Tappouhkaajaksi lavastettiin syytön

Arto Hirvonen

Näyttäkäämme pelkäämättä poliittisille tuomareille ettei kansa hyväksy lavastuksella tehtyä rikossyyllisyyttä eikä mediatuomiota.
http://www.youtube.com/watch?v=FbIu6ka-x2k

APUA SORRON UHRILLE

Haminalainen Asko Kervinen on syytön mediassa uutisoituun Kotkan kaupungintalon tappouhkaukseen.

Tämä tukikeräys on välttämätön, kun Kouvolan hovioikeuden tuomarit sallivat kaupunginjohtaja Henry Lindelöfin ja toimittaja Eija Anttilan omavaltaisesti tulkita syyttömän Kervisen tappouhkauksen tekijäksi ja levittää useilla väärillä uutisilla Kervinen syylliseksi laittomaan uhkaukseen.

Tosiasiassa Asko Kervinen ei ole ollut edes rikoksesta epäiltynä, mutta hänelle järjestettiin rikossyyllisyys, jonka taakkaa Kervinen joutuu syyttömänä kantamaan koko loppuelämän.

Asko Kervinen on lavastuksen uhrina syyttömänä määrätty maksamaan oikeudenkäyntikuluja yli 11 000 euroa kovalla korolla. Syytöntä Askoa on autettava kohtuuttomassa ja vaikeassa elämäntilanteessa kansan karttuvalla kädellä.

Syyttömän Askon tilinnumero on: FI08 5172 2040 0390 07

Askolle voi lähettää tukea myös postitse osoitteeseen: Puhakantie 19, 49490 Neuvoton.

Askon puhelinnumero on: 0440 696610 ja sähköpostiosoite [email protected]

Arto Hirvonen
Kotkan kaupunginvaltuutettu
Kotkan kaupunginhallituksen varajäsen

Asianhoitajan yhteystiedot:

Arto Hirvonen
Keltakallionkuja 21
48770 KOTKA
045 2052406
[email protected]

4

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juomari__

Laiton keräys

• Ei muuten ole

Täysin laillinen ja sellaisena pysyy.

• mies___70

etpäs ole lehtee laittanu ilmoitusta ja ruvennu ruinaamaa rahaa! tai helpommalla pääset kun menet kadulle soittelemaa haitaria! eipäs mua ole kukaan auttanut kun olen syyttömänä istunut! säälittävää tollanen ruinaaminen,

• Sääliksi käy

Eikö nämä surkimukset tosiaan osaa pysyä siellä Kotkassaan, nehän kirjoittelevat tätä potaskaa kaikille Ahvenanmaan ja Raahen palstoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1348
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1102
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe