Olen niin saakelin katkera mun pomolle, kun aina se ottaa ja jatkaa jonkun muun sopimusta. Joo koita siinä sitten hyillä neutraalisti, kun höyryä nousee päästä. Yritä olla iloinen työkaveri, kun tiedät että lähtö tulee. taas. Todella hauskaa. Ja sit viä kehataan puhua jatkuvuudesta.
En ymmärrä miten pomo luulee että tämä jatkuva sopimuksen pätkiminen voi auttaa mua jaksamaan ja motivoitumaan ja se ei noo ees laillista. jos soittaisin liittoon varmasti ne soittais sille ja ...
Kertokaa mitä ihmettä teen ! Jatkanko paikassa jossa tykkään olla ihanat työntekijät ja ASIAKKAAT. sopiva paikka. ja muutenkin hyvä. Vai lähenkö jonnekin pitemmän sopparin vuoksi, vaikka kuitenkin on ikävä koko ajan ?
katkeruus ja työ
vshnäoh
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410985- 418268
- 1265267
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786