Jees, nyt kun on synttärirahat lunastettu, ajattelin kellottaa vähä plesee, uusi ääni kortti yms.
Mutta kysymykseni koskee tätä, uutta kiintolevyä http://www.jimms.fi/tuote/ST92505610AS
Käykö tuo pleikkarille, katsokaas, en ole vielä oikein kokenut kellottaja. Onhan minulla toki isäkin auttamassa, mutta haluaisin olla vähän oma-aloitteinen. Ja vihapostin voitte jättää postaamatta, haters gonna hate.
Pleikkarile uus kiintari.
6
<50
Vastaukset
- EK2
Niin, ja unohin mainita, mulla on se vanha Playstation malli, 80gb, vissiin vuodelta 2008/09.
- haistapaskswer
haita paska vitun homo I hate you fukcin gay idiot
- ...
Sun on turha tulla tänne huutelemaan, olet varmasti joku 10wee, jolla ei ole muuta tekemistä, kuin yrittää aiuheuttaa mielipahaa muille ihmisille. On helppoa haukkua toista anonymisti, mutta jos olet kasvokkain kyseisen henkilön kanssa, se onkin sitten ihan eri juttu.
- Erkkimerkki123123
Höh älä osta tuolta. Aika kallis... Ja osta kerralla isompi kovalevy. Ainaki 500 gigaa tai enemmän jos jostain saat. Ulkomailta tilaat niin saat halvemalla. Suomessa kaikki on kallista -.-
Kyllä tuo käy mutta ei kannata noin pientä, itellä on 1 teränen kovis
- EK412312
Voitteko antaa jotain linkkiä/osoitetta mistä hommasitte omanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815