Ammattimuusikot vetämään unohtumaton karaokeilta!

heartvictor

Kaksi ammattimuusikkoa tarjolla vetämään unohtumaton karaoke päivä/ilta juhliisi. Käytössämme on tuhansia kappaleita, kunnon äänentoistolaitteet sekä langalliset, että langattattomat mikrofoonit.

Olemme myös molemmat ammattilaulajia, joten myös pelkät "tanssikeikat" karaokelevyjen tahtiin onnistuu yksin tai yhdessä moniäänisesti. Laulamme niin perinteiset iskelmät kuin pop ja rock kappaleetkin.

Ääninäytteitä saatavilla.

Pääasiallisesti keikat olisi hyvä olla Ypäjä 70km, voit myös tarjota pidempääkin.

Karaokeiltojen tai keikkojen kokonaishinnat pyörivät 150-400€ euron välissä riippuen illan "tyylistä" ja kokoonpanosta. Keikat kestävät useimmiten 5-8H.

Kysy lisää sähköpostilla [email protected]

1

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Suosittelemme yrityksille tai muille ammattimaisesti toimiville tahoille yritysprofiilin perustamista tavallisen yhteisöprofiilin sijaan. Yritysprofiilista voit lukea lisää täältä: http://www.suomi24.fi/promo/yritysprofiili.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      276
      4048
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      66
      1491
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      42
      1442
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      69
      1192
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1071
    6. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      19
      1050
    7. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      1040
    8. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      386
      914
    9. En ole käynyt täällä kevään jälkeen

      Älä sinä vmmainen tule väittämään että minä asun palstalla. Olet täys sekopaa koko lehma.
      Ikävä
      10
      897
    10. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      869
    Aihe