Jees, nyt kun on synttärirahat lunastettu, ajattelin kellottaa vähä plesee, uusi ääni kortti yms.
Mutta kysymykseni koskee tätä, uutta kiintolevyä http://www.jimms.fi/tuote/ST92505610AS
Käykö tuo pleikkarille, katsokaas, en ole vielä oikein kokenut kellottaja. Onhan minulla toki isäkin auttamassa, mutta haluaisin olla vähän oma-aloitteinen. Ja vihapostin voitte jättää postaamatta, haters gonna hate.
Pleikkarile uus kiintari.
6
<50
Vastaukset
- EK2
Niin, ja unohin mainita, mulla on se vanha Playstation malli, 80gb, vissiin vuodelta 2008/09.
- haistapaskswer
haita paska vitun homo I hate you fukcin gay idiot
- ...
Sun on turha tulla tänne huutelemaan, olet varmasti joku 10wee, jolla ei ole muuta tekemistä, kuin yrittää aiuheuttaa mielipahaa muille ihmisille. On helppoa haukkua toista anonymisti, mutta jos olet kasvokkain kyseisen henkilön kanssa, se onkin sitten ihan eri juttu.
- Erkkimerkki123123
Höh älä osta tuolta. Aika kallis... Ja osta kerralla isompi kovalevy. Ainaki 500 gigaa tai enemmän jos jostain saat. Ulkomailta tilaat niin saat halvemalla. Suomessa kaikki on kallista -.-
Kyllä tuo käy mutta ei kannata noin pientä, itellä on 1 teränen kovis
- EK412312
Voitteko antaa jotain linkkiä/osoitetta mistä hommasitte omanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690