Pulinaa töissä!

werneri pula-aika

""Mitäkö teemme kun tänään tuntuu olevan minulla aikaa netissäkin olemiseen ainakin blogissa notkumiseen.
Töitä me tehdään ja ihan palkkakin saadaan. Olen äkäinen sillä minua kiusaa vielä tuo eilen ilmitullut juttu melkoisesti. Onneksi ehdin kopsaista koko ketjun ennen poistoja eilen. Niitä olemme täällä katselleet. Ne näki aamuvuorolaisetkin ja ottivat kantaa asiaan."

Mites muilla,onko pulinapalsta työpaikka keskusteluissa?

Näkyy olevan taas ploki jota en koskaan mainitse täynnään pulinakirjotuksia.

26

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä on !

      Tuota olen monasti ihmetellyt, mikä on työpaikka jossa maksetaan palkkaakin netissä notkumisesta, ei kovin vaativa työ voi olla jos palkka juoksee pulinakirjoituksia kommentoiden. Itse en työpaikallani edes kehtaisi mainita tätä hömppäpalstaa saatika keskustella näistä kirjoituksista, no mutta jokainen keskustelee tietenkin oman elämän tärkeimmistä asioista.

      • Ne tietää jo sinusta

        Aika monella työpaikka notkutaan netissä.Päivitetään facebookia ja surffaillaan mitä sitten?

        tekeekö se ihmisestä jonkun mystisen työnsankarin että painaa pikku liksalla niska limassa sellaistakin mitä ei välttämättä tarvitse heti tehdä?

        kaikissa nissä työpaikoissa jossa minä olen nettiaikautena ollut on myös se työnantajan lupa pitää taukoja ja silloin voi surffata vaikka netissä.

        Toiset kuppaa pulinapalstalla aamusta iltaan jopa yöhön 24/7 pitääkö siitä nyt päätellä että sellisilla ei ole töitä vai kuppaatteko työaikana?

        Jotkut istuu työpaikoilla kahvihuoneissa pölisemässä tai roikkuu puhelimessaan tai on tekevinään kauheasti juoksemalla nippu papereita kainalossa ees-taas moralisoimassa samalla muiden tekemisiä tai tekemättömyyttä.

        Oletko sinä tuollainen kyttääjä jolle muiden tekemiset on niitä omia tekemisiä tärkeämpiä?

        Pitäkää nyt vaan se oma tonttinne puhtaana ennenkun tulette huiskimaan muiden tonteille!


    • Pulinaa siellä, pulinaa täällä mutta ei koskaan pulinaa kotona eikä työmaalla. Joku raja sentään pitää olla turhalla ja täysin turhallakin.

    • Melko erikoista

      Hän käyttää paljon aikaa netissä roikkumiseen työvuoron aikana.
      Raportoihan hän nettiin jopa tuikitavalliset liikenteen valvonnatkin joita työhuoneen ikkunasta näkee.

      • Mitä sitten ??????

        Mitä sitten vaikka kertoisikin??

        SIITÄHÄN blogin pitämisessä usein on kyse.

        Blogeissa tuiku tavalliset ihmiset kertovat tuiki tavallisia asioita.

        On satamäärin eri aihepiirin blogeja

        -lapsista
        -eläimistä
        -puutarha ja kukkien kasvatus
        - harrastukset
        -elämänmeno
        -raha ja talous
        -sairaudet
        -työttömyys tai työnteko
        -matkustelu
        -valokuvaus
        -vaatteet niiden osatminen tai tekeminen
        -sisustus
        -huonekalut tai niiden entisöinti
        -pienoismallit ja nukkekoti
        -autot ja niiden kanssa harrastaminen
        -polkupyörät
        -luonto ja sen ilmiöt
        -ukkonen
        -rakentaminen sen kaikissa muodoissaan
        -patikointi ja erä retkeily


        jne.jne. aika loputon aihepiiri !


      • :)))))))))))))))))))
        Mitä sitten ?????? kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka kertoisikin??

        SIITÄHÄN blogin pitämisessä usein on kyse.

        Blogeissa tuiku tavalliset ihmiset kertovat tuiki tavallisia asioita.

        On satamäärin eri aihepiirin blogeja

        -lapsista
        -eläimistä
        -puutarha ja kukkien kasvatus
        - harrastukset
        -elämänmeno
        -raha ja talous
        -sairaudet
        -työttömyys tai työnteko
        -matkustelu
        -valokuvaus
        -vaatteet niiden osatminen tai tekeminen
        -sisustus
        -huonekalut tai niiden entisöinti
        -pienoismallit ja nukkekoti
        -autot ja niiden kanssa harrastaminen
        -polkupyörät
        -luonto ja sen ilmiöt
        -ukkonen
        -rakentaminen sen kaikissa muodoissaan
        -patikointi ja erä retkeily


        jne.jne. aika loputon aihepiiri !

        Ai kauheeta se "fagtan" ja linkin laitto unohtui...

        http://www.google.fi/#hl=fi&sclient=psy-ab&q=blogit&oq=blogit&aq=f&aqi=g4&aql=&gs_l=hp.3..0l4.1118.2825.0.3200.6.6.0.0.0.0.503.1344.0j3j4-1j1.5.0...0.0.PsybMXNzIQo&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=28a189a44601fdd1&biw=1467&bih=694


      • kunword
        Mitä sitten ?????? kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka kertoisikin??

        SIITÄHÄN blogin pitämisessä usein on kyse.

        Blogeissa tuiku tavalliset ihmiset kertovat tuiki tavallisia asioita.

        On satamäärin eri aihepiirin blogeja

        -lapsista
        -eläimistä
        -puutarha ja kukkien kasvatus
        - harrastukset
        -elämänmeno
        -raha ja talous
        -sairaudet
        -työttömyys tai työnteko
        -matkustelu
        -valokuvaus
        -vaatteet niiden osatminen tai tekeminen
        -sisustus
        -huonekalut tai niiden entisöinti
        -pienoismallit ja nukkekoti
        -autot ja niiden kanssa harrastaminen
        -polkupyörät
        -luonto ja sen ilmiöt
        -ukkonen
        -rakentaminen sen kaikissa muodoissaan
        -patikointi ja erä retkeily


        jne.jne. aika loputon aihepiiri !

        Tosta listasta unohtu plokit joissa kirjotetaan pulinapalstasta, pulinapalstakirjottajista, sit pulinoista, pulinoista, kiinni jääneistä pulinahäiriköistä, vastuuseen joutuneista pulinahäiriköistä, sit pulinahäiriköistä ja pulinahäiriköistä ja kaikki tämä foliohattu päässä.


      • Huh huh
        Mitä sitten ?????? kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka kertoisikin??

        SIITÄHÄN blogin pitämisessä usein on kyse.

        Blogeissa tuiku tavalliset ihmiset kertovat tuiki tavallisia asioita.

        On satamäärin eri aihepiirin blogeja

        -lapsista
        -eläimistä
        -puutarha ja kukkien kasvatus
        - harrastukset
        -elämänmeno
        -raha ja talous
        -sairaudet
        -työttömyys tai työnteko
        -matkustelu
        -valokuvaus
        -vaatteet niiden osatminen tai tekeminen
        -sisustus
        -huonekalut tai niiden entisöinti
        -pienoismallit ja nukkekoti
        -autot ja niiden kanssa harrastaminen
        -polkupyörät
        -luonto ja sen ilmiöt
        -ukkonen
        -rakentaminen sen kaikissa muodoissaan
        -patikointi ja erä retkeily


        jne.jne. aika loputon aihepiiri !

        Mitä sinä sekoilet? Ei hän missään blogissa kertonut liikenteenvalvonnasta vaan roikkuu työaikana keskustelupalstoilla.Rajansa silläkin miten paljon voi käyttää omiin nettipuuhiin työnantajan maksamaa aikaa.


    • Voi luoja verneri pula-aika, samaa sukua ex-polliisi, ex stdilainen, ex hesalainen, ex vaahtokarkki, ex kouluttajana ollut kiropraktikko ja ex mielisairaan hoitaja, ookko ny varma että oot oikeella palstalla?

      • 5

        listaa jatketaan. ex lakimies ex kantsulainen


    • just just,

      Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe