Miksi jotkut yrittää päästä ford ka :hin ohi?

PimeässäLiikkuja

Miksi jotkut yrittää päästä ford ka :hin ohi?

Tuota olen miettinut, onko vain että pienen auton ohi pitää päästä. mutta moni ei muista että auto kulkee kun ratissa on päätäväisyyttä nostaa nopeus yli nopeusrajoituksen.

6

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedä siitä

Ei taida olla sen helpompaa "hienoilla" autoilla ajavillakaan; tutulla on uusi iso Bemari ja on sitä ihmetellyt, kuinka kaikenlaisten teinituuninkivehkeiden ja ruosteisten tojotien on pakko päästä ohi rajoituksesta ja paikasta riippumatta. Lienee jokin ihmistyyppi, joka ilmeisesti vain ohittaessaan pääsee pätemään ja ainoa paikka, missä saa olla ensimmäisenä, on autojono.

• Nippon Denso

Omasta mielestäni ka ohitetaan siksi koska se on takaapäin katsottuna varmaan yksi rumimmista kulkuneuvoista mitä tiedän varmaan kännissä piirretty!

• Niin se vanha KA kai???

• hh

on vain niin saatanan ärsytävää. kun joku lähtee ohi vaikka ei olisi tarvetta mennä. ajan 100 alueella 105. 80 aluella 85. vielä mennään ohi ja kiilataan ihan etupuskurin edite, jotta kaikki kivet ja paska lentää tuulilasiin ja konepellille.

WAROITUS. bemarit ja ym. juppi autot.
      jos joku tulee minun takapuskuriin ja näyttää että nenee turhaan ohi painasen jarrua niin katkeaa ohitus into. kun yrittää pitää autoaan tiellä. heh :)

on moni yrittänyt ohi kun ei poliiseja lähitienoilla. ei ole bamarikaan ohi päässyt vaan joutunut luovutamaan ohituksesta painamalla jarrua ja jäämällä taakse. heh :)

• Tiputettu kaarteessa Mersuja ja Bemuja KAlla (2009 GP) kaarteesa. On se kuitenkin Fiestan alustalla jo vakiona. Ei sitä moni arvaa... ;)

• Kaahajakaakatin

Ei mun ohi vaa mennä ko kaakatin kulkee kok aja 120-140 ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3563
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2399
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2228
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2007
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1439
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1240
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1229
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1225
    Aihe