talo myyntiin

tupajatölli

Harkitaan talon myyntiä (rintamamiestalo). Osaako kukaan neuvoa kenelle välittäjälle kannattaa laittaa myyntiin, oma osaaminen ei taida kaikkiin kiemuroihin riittää. Vai onko vaikeaa myydä itse?

13

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hra voutilainen

Vouti myy sen 100% varmuudella!

• takuuvarmaa myyntiä

Björndahl,,tehokkain.

• joopjoop

Björndahlin myyjät täällä itseään kehuvat. Ei mene läpi! Jollain tavalla pitäisi ilmeisesti löytyä myytävää kymmenille myyjille.

• TOSIrealisti Kokkola

MINÄ!!! Voin myydä, minulla on vahva rintamakokemus, vaikka olenkin ESIMIESainesta!!!

• halvin on paras

ihan justiinsa sama kelle laittaa. ei mitään väliä. ehkä kattoisin kuka mainostaa useimmilla nettisivuilla. ja kellä halvin välityspalkkio. siinäpä ne. ei ne soittele ihmisille tms, vaan laittaa asunnon nettiin ja joskus lehteen sitten vain odotellaan... itsellä kohde jossa yli 10% vuokratuotto, välittäjä kertoi että hänellä on hyvät kontaktit sijoittajiin. 4 kk ollu myynnissä kohta ja ei yhtään esittelyä, ilmaisin huoleni kun ei ole etuovessa, ja sanoi ettei siellä enää kannata pitää, miksei?

• dellerf.

Täällä on niinku niin typeriä kirjoituksia, ettei tosikaan! Miten joku edes jaksaa vaivata päätänsä ja vastata jotain typerää. Niinkuin edellinen vastaaja?!

Niin ja jos joku nyt kehuu jotain välittäjää, niin heti ollaan syyttelemässä, että välittäjä itse käynyt kirjoittamassa. IHME HOMMAA!!!

Itselläni on ollut talo myynnissä Aktialla, ja hyvin meni kaupan.

• hahahjaheheheee

Jaaha sitten Aktian porukka täällä hah hah haa

• kukahan on typerä?

siltipä vastasit itsekin, olet varmasti välittäjä! Tuohan on varsin hyvä vastaus, myyjän kannalta paras on se kuka veloittaa työstä vähiten ja mainostaa eniten, eikö?

• Ole tarkkana

Rohkea mies(tai nainen) olet jos uskallat myydä tuon ikäisen talon. Voi olla että joudut maksamaan korvauksia siitä enemmän mitä saat kauppahintana.
      Tunnen tapauksia että ostaja on kaupan jälkeen käynyt kaikki kohteet läpi purkamalla rakenteita ja vaatinut monen kymmenen tuhannen euron korvauksia ja jopa saanutkin ne.

Ensin yrittäisin kyllä myydä itse, minä myin joskus 10v. sitten vanhan tyhjillään olevan rintamiestalon, kauppakirjaan tuli maininta että talossa kosteusvahinkoja ja talo myydään purettavaksi. Ostaja löytyi Keltaisenpörssin kautta.
      Talossa oli kosteusvaurioita, mutta siinä asutaan yhä tänä päivänäkin.

• Kysy valtuutetuilta

Älä myy ennen kuin kysyt kaupungilta haluavatko vuokrata talosi. Maksavat noi 3000 euroa kuussa ja tietenkin kulut.

• moilann

Kyllä se kannattaa myydä rintamäkeläisille.

• Laita----

Laita sille välittäjälle jonka hinta-arvio on lähimpänä omaasi. Noista välittäjistähän on ollut jo useampi ketju, vanhoista ketjuista voi siis lukea ihmisten mielipiteitä.

• fr akti a

aktian ilmoituksissa valtavsti oikein kirjoitus virheitä. antaa ammati taidotoman kuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      203
      1443
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1139
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      836
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe