee oman valintansa vaikka olisi kuinka tuotu julki huumeiden haitat ja muu paska.Minä olen ammatiltani sellainen että tiedän paljon näistä asioista.Silti kävi niinkuin kävi.Sen pysatyy hyvin pitämään viisas nuori piilossa.Sitä rupeaa hiljalleen miettimään mitä tapahtuu koksa nuoren persoona ja tavat muuttuvat.Siinä vaiheessa kun totuus selviää, se voi olla jo liian myöhäistä tai vaikka kuin yrittäisit, toivoa ei ole.
- kesämuti
exhuumepojan äippä kirjoitti:
Mä tiedän kyllä edelleen missä okeat narkkarit pyörii.Pojan hyviä ystäviä jotka olivat ja just ja just vielä elossa.Mitä sä luulet saavas vanhempien syyllistämisellä?Luuletko etteivät vanhemmat ole katsoneet peiliin moneen kertaan.Lapsi tekee oman valintansa vaikka olisi kuinka tuotu julki huumeiden haitat ja muu paska.Minä olen ammatiltani sellainen että tiedän paljon näistä asioista.Silti kävi niinkuin kävi.Sen pysatyy hyvin pitämään viisas nuori piilossa.Sitä rupeaa hiljalleen miettimään mitä tapahtuu koksa nuoren persoona ja tavat muuttuvat.Siinä vaiheessa kun totuus selviää, se voi olla jo liian myöhäistä tai vaikka kuin yrittäisit, toivoa ei ole.
Ei mytomaanius ole mikään ammatti.
- aasinsilta
exhuumepojan äippä kirjoitti:
Paradoksi
- erttttt
Kaikki orgaaninen ei ole terveellistä. Esim. Datura Stramonium on orgaaninen, mutta on erittäin voimakas deliriantti ja kova huume.
- mikke orig
Hyvä Narkkarin äiti,
Olen ystäväsi. voisitko antaa sähköpostiosoitteesi, niin lataan sinulle 17 Gb " Vangin toive"-kappaleen rumpucoveriani ja extrana experimentaaliversioni Kaija Koon "Tinakenkätytöstä"?
ystävällisesti, Mikke - htthti
Vanhemmat voisivat miettiä ennenkuin pyöräyttävät muksunsa, että missä olosuhteissa kasvattavat lapsensa ja että onko rahkeita antaa lapselle se normaali lapsuus mikä kuuluisikin jokaiselle pienelle antaa. Tottakai huumeita käytetään lähes joka paikassa, mutta riskit on isommat jos perheenne asuu jossain lähiö helvetissä.
- fgjt655y
Jos lapset on kasvatettu rakkaudella ja asuinympäristö on ollut hyvä niin ei ne huumeetkaan välttämättä vaaraa aiheuta. Joskus käy niin että juuri se huumeiden satunnainen viihdekäyttö auttaa nuorta pääsemään porukoihin ja tutustumaan uusiin ihmisiin, aikuistumaan, löytämään itsensä ja lopulta menestymään. Asiat eivät ole yksiselitteisiä. Voi olla että juuri se kannabis on se joka estää nuorta joutumasta alkoholin ongelmakäyttäjien pariin. Sattumalla on suuri valta.
- fgjt655y
Joskus ne fiksuimmat tyypit ja aidoimmat ja uskollisimmat ystävät löytyvät sieltä mietojen huumeiden parista. Joskus taas sieltä ajautuu pahoille teille. Koskaan et voi tietää. Joku "kunnollinen" raitis ja reipas saattaa syrjäytyä ja viettää elämänsä tietokoneen ääressä nyhväten.
- hrrheth
Joo eihän asiat olekkaan yksiselitteisiä, mutta se on kyl ihan faktaa et harvat nuoret osaavat käyttää päihteitä ''oikein''
- vbcvbf
Mielestäni päihteet kuuluvat aikuisille, eivät lapsille. Nuoret aloittavat alkoholinkäytönkin liian aikaisin ja liian kovilla annoksilla. Tuollainen rajojen rikkominen kuuluu nuoruuteen. Se on sitten eri asia jos keski-ikäinen mies polttaa kannabista. Kyllä se osaa jo pitää itsestään huolen. Alkoholistit on sitten erikseen. Alkoholin ominaisuuksiin kuuluu se että mitä enemmän sitä juo, sitä vaikeampaa sen käyttöä on hallita.c
- nimimerkki2B
HAHAHA tietenkin narkit täällä syyttää yhteiskuntaa vaikka ja luulevat olevansa syyttömiä. Siksihän yhteiskunta inhoaakin teitä.
- dfcvff
Joo yhteiskuntahan on ihan täydellinen. Kaikilla on tasavertaisesti kaikkea ja kaikki ovat yhtä onnellisia. Luontokin voi hyvin, kiitos ihmisten.
- ex-addikti
Itse ajauduin aikoinani käyttämään huumausaineita ystävien kanssa samaan aikaan. Jätkäporukassa yhdessä kokeiltiin teininä kaikkea uutta ja jännittävää. Taustalla varmaan se, että monet meistä ylivilkkaita/diagnosoimattomia adhd-ihmisiä. Kokeilin niinä aikoina myös kovia huumeita, esim piriä ja buprea. Huomasin ongelman eräiden kotibileiden jälkeen, kun heräsin oksennuksen peitossa ilman muistikuvia suihkun lattialta ja minulle kerrottiin, että olin vettänyt pikkuveljeäni turpaan. Sen jälkeen käyttöä jatkui vajaa vuosi ja tutustuin maailman ihanimpaan tyttöseen. Halusin heti lopettaa päihteilyn, koska tyttö ei siitä todellakaan pitänyt ja oli kovin huolissaan. Parin yrityksen jälkeen onnistuin. Ystäväpiirin vaihto oli siinä tärkein osa. Heistä paras ystäväni kuoli pari kuukautta sitten ja kävin hautajaisissa viemässä pari lapsuusvalokuvaa ja itkemässä, vaikkei oltukaan vuoteen tavattu. Tämä sama nainen on nykyään vaimoni ja olemme päättäneet yrittää lasta. En edes halua kuvitella, mihin olisin päätynyt, ellen olisi laittanut asioita silloin tärkeysjärjestykseen. Voimia ketjun aloittajalle, toedän miltä tuntuu huoli narkkaavista läheisistä ja se suru ja taakka, mitä se aiheuttaa. Kannabiksesta se kaikki alkaa, siksi en senkään laillistamista kannata.
- Nää pikku
kakkahousut jotka polttelee jotain kannabista ja ehkä käyttää jotain lääkkeitä ole mitään oikeata narkomaania edes koskaan nähneetkään. Luokittelisin narkomaaniksi jonkun joka on kovia huumeita ( heroiini, piri, lsd jne ) käyttänyt vuosikymmeniä. Kyllä ne tuntee ulkonäöltä jo siinä vaiheessa aika hyvin kalpeita, laihoja, huono iho, kävely usein jo aika hapuilevaa ja nykivää, jne jne...
Eli Äidit olkaa ihan rauhassa, ei pikku kakkahousunne jotka polttelee viikonloppusin kaveriporukassa pilveä ole mitään narkomaaneja sentäs, ainakaan vielä...! - .
sama oikeus käyttää huumeita kuin vaikka teinillä tehdä aportti-käyttäää alkoholia,harrastaa maksullista seksiä,käyttää kofeiinia oikeus on kaikilla sama.
mitä järkeä elämässä olisi jos ei itse olisi vastuussa omasta elämästä ja valinnoista? EI MITÄÄN!!
tämä pitäisi olla kaikille selvä mutta valitettavasti se ei ole vaan piipittäjät keksii kaiken maailman kieltoja ja pitäis elää muitten ehdoilla. tämä on todella surullista kun sitä miettii.- Anonyymi
Kaikki päättä omasta elämästään samaa mieltä!
- Anonyymi
Isä kuoli huumeisiin. Äitiin en halua olla missään yhteydessä. Kavereita ei ole. Toisaalta en edes välitä. On vain ajan kysymys millon kyllästyn elämiseen, mutta niin kauan kun jaksan tätä paskaa käytän elämäni miten huvittaa.
- Anonyymi
Näköjään lähti keskeneräinen kommentti:
Harmittomat huumeeni (kannabis, lsd, taikasienet, reseptilääkkeet) eivät vahingoita ketään muuta kuin itseäni ja sillä ei ole mitään väliä.
Koko elämäni syntyestä asti on ollut huonoa, asun lähiössä Helsingissä, isä sekakäyttäjä (kovemmanluokan huumeita), äiti tärähtänyt hippi. Huostaanotettiin isältä 8v. Ainoa iloni on huumeet, sillon pääsen pois, nautin elämästä. Haluan nauttia elämästäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittomat huumeeni (kannabis, lsd, taikasienet, reseptilääkkeet) eivät vahingoita ketään muuta kuin itseäni ja sillä ei ole mitään väliä.
Koko elämäni syntyestä asti on ollut huonoa, asun lähiössä Helsingissä, isä sekakäyttäjä (kovemmanluokan huumeita), äiti tärähtänyt hippi. Huostaanotettiin isältä 8v. Ainoa iloni on huumeet, sillon pääsen pois, nautin elämästä. Haluan nauttia elämästäni.Taidat olla heroiiniin koukussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko elämäni syntyestä asti on ollut huonoa, asun lähiössä Helsingissä, isä sekakäyttäjä (kovemmanluokan huumeita), äiti tärähtänyt hippi. Huostaanotettiin isältä 8v. Ainoa iloni on huumeet, sillon pääsen pois, nautin elämästä. Haluan nauttia elämästäni.aina voit pistää narun kaulaan ja lopettaa tuonkin huvin kun se kerta niin vaikeeta on ollut alusta lähtien
- Anonyymi
Eli se "ammattilaisten" paras (ja myös ainoa) improvisaatio oli siis vain pelkkää epätahtista kolistelua, jossa ei edes soitettu oikeaa musiikkia? Onko se siis tosiaan parasta mihin parhaat "ammattilaiset" kykenevät improvisaatiossa? Mikke on soiton harrastaja, mutta soittaa silti improvisaatiossa ihan oikeaa musiikkia ja on saanut paljon kehuja improvisaatiostaan. Enemmän kuin "ammattilaiset".
- Anonyymi
Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä?
- Anonyymi
Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä?
- Anonyymi
KAIKKI NARKKARIT PITÄIS AMPUA! SAMA KUIN FILIPPIINEILLÄ!
- Anonyymi
Ei ne kykene ajattelemaan empaattisesti. Huumeet on aina ykkösprioriteetilla
- Anonyymi
ei näille ole mikään muu tärkeätä kuin että saavat sen päivittäisen herkun jollakin ilveellä yleensä laittomasti maksettua diilerille
- Anonyymi
Kyll, joutuneet selviytymään ilman meitää,n , mitä alyllistä vahviuitta, ei mitään, jatketaan, ilman <syytöksiä, OK. HALAUS ja eteenpäin, sulla sydän <3
- Anonyymi
Itse olen miettinyt että mites tehtäis sellaisten ihmisten kanssa jotka taas syyttää ilman perusteita joitain narkkareiksi. Todellisuudessa eivät sitä ole tai alkkiksiakaan. Tämmöistäkin on tullut vastaan.
- Anonyymi
Itte polttelen sauhuu melkei päivittäin rentoudun sen avulla frendin kans samal taval ku muut juo yhen kaljan tai polttaa röökin
Kaikilla on omat keinot rentoutua ja niistä ei pidä väitellä naurettavaa jos joku muu haluaa poltella anna poltella tee itse toisin?! Äläkä puutu asiaan
Monella pilven polttajalla on syynsä polttelulle esim mullaki syyt on ahdistus masennus ja adhd ennenku joku äkänen mielensäpahottaja tulee ulvomaa ni keinoja ois muitakin mut jotkut valitsee savun entä sitte?
Kannabis ei oo vaarallista kunha pitää sen järkevänä
Poltat ykköse tai vaikka kakkosen iltaan kerran viikossa ja siinä se!
Rahaa siihe menee yhtälailla ku sulla rööki askii ja kaljakoppaa perjantaina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778