Näyttäkäämme pelkäämättä poliittisille tuomareille ettei kansa hyväksy lavastuksella tehtyä rikossyyllisyyttä eikä mediatuomiota.
http://www.youtube.com/watch?v=FbIu6ka-x2k
APUA SORRON UHRILLE
Haminalainen Asko Kervinen on syytön mediassa uutisoituun Kotkan kaupungintalon tappouhkaukseen.
Tämä tukikeräys on välttämätön, kun Kouvolan hovioikeuden tuomarit sallivat kaupunginjohtaja Henry Lindelöfin ja toimittaja Eija Anttilan omavaltaisesti tulkita syyttömän Kervisen tappouhkauksen tekijäksi ja levittää useilla väärillä uutisilla Kervinen syylliseksi laittomaan uhkaukseen.
Tosiasiassa Asko Kervinen ei ole ollut edes rikoksesta epäiltynä, mutta hänelle järjestettiin rikossyyllisyys, jonka taakkaa Kervinen joutuu syyttömänä kantamaan koko loppuelämän.
Asko Kervinen on lavastuksen uhrina syyttömänä määrätty maksamaan oikeudenkäyntikuluja yli 11 000 euroa kovalla korolla. Syytöntä Askoa on autettava kohtuuttomassa ja vaikeassa elämäntilanteessa kansan karttuvalla kädellä.
Syyttömän Askon tilinnumero on: FI08 5172 2040 0390 07
Askolle voi lähettää tukea myös postitse osoitteeseen: Puhakantie 19, 49490 Neuvoton.
Askon puhelinnumero on: 0440 696610 ja sähköpostiosoite [email protected]
Arto Hirvonen
Kotkan kaupunginvaltuutettu
Kotkan kaupunginhallituksen varajäsen
Asianhoitajan yhteystiedot:
Arto Hirvonen
Keltakallionkuja 21
48770 KOTKA
045 2052406
[email protected]
Tappouhkaajaksi lavastettiin syytön
Arto Hirvonen
4
315
Vastaukset
- Juomari__
Laiton keräys
- Ei muuten ole
Täysin laillinen ja sellaisena pysyy.
- mies___70
etpäs ole lehtee laittanu ilmoitusta ja ruvennu ruinaamaa rahaa! tai helpommalla pääset kun menet kadulle soittelemaa haitaria! eipäs mua ole kukaan auttanut kun olen syyttömänä istunut! säälittävää tollanen ruinaaminen,
- Sääliksi käy
Eikö nämä surkimukset tosiaan osaa pysyä siellä Kotkassaan, nehän kirjoittelevat tätä potaskaa kaikille Ahvenanmaan ja Raahen palstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850