http://aijaa.com/0094810211570
Mint 10 (julia) kyseessä.
Linuxiin ei saa youtube unblockeria?
15
194
Vastaukset
- ...............
Jospa hakisit Googlella, löytyy moniakin. Voi olla ettei Cromeen löydy valmiina palikkana.
- ?
Näköjään tähänkin tarvitaan Windows! Olisi jäänyt Suomen maalit näkemättä YouTubesta, jos olisi pelkästään linuxin varassa tietokone!
Tämä on kyllä perin tuttua näillä "kehittyneillä" käyttöjärjestelmillä - valitettavasti.- ..................
Eipä tuo YouTuben estojen kierto riipu käyttöjärjestelmästä. Hyvin nuo näkyvät linuxillakin.
Windows-käyttäjillä näyttää olevan perusasiatkin jatkuvasti hukassa. - Sitä saa mitä tilaa
.................. kirjoitti:
Eipä tuo YouTuben estojen kierto riipu käyttöjärjestelmästä. Hyvin nuo näkyvät linuxillakin.
Windows-käyttäjillä näyttää olevan perusasiatkin jatkuvasti hukassa.>...perusasiatkin jatkuvasti hukassa.
Jos on jäänyt koulut käymättä niin mistäpä sitä tietoa olisi saanut?
Kummallista kyllä, tämä tietämätttömyys pitää sitten julistaa täällä kaikille. ;) - ?
Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
>...perusasiatkin jatkuvasti hukassa.
Jos on jäänyt koulut käymättä niin mistäpä sitä tietoa olisi saanut?
Kummallista kyllä, tämä tietämätttömyys pitää sitten julistaa täällä kaikille. ;)Ei tuo mikään "perusasia" ole. Vahingossa löytyi Windowsiinkin ja jos ei toimi linuxilla, on se taas uusi lisä linux-ongelmien valtavaan määrään!
Sitäpaitsi täällähän ne "asiantuntijat" luuraa päivät pitkät! - Tästä näkee
? kirjoitti:
Ei tuo mikään "perusasia" ole. Vahingossa löytyi Windowsiinkin ja jos ei toimi linuxilla, on se taas uusi lisä linux-ongelmien valtavaan määrään!
Sitäpaitsi täällähän ne "asiantuntijat" luuraa päivät pitkät!"Vahingossa löytyi Windowsiinkin"
Windowsilla ei ole pienintäkään käsitystä mistä tässä on kysymys. ;) - Onneksi on Windows!!
Tästä näkee kirjoitti:
"Vahingossa löytyi Windowsiinkin"
Windowsilla ei ole pienintäkään käsitystä mistä tässä on kysymys. ;)Windowsiin asensin ja toimii. Minttiin yritin asentaa, mutta ei toimi. Sano sinä mitä haluat!
- Trolldetector
Hae apua aloittelijoille alueelta. Vain trolli kysyy apua sodat palstalla.
- ?
Tarkoitat kai ubuntu-palstalta. En usko, että ongelmaan edes on ratkaisua - paitsi käyttöjärjestelmän vaihto.
Tämän kaltaisiin ongelmiin törmää juuri linuxeissa! Pikkuhiljaa ne alkaa kypsyttämään niin, ettei edes huvita etsiä ratkaisua, koska se helpoin ratkaisu on juuri vaihtaminen Windowsiin! - .................
? kirjoitti:
Tarkoitat kai ubuntu-palstalta. En usko, että ongelmaan edes on ratkaisua - paitsi käyttöjärjestelmän vaihto.
Tämän kaltaisiin ongelmiin törmää juuri linuxeissa! Pikkuhiljaa ne alkaa kypsyttämään niin, ettei edes huvita etsiä ratkaisua, koska se helpoin ratkaisu on juuri vaihtaminen Windowsiin!Tuo eston kierto kun ei ole käyttöjärjestelmästä kiinni vaikka Wintoy-puudelit niin kuvittelevatkin. Ei kannattaisi aukoa päätään jos ei tajua asiasta mitään....
Esto kierretään käyttämällä proxya, joko suoraan proxyn osoitetta käyttämällä millä tahansa selaimella ja käyttöjärjestelmällä tai sitten käyttämällä selaimen lisäosaa joka hoitaa tuon proxyn käytön ja sekin käyttöjärjestelmästä riippumatta. Tuota selaimen lisäosaa ei löydy kaikille selaimille mutta se riippuu selaimesta, ei käyttöjärjestelmästä. - Kelle on, kelle ei
>...kuulostaa vaikealta!
Jos on merkonomin tiedot niin tekniikka kuulostaa vaikealta! ;) - windows toimii....
................. kirjoitti:
Tuo eston kierto kun ei ole käyttöjärjestelmästä kiinni vaikka Wintoy-puudelit niin kuvittelevatkin. Ei kannattaisi aukoa päätään jos ei tajua asiasta mitään....
Esto kierretään käyttämällä proxya, joko suoraan proxyn osoitetta käyttämällä millä tahansa selaimella ja käyttöjärjestelmällä tai sitten käyttämällä selaimen lisäosaa joka hoitaa tuon proxyn käytön ja sekin käyttöjärjestelmästä riippumatta. Tuota selaimen lisäosaa ei löydy kaikille selaimille mutta se riippuu selaimesta, ei käyttöjärjestelmästä.Nimenomaan riippuu käyttöjärjestelmästä. Windowsiin saa, Minttiin ei! Siinä kaikki!
- miten opera
liittyy Linuxiin? Senhän saa myös vintoysille.
- miten niin?
Myös videoiden lataus onnistuu hienosti ;)
http://aijaa.com/0049410215489
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372