Pleikkarile uus kiintari.

EK

Jees, nyt kun on synttärirahat lunastettu, ajattelin kellottaa vähä plesee, uusi ääni kortti yms.
Mutta kysymykseni koskee tätä, uutta kiintolevyä http://www.jimms.fi/tuote/ST92505610AS
Käykö tuo pleikkarille, katsokaas, en ole vielä oikein kokenut kellottaja. Onhan minulla toki isäkin auttamassa, mutta haluaisin olla vähän oma-aloitteinen. Ja vihapostin voitte jättää postaamatta, haters gonna hate.

6

66

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EK2

Niin, ja unohin mainita, mulla on se vanha Playstation malli, 80gb, vissiin vuodelta 2008/09.

• haistapaskswer

haita paska vitun homo I hate you fukcin gay idiot

• ...

Sun on turha tulla tänne huutelemaan, olet varmasti joku 10wee, jolla ei ole muuta tekemistä, kuin yrittää aiuheuttaa mielipahaa muille ihmisille. On helppoa haukkua toista anonymisti, mutta jos olet kasvokkain kyseisen henkilön kanssa, se onkin sitten ihan eri juttu.

• Erkkimerkki123123

Höh älä osta tuolta. Aika kallis... Ja osta kerralla isompi kovalevy. Ainaki 500 gigaa tai enemmän jos jostain saat. Ulkomailta tilaat niin saat halvemalla. Suomessa kaikki on kallista -.-

• soviet.sniper

Kyllä tuo käy mutta ei kannata noin pientä, itellä on 1 teränen kovis

• EK412312

Voitteko antaa jotain linkkiä/osoitetta mistä hommasitte omanne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      568
      1162
    2. 63
      776
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      259
      622
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      614
    5. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      603
    6. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      588
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      562
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      115
      528
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      201
      504
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    Aihe