Taas yks linkki :))

23

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei kun keikuskelen

      No voi hyvänen aika, siis HYVÄNEN aika sentäs, minkä linkin vetäsit esiin.
      Voi kauheeta, miten kamalaa katsottavaa.
      Kaiken kukkuraksi, luulen tämmöisiä miehiä olevan olemassa elävässä elämässäkin.
      Kun minä olin maha "pystys" ja jos minulla olisi ollut tuollainen mies, niin siinä ei olis kauaa aikaa nokka tuhissut, kun olisin semmosen pökännyt pitkällä kepillä tontin ulkopuolelle.

    • Ei hemmetti ;)
      Huumori huumorina.. mutta tuon naisparan tilanne ei ollut hauska.. kuinka moni nykynainen moista tekisi/kestäisi. Miten noin pitkälle tuollasen tyypin kans menisi, joka tosin tais asiaa itekin ihmetellä.. onko se hänen "kakara".
      Huh ;))

    • Rattus sp.

      Oli hyvä :). Kiitokset!

    • Totta
      Ehdottomasti totta.
      Ja olen minä tuon tiennytkin.
      Tuonkaltaisista miehistä ne naiset tykkää.

      • En tiiä tykkääkö oikeasti, mutta tuon kaltaiset miehet ovat halukkaita perustamaan perheitä ja siksi aluksi mukavia. Ajattelevat vaimon palvelevan heitä samalla kun hoitavat lapset ja kaiken muun. Tuossa vaiheessa kun vaimo lähtee laitokselle ja on pääsemättömissä, mies voi sitten paljatstaa todellisen luonteensa niinkuin tuossa pyydettiin kaverit ryyppäämään ja jätettiin vaimo oman onnensa nojaan ihan viimesillään.


      • PupuPuskasta kirjoitti:

        En tiiä tykkääkö oikeasti, mutta tuon kaltaiset miehet ovat halukkaita perustamaan perheitä ja siksi aluksi mukavia. Ajattelevat vaimon palvelevan heitä samalla kun hoitavat lapset ja kaiken muun. Tuossa vaiheessa kun vaimo lähtee laitokselle ja on pääsemättömissä, mies voi sitten paljatstaa todellisen luonteensa niinkuin tuossa pyydettiin kaverit ryyppäämään ja jätettiin vaimo oman onnensa nojaan ihan viimesillään.

        Kaiken paras tässä puolisonhaussa on tämä vanhanajan puhemies-tyyli.
        puhemies katsoo sopivan parin, ja saa palkaksi paidan ja viinapullon.
        Sitten voi vähän seurailla tyyliin, "olokeepas kunnolla", jos näyttää menevän heikommin.
        Mitä se tällainen, kun sohelletaan kovassa puutteessa kalja- ja viinahuuruissa, niin meno on mitä on.
        Selvinpäin ja seesteisemmässä tilassa silmät voi aueta.


      • k-kotton kirjoitti:

        Kaiken paras tässä puolisonhaussa on tämä vanhanajan puhemies-tyyli.
        puhemies katsoo sopivan parin, ja saa palkaksi paidan ja viinapullon.
        Sitten voi vähän seurailla tyyliin, "olokeepas kunnolla", jos näyttää menevän heikommin.
        Mitä se tällainen, kun sohelletaan kovassa puutteessa kalja- ja viinahuuruissa, niin meno on mitä on.
        Selvinpäin ja seesteisemmässä tilassa silmät voi aueta.

        Enpä nyt menisi sanomaan että kaljahuuruistakaan johtuisi valinnan vaikeus. Toisilla voi olla esim. töissä aivan eri rooli kuin kotona läheisille. Voisin hyvin kuvitella tuonkin videon kaverin olevan mitä ihanin työkaveri.

        Puhemies tyyli olis varmaan ihan hyvä. Kannatan :).


    • ei naurattanu

      Onneksi sentään mediassa puhutaan paljon muutakin sontaa.
      En oikein itseäni tunnistanut, taitas paremminkin vaimoon sopia tuo miehen kuvaus.

    • Kiitos vastanneille :))
      Tämä nyt oli vain tälläinen huumorinkukka, vaikkei näköjään kaikkia naurattanut.
      Täällähän muutenkin niin paljon keskustellaan mies/nais suhteesta.
      Kuka miltäkin kannalta asioita mietiskelee

      • ei naurattanu

        Niinhän siitä "keskustellaan", peiliin vilkaisu voisi joskus tuoda keskusteluun hieman toisenlaistakin näkemystä. Enkä nyt tarkoita sinua. Ihan noin yleensä, on niin helppo haukkua toista, näkemättä itseään.

        Oikeasti ei naurattanut. Tämäkin nauratti enemmän, ainakin vähän hymyilytti;)

        http://www.youtube.com/watch?v=5Ies5QEeNK4


      • Ei oikein tienny itkeäkö vaiko nauraa..=) Onhan sitä hoivaviettiä naisilla, mutta tässä heille tulossa yhteistä hoivattavaa..
        Ihan noin täysin en usko lauluun; "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin... =)


      • ei naurattanu kirjoitti:

        Niinhän siitä "keskustellaan", peiliin vilkaisu voisi joskus tuoda keskusteluun hieman toisenlaistakin näkemystä. Enkä nyt tarkoita sinua. Ihan noin yleensä, on niin helppo haukkua toista, näkemättä itseään.

        Oikeasti ei naurattanut. Tämäkin nauratti enemmän, ainakin vähän hymyilytti;)

        http://www.youtube.com/watch?v=5Ies5QEeNK4

        Joo toi oli hauska. Lapset on hauskoja ja saa suun hymyyn.

        Vanhempien tai ainakin isovanhempien aikaan oli nainen vielä nyrkin ja hellan välissä. Nyt on kaikki toisin ja se tuo tiettyjä vaikeuksia noissa ihmissuhde asioissa, ehkä vielä haetaan sitä oikeaa tapaa kohdata toinen.

        Mie oon ite niin sellainen ihminen etten mitenkään oikeesti halua mollata miehiä.
        Miehet on ihan kivoja ja arvostettavia. Ainakin useimmat mun tutuistani.


      • Sibone kirjoitti:

        Ei oikein tienny itkeäkö vaiko nauraa..=) Onhan sitä hoivaviettiä naisilla, mutta tässä heille tulossa yhteistä hoivattavaa..
        Ihan noin täysin en usko lauluun; "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin... =)

        Rentut usein vetoaa koska ovat tavallaan niin itsevarmoja (ainakin omasta ihanuudestaan) :))
        Niitten elämässä (enen kuin oppii tuntemaan), on jotain seikkailua. Mikä sitten ei välttämättä olekaan hyvää, tutustumisen jälkeen.
        Usein he osaavat sanoa alussa juuri ne oikeat sanat jotka saa naisen polvilleen :))


    • Videosta tuli mieleeni, että minulla on muistoina lapsen ottamia kotivideoita, jotka kuvaavat aitoa "tavallista suomalaista" perhe-elämää.

      • Kotivideot on jotain sellaista mitä ei meillä koskaan otettu, ei ollut edes videokameroita.
        Kuitenkin näkee sellaisia elokuvia joissa niitä on paljonkin. Vähemmän kuitenkaan suomalaisissa.
        Velipoika tykkäs kyllä kuvata, sellaisella laatikkokameralla vielä.
        Ite se kehittikin niitä paljon.

        Mitä sitten lienee se aito tavallinen perhe-elämä kenellekin on.
        Ja onko se aitoa sillä hetkellä kun kuvataan, jos kaikki kamerasta tietää.


      • tulisilla kirjoitti:

        Kotivideot on jotain sellaista mitä ei meillä koskaan otettu, ei ollut edes videokameroita.
        Kuitenkin näkee sellaisia elokuvia joissa niitä on paljonkin. Vähemmän kuitenkaan suomalaisissa.
        Velipoika tykkäs kyllä kuvata, sellaisella laatikkokameralla vielä.
        Ite se kehittikin niitä paljon.

        Mitä sitten lienee se aito tavallinen perhe-elämä kenellekin on.
        Ja onko se aitoa sillä hetkellä kun kuvataan, jos kaikki kamerasta tietää.

        Meillä lapsi kuvasi kaikilta muilta salaa eli kyllä se aika aitoa oli. Miksi hän kuvasi, en tiedä. Harrasti kuvaamista?


      • PupuPuskasta kirjoitti:

        Meillä lapsi kuvasi kaikilta muilta salaa eli kyllä se aika aitoa oli. Miksi hän kuvasi, en tiedä. Harrasti kuvaamista?

        Halusi kenties muistoja perheestään.
        Ja jos tykkää kuvaamisesta niin perhe on ainakin lähellä.

        Veljellä oli tapana salaa nauhotella, esim isän kuorsausta kun hän väitti ettei kuorsaa eikä nuku katsoessaan telkkaa.
        Toinen tilanne kun äiti matki Oprin huutoa siinä suomalaisessa elokuvassa Opri ja Oleksi.
        Kohta jossa Opri huutaa "tul palo tulj paloo.......
        Kerran veli sitten soitti sen ihan muina poikina, ja äiti jäi kuuntelemaan "Opri, mistä se nyt tulee?"
        Meillä oli hauskaa kun sanottiin että sinä se olet.
        Hyvä oli matkimaan kun itsekin Opriksi itseään luuli.


      • tulisilla kirjoitti:

        Halusi kenties muistoja perheestään.
        Ja jos tykkää kuvaamisesta niin perhe on ainakin lähellä.

        Veljellä oli tapana salaa nauhotella, esim isän kuorsausta kun hän väitti ettei kuorsaa eikä nuku katsoessaan telkkaa.
        Toinen tilanne kun äiti matki Oprin huutoa siinä suomalaisessa elokuvassa Opri ja Oleksi.
        Kohta jossa Opri huutaa "tul palo tulj paloo.......
        Kerran veli sitten soitti sen ihan muina poikina, ja äiti jäi kuuntelemaan "Opri, mistä se nyt tulee?"
        Meillä oli hauskaa kun sanottiin että sinä se olet.
        Hyvä oli matkimaan kun itsekin Opriksi itseään luuli.

        Eipä sitä taida omaa ääntään tunnistaa, jos joku on sen ikuistanut. Enkä sitä ainakaan nuorempana halunnut kuullakaan. Nykyään minua ei enää häiritse oma ääni tai kuva. Luulisi että nuorena kun oli kuvissa kauniimpi ja äänikin vielä nuori, ei olisi ollut mitään hävettävää, mutta nyt vois pistää jo säkin päähän (tai pään puskaan :)) Kummallista.


      • PupuPuskasta kirjoitti:

        Eipä sitä taida omaa ääntään tunnistaa, jos joku on sen ikuistanut. Enkä sitä ainakaan nuorempana halunnut kuullakaan. Nykyään minua ei enää häiritse oma ääni tai kuva. Luulisi että nuorena kun oli kuvissa kauniimpi ja äänikin vielä nuori, ei olisi ollut mitään hävettävää, mutta nyt vois pistää jo säkin päähän (tai pään puskaan :)) Kummallista.

        Oma ääni kuulostaa ihan kamalalta ja jonkun muun ääneltä kun sen kuulee esim. nauhotettuna.
        Olen joskus systerille sanonut etten minä kuulosta tollaselta.
        Kerran kun kamera oli uusi ja yritin jotain kuvaa ottaa se ei onnistunut, eli se otti "salaa" videokuvaa.
        Sitten kun laitoin ne koneelle ja aloin katteleen niin yhtäkkiä kuva alkoi liikkumaan ja sitä käänneltiin ja puhetta kuului. Ihan outo ääni mutta tiesin että sen oli pakko olla mun ääni.
        Meillä oli hauskaa kun sitten systerille näytin. Se oli aika pitkä pätkä ja kovaa ihmettelyä miksi ei kamera toimi, kuva hyppi siellä ja täällä ja ähellystä ja puhellusta.

        Mutta ääni ei ollut minun, ainakaan omasta mielestä. Kuulen sen ihan erilaisena ja sitten systeri vaan sanoi että kyllä se on.
        Tää on näitä elämän ihmeellisyyksiä, miksi se ei voi kuulostaa omissa korvissa samalta kun muille.


    • Tietenkin. Voi sitten näyttää aikanaan omille lapsilleen :)

    • Hei kun keikuskelen
      • No joo, olipa aika kovaa tekstiä, eikähän se näköjään lasten syy ollutt tuo ero.
        Paljon olis varmaan näi hyvä juttuja jos kattelis näitä nykyajan sketsiohjelmia. Eiköhän niissä juuri tätä parisuhdetta ja perheasiaa paljon käydä läpi. Vaikka nuorempiahan nuo tekijät ovat.
        Mutta kyllä vaan näkyy tälläkin palstalla aina uudestaan ylös nousevan nuo parin miettimis ketjut.
        Ja sitten sääksi :))


      • Rattus sp.

        Pidin myös tästä :). Monesti nuo parhaimmat jutut saavat miettimään asioita toiselta kantilta. Siinä tuodaan esille sitä piilotajuntaakin, joka ohjaa ihmisen käytöstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe