...olis hyvä alottaa kunnon kohottaminen että pärjää jotennii armeijassa? 3kk enne palvelukseenastumista? Ja kunnon kohottamisella meinasin salilla käyntiä 3 kertaa viikossa ja lenkillä käyntiä 3 kertaa viikossa. Onko muilla vastaavia kunnonkohotus aikeita ennen inttiin astumista?
Miten paljon aikasemmin...?
2
144
Vastaukset
- Susi mieheksi
Tuohan riippuu ihan lähtötasosta. Niiden jotka ovat kehnomassa kunnossa, pitäisi aloittaa aiemmin. Toki paras tapa olisi kuntoilla itseään varten, ennen inttiä ja sen jälkeen.
Lihaksista kannattaa treenanta selkää ja vatsalihaksia ahkerasti, muiden lihaksien kohdalla hyötyä on enemmän kestävyyden, eikä koon kasvattamisesta. Ei se lihasten kasvattaminenkaan kyllä hukkaan mene. Jos lihaskuntotestiä varten haluaa treenailla, kannattaa tehdä myös punnerruksia. - ei kannata panostaa
Inttiä varten ei tarvii eikä kannata treenata yhtään. Hyväkuntoiset laitetaan siellä vaan kovemmalle, jolloin niille tulee intissä useammin kaikenlaisia kroonisiakin vammoja. Itse olin kohtuu hyvässä kunnossa inttiin mennessä (mm. yli 3000m cooper), ja se johti lähinnä marssimurtumaan ja plantaari faskiittiin. Eli multa juoksutettiin ne jalat paskaksi. Huonokuntoiset sitten laitettiin kirjureiksi, tai niiden palvelusta muuten kevennettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709