Onko kokemuksia autokorjaamoista Tallinnassa?

Neppo

Vuoden 2005 Fiat punto kaipaa huoltoa ja Tallinnaan suuntautuvalla matkalla ajattelimme huollattaa autoa. Tietääkö kukaan missä on luotettavaa huoltoa Tallinnan ympäristössä? Montako päivää pitää varata huoltotöihin? Vinkkejä kaivataan.

9

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • internet!!

      sa kirjota haku, huolla auto virosa. Tai helista meren taa.

    • Matkamees1

      Moi, virossa on monia hyviä autokorjaamoita kuin myös huonoja, kuten suomessakin, hinnat vain ovat halvemmat, esimerkiksi jakohihnan vaihto 400€ suomessa 1000e, ehkä tämä sosialistinen ihmemaa suomi on syynä että meillä kaikki maksaa.....

    • Brigo

      www.carops.fi minulla ainakin oli hyvää kokemus ;)

    • Olllllddf

      Hiteh ollut hyvä. Myös Rellun merkkihuollolle pisteet, vaikka ei kai sinne Fiattia kannata viedä.

    • Olen huollattanut Mersuni usean vuoden Tallinnassa. Olen kirjoittanut siitä useillakin nimimerkeillä. Olen käyttänyt merkkihuoltoa Silber-Autoa.
      Ei tosin ole kokemusta, mutta Virossa en kuitenkaan käyttäisi ns. pikkukorjaamoita.

    • Anonyymi

      Onko virossa mazda rx8 auto korjaat.Kone vaatii remontit?????

    • En ole varsinainen asiantuntija.
      Eikö kuitenkin Mazdan RX-8 ole ns. Wankelmoottori?
      Erikoisen, mutta muutamilta osiltaan kiinnostavan moottorityypin suurimmaksi ongelmaksi
      on vuosien varrella muodostunut sen tiiviys. Asiasta voi lukea lisää ns. moottorilehdistä.
      En kuitenkaan ns. "suin päin" lähtisi viemään autoa Viroon. Minkä tahansa korjaamon tuntiveloitushinnat ovat tietenkin meikäläisiä edullisemmat, mutta Wankelia en antaisi kenen tahansa korjattavaksi.

    • Anonyymi

      Kysyin kuudesta korjaamosta korjaustarjousta katsastajan vikalistaan mailaamalla se korjaamoille.

      Yksi tarjosi 1200€ - kotosuomessa korjausarvio 500 - 600€.

      Yhden maillinuero ei ole käytössä.

      Neljä muuta eivät ole tarjonneet - ainakin yhdellä kieliongelma.

    • Anonyymi

      Tallinnasta löytyy hyviä ja huonoja huoltopalveluita. Jos firmassa käy ulkomaiset asiakkaat voi yleensä luottaa että työ ja asiakaspalvelu on länsimaista tasoa. Omalla kokemuksella voin suositella mm. Flameko autohooldus.ee ja Volrem.ee. Sen sijaan esim Royal Garage royalgarage.ee tulee ehdottomasti välttää, myyvät toimenpiteitä joita eivät osaa tehdä ja kun niistä syntyy kalliita ongelmia, syyttävät sinua ja haluavat lisää rahaa jotta korjaavat omat virheensä! Eli kierrä tämä neukku-garage kaukaa, sinne en vie enää fillariakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe