miksi kaikki sanovat että mw3 on huononmpi kun bf3

PS3 GAMER HACK BOY

kaikki 10v kakarat sanoo et bf on parempia kuin cod:it vain siksi että heidän vanhemmat eivät osta heille K18 pelejä vain siksi että se on laitonta ja bf.fät in K16 jokanka ostaminen alaikäiselle ei ole laitonta

SIINÄ ON SEN SELITYS

17

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse asiassa ei ole, selitys on grafiikois ympäristös pelattavuudes äänis efekteis aitoudes ja tekiäs.

      Bf kehittyy CoD:it junnaa Mw1 eteenpäin samaa massaräiskintää miksi?

      Käytännössä noita ei pysty edes vertaamaan

      • kysymys?????????????

        no on mw3 kyll graffoiltaan hienonpi kun mw1 . joo bf kehittyy mut mitä mitä toi selittäää tohon 10v jonnejen mielipiteeseen?


    • Erkkimerkki321123

      Ei nuo 10 vuotiaat teinit muita pelejä pelaakaan. Elämä on pelkkää call of duty/ battlefieldia ja energiajuomia.

      • vitunhomogtfo

        Mistä lähtien 10-votias on ollut teini vtun idiootti. Vittu haluaisin vetää sua turpaan vitun homo kyrpä naama. Hommaa jo vittu elämä, ja ala painua helvettiin


      • gta aZ

        sä kans katot näit kaikkiii ........... ja mitä ite pelaat


      • Erkkimerkki321123
        vitunhomogtfo kirjoitti:

        Mistä lähtien 10-votias on ollut teini vtun idiootti. Vittu haluaisin vetää sua turpaan vitun homo kyrpä naama. Hommaa jo vittu elämä, ja ala painua helvettiin

        Et uskalla... Ota EEÄSS tulee varmasti hyvä olo ja rupee pärisemään.


    • Es-jonnet oy:n pj

      Hyvinks pärisee?

    • Taas tämä ian ikuinen kamppailu.. Huoh!
      Pelit ovat parhaita omalla tasollaan, näitä ei voi errata, niin kuin soviet.sniper sanoi.
      Turhaan kiistelette kumpi on "parempi", kaikilla on oikeus mielipiteeseen.

    • jep jep

      jep jep mut Mw3 on parempi :DD

    • hhi hih

      En tunne koko peliä

    • paaaaaskoja

      sotapelit ovat paskoja, ei kiinnosta

    • qwertyiscgt

      Ja paljonkos aloittajalla oli ikää ? Villi veikkaus: 9. Äläkä rupee sit aukoo päätäs ota es se rauhoittaa.

    • BF3 500h played

      No eihän noita kahta edes voi verrata keskenään. MW3 moninpeli aivan täyttä sontaa.. Juurikin sellasta adhd räiskintää, ei tarvitse peliälyä, hyvä istumispaikka ja johan lähtee. Sopiikin juuri erittäin hyvin nuoremmille pelaajille sen vuoksi.

    • Zombiemodee vaa

      Ite suosittelisin edelleen BO Mw3:n ylitte, varsinkin zombimodissa on kyse muustakin kun hyvä ase käteen ja nurkkaan kämpille.

    • Änärii

      Koska BF pelisarja on parempi! itse pelaan codeja sekä battlefieldejä ja bf 3 voittaa mw3 !!! mw3 tuntu aluksi paremmalta mutta siihen kyllästy aika nopeasti ...

      USKO JO SAATANA ETTÄ CODIT ON SEN TAKIA HUONOMPIA KOSKA NE EI MUUTU!!! Kyllä toi Blops 2 ostetaan ja toivon että tällä kertaa olisi uutta tarjolla

    • janne99

      JOS NYT LÄHETÄÄ SIIT ET FIFA JA SKYRIM HAKKAA KAIKKI CODIT JA BEEÄFFÄT.
      kui jonne pitää olla et pelaa bf tai cod ;__;
      kukaa samaa mieltä?

    • fps pro...

      bf3 esim. on tuhat kertaa parempi ku mw3 tai mw2 mutta itse pidän cod4sta ja black opsia hieman enemmän ne on mielestäni hieman vielä hauskempia etenki blopsin zombit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe