kaikki 10v kakarat sanoo et bf on parempia kuin cod:it vain siksi että heidän vanhemmat eivät osta heille K18 pelejä vain siksi että se on laitonta ja bf.fät in K16 jokanka ostaminen alaikäiselle ei ole laitonta
SIINÄ ON SEN SELITYS
miksi kaikki sanovat että mw3 on huononmpi kun bf3
17
171
Vastaukset
Itse asiassa ei ole, selitys on grafiikois ympäristös pelattavuudes äänis efekteis aitoudes ja tekiäs.
Bf kehittyy CoD:it junnaa Mw1 eteenpäin samaa massaräiskintää miksi?
Käytännössä noita ei pysty edes vertaamaan- kysymys?????????????
no on mw3 kyll graffoiltaan hienonpi kun mw1 . joo bf kehittyy mut mitä mitä toi selittäää tohon 10v jonnejen mielipiteeseen?
- Erkkimerkki321123
Ei nuo 10 vuotiaat teinit muita pelejä pelaakaan. Elämä on pelkkää call of duty/ battlefieldia ja energiajuomia.
- vitunhomogtfo
Mistä lähtien 10-votias on ollut teini vtun idiootti. Vittu haluaisin vetää sua turpaan vitun homo kyrpä naama. Hommaa jo vittu elämä, ja ala painua helvettiin
- gta aZ
sä kans katot näit kaikkiii ........... ja mitä ite pelaat
- Erkkimerkki321123
vitunhomogtfo kirjoitti:
Mistä lähtien 10-votias on ollut teini vtun idiootti. Vittu haluaisin vetää sua turpaan vitun homo kyrpä naama. Hommaa jo vittu elämä, ja ala painua helvettiin
Et uskalla... Ota EEÄSS tulee varmasti hyvä olo ja rupee pärisemään.
- Es-jonnet oy:n pj
Hyvinks pärisee?
Taas tämä ian ikuinen kamppailu.. Huoh!
Pelit ovat parhaita omalla tasollaan, näitä ei voi errata, niin kuin soviet.sniper sanoi.
Turhaan kiistelette kumpi on "parempi", kaikilla on oikeus mielipiteeseen.- jep jep
jep jep mut Mw3 on parempi :DD
- hhi hih
En tunne koko peliä
- paaaaaskoja
sotapelit ovat paskoja, ei kiinnosta
- qwertyiscgt
Ja paljonkos aloittajalla oli ikää ? Villi veikkaus: 9. Äläkä rupee sit aukoo päätäs ota es se rauhoittaa.
- BF3 500h played
No eihän noita kahta edes voi verrata keskenään. MW3 moninpeli aivan täyttä sontaa.. Juurikin sellasta adhd räiskintää, ei tarvitse peliälyä, hyvä istumispaikka ja johan lähtee. Sopiikin juuri erittäin hyvin nuoremmille pelaajille sen vuoksi.
- Zombiemodee vaa
Ite suosittelisin edelleen BO Mw3:n ylitte, varsinkin zombimodissa on kyse muustakin kun hyvä ase käteen ja nurkkaan kämpille.
- Änärii
Koska BF pelisarja on parempi! itse pelaan codeja sekä battlefieldejä ja bf 3 voittaa mw3 !!! mw3 tuntu aluksi paremmalta mutta siihen kyllästy aika nopeasti ...
USKO JO SAATANA ETTÄ CODIT ON SEN TAKIA HUONOMPIA KOSKA NE EI MUUTU!!! Kyllä toi Blops 2 ostetaan ja toivon että tällä kertaa olisi uutta tarjolla - janne99
JOS NYT LÄHETÄÄ SIIT ET FIFA JA SKYRIM HAKKAA KAIKKI CODIT JA BEEÄFFÄT.
kui jonne pitää olla et pelaa bf tai cod ;__;
kukaa samaa mieltä? - fps pro...
bf3 esim. on tuhat kertaa parempi ku mw3 tai mw2 mutta itse pidän cod4sta ja black opsia hieman enemmän ne on mielestäni hieman vielä hauskempia etenki blopsin zombit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654