Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Anonyymi-ap

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä!
Miten sua voi ikinä edes nähdä ?

108

2400

Vastaukset 108

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kannattais yrittää puhelimen kautta!

• Anonyymi00003

Aika ahdasta.

• Anonyymi00012

Onko missä sun numero?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onko missä sun numero?

Mese?

• Anonyymi00082
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onko missä sun numero?

Jep numerot n
        äkyviin. Voi auttaa asiaa.

• Anonyymi00093

Minulla on jo Naiseni ja muita en kaipaa...sori

• Anonyymi00099
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onko missä sun numero?

Penni sun ajauksistasi, tai sentti on jo paljon enemmän?

• Anonyymi00100
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mese?

-M-

• Anonyymi00002

Taidetaan humpata eri piireissä

• Anonyymi00021

Naisena esiintyvän sarjana huuhaa-aloituksia tuottavan aapeen kanssa,älä ihmeessä

• Anonyymi00101
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Naisena esiintyvän sarjana huuhaa-aloituksia tuottavan aapeen kanssa,älä ihmeessä

Vajaa olet! Miksi aina luulet, että vain miehet aloittaa

• Anonyymi00102
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ootko nää sama, joka sekkoilee ja luulee, että on vain yksi, joka sinulle kirjoittelee ja kaikki liittyy sinuun?

• Anonyymi00103
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ruukata ja Hirviät pijot ja Kalija virtaa!

• Anonyymi00004

Kysymällä saa nähdä. Muuten aika vaikeeta.

• Anonyymi00005

Silmillä, neitiseni, silmillä. 🫪

• Anonyymi00035

No nyt sullon väärä emoji 🤭 tai siis jos kyse on samasta miehestä niin pitää puhua yksikkö muodossa; silmällä neitiseni, silmällä ●

• Anonyymi00006

Kieltämättä, teen työtä kotona, olen viikolla kotona. Ehkä jonain päivänä voin käydä tanssimassa. Matkustelin aikaisemmin ainakin pieniä matkoja lähimaihin, tarkoitus olisi palata aktiivisempaan menemiseen viimeistään syksyllä.

• Anonyymi00007

Vastahan toi oli sulla kyydissä,mutta naisena!

• Anonyymi00008

Teille porttikielto tähän pitäjään,olette kiusaajia ja kyttääjiä,oisko mitään varastetttavaa,olemme ihan kummissaan teidän kaa,koko kesä pilalla!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Teille porttikielto tähän pitäjään,olette kiusaajia ja kyttääjiä,oisko mitään varastetttavaa,olemme ihan kummissaan teidän kaa,koko kesä pilalla!

Ei sen gubbe kato väliä, kyllä pitäjään lisää hörhöjä mahtuu leikkimään stasia

• Anonyymi00062
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Älä suotta vihastu,pojat vain kiusoittelee.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Peitelty salainen valtion turvallisuuspoliisi, supo on soluttautunut s24n palstoillekin urkkimaan kansalaisten mielentiloja. Olkaa varuillanne.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Joo

• Anonyymi00009

Aika raskasta jos pitää ulkona kytätä.

• Anonyymi00013

Olen kotona! Voi taivaan tähde

• Anonyymi00043

Älä muuta aloittajaäijän aloituksessa mutise, mutta toiset katsoo naurettavan katuteatterin parhaimmaksi ratkaisuksi johonkin hätään. T

• Anonyymi00044
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olen kotona! Voi taivaan tähde

Joo tätäkin asiaa voi kaikken innokkain flying monkey todeta ohimennen tai tarkoituksella, erittäin tärkeä tieto onko joku kotona vai ei jostain syystä

• Anonyymi00070
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Joo tätäkin asiaa voi kaikken innokkain flying monkey todeta ohimennen tai tarkoituksella, erittäin tärkeä tieto onko joku kotona vai ei jostain syystä

Spede - kuulit hikiniska aivan oikein

• Anonyymi00085

Ei ne itee. Ne värvää kätyreitä hoitaan likaiset laittomat hommat puolestaan, kuten palstasetä jnepalstapersu ja muut.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Älä muuta aloittajaäijän aloituksessa mutise, mutta toiset katsoo naurettavan katuteatterin parhaimmaksi ratkaisuksi johonkin hätään. T

"Katuteatteri kuuluu värväykseen. Alkuvaiheeseen. "Tietoiseksitekemiseen" joko kuljet meidän kanssa, tai olet meitä vastaan ja teemme elämästäsi helvettiä. Alistut kuitenkin.

• Anonyymi00010

Mikä olis kiva paikka jossa voitais nähdä?
      Naiselle

• Anonyymi00011

En tiedä. Olen tosi arka ja ihmisten kanssa oleminen on minulle vaikeaa. Yleinen tauti Suomessa, mutta kai se on minulla vain tosi voimakas. En tiedä pitäisikö se nainen siitä kun haluaisin vaan olla hänen viekussaan kaikki päivät.

• Anonyymi00014

Ois ihanaa..😘😘😘pusutella ja hoitaa sua❤️

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ois ihanaa..😘😘😘pusutella ja hoitaa sua❤️

Pusuttelisin ujosti takaisin. Mieheltä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Pusuttelisin ujosti takaisin. Mieheltä.

Söpööö😊🥰oot ihana

• Anonyymi00015

Ruudun takaa, on hyvä huudella. Miksi luulet että haluan tavata.

• Anonyymi00016

Oikea tietää 😃🤗

• Anonyymi00042

Miksi kuvittelet, että palstaäijän luoma köppäinen naishologrammi tai joku luonnollinen henkilö haluaisi tavata sinut peacock? T

• Anonyymi00017

Minä hankin kaks tyhjää metallista tölkkiä. Sinulta varmaan löytyy lanka 🙊😂

• Anonyymi00024

😂

• Anonyymi00025

Ei ole kuin piikkilankaa 😆

• Anonyymi00058
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei ole kuin piikkilankaa 😆

No rakkauskin elää totuudessa että siitä on hyvä aloittaa 😄

• Anonyymi00018

No, et mitenkään

• Anonyymi00020

PUHELIN ON KEKSITTY! Sitävärten että voi soittaa tai laittaa vistiä!
      Nainen soita puh. Tiedäthän sä miehen numeron tai pistä viestiä!

SOITA HYVÄ NAINEN!
      MIES ODOTTAA SOITTOASI!

• Anonyymi00023

Ja ikä oli mikä😊et uskalla ... 10e veto...?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ja ikä oli mikä😊et uskalla ... 10e veto...?

Noin puolet vanhempi kuin nainen 😊 hyvä yritys 🤣

• Anonyymi00026

Ei multa, tiedän paljonko pitäisi pulittaa 😉

• Anonyymi00038

Pitäisi saada kyllä vähän alennusta 😜 mies.

• Anonyymi00027

Kyllä mulla kohta muuttuu hommat niin sitten ei ole enään mitään rajoituksia sitten ollaan vapaa mihin vaan.

• Anonyymi00028

Sittenhän me sovitaan yhteen kun toinen kotihiiri sanoo toista kotihiireksi.

• Anonyymi00029

Sopii🥰😍saan susta kotiorjan😅

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sopii🥰😍saan susta kotiorjan😅

Taivas varjele, kotihiirestä kotihiireksi. Jäätelö on muuten helteellä hyvää.🥰😍

• Anonyymi00031

Mulla onkin itse kuri mut sulla ei sellaista ole olet heikko niinkuin muutkin ihmiset etkä sä enää sun kiusaamiset kiinnosta yhtään eli pain vaa vittuun

• Anonyymi00033

hiiriä houkutellaan juustolla koloistansa vai miten

• Anonyymi00039

Yleensä hyvällä ruualla on kumma vaikutus.

• Anonyymi00041

Hyvin näyttää naisia esittävä spede houkuttelevan porukkaa osoittamaan yksinkertaisuutensa, joo. -TT

• Anonyymi00034

Johan just nähtiin puoli vuotta sitten, ainakin kolmen sekunnin verran. Kauhean vaativainen ihminen, mahdottomat vaatimukset 🙄.

• Anonyymi00040

Eikös olekkin mahdoton tyyppi ollaan muutenkin :)
        Tuu sä cityyn välillä., siellä mä pompin.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ihan silmäkkäinkö näkemään joutuis, toistuvastikin varmaan vielä 😥

• Anonyymi00054
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Pompi mitä pompit niin tämä maalaishiiri ottaa kyllä ansaitut päivätorkkunsa.

• Anonyymi00081

Mehän taidettiin taas nähä tänään, taas sellaiset kolme sekkaa ohimennen, mahdoton mies kun olen niin järjestän mahdottomia tilanteita. T: Mahdottomien tilanteiden mies 🥰 🥰 🥰

• Anonyymi00036

Körttiseurat ja kinkerit ovat suosikki ajanvietettäni. Toisinaan laulan myös kuorossa sopraano osuudet (olen mies)

• Anonyymi00047

Kuumilla ilmoilla olen mieluummin ilmastoidussa asunnossani.

• Anonyymi00059

älä sitten kulje onnesi ohi siellä kämpässä

• Anonyymi00048

mitäs siinä en osaa puhua ihmisille

• Anonyymi00049

Jos kovin vanha ukkeli kuolaa nuorten tyttelien perään, jopa viiraa.
      Uusi peili ja uudet silmälasit kantsii hankkia.

• Anonyymi00087

Ei ole aina noin. Mulle yks vanha ukkeli, kiitos ❤️

• Anonyymi00050

Jos häntä ei kiinnosta, niin eihän sille mitään voi. Uutta matoa koukkuun.

• Anonyymi00051

Taidat mussuttaa naisena esiintyvän aloituksiin väkinäistä soopaa säilyttääksesi omahyväiset mielikuvasi naissukupuolesta tatti otsikossa näennäisen tyyntä esitttäen, mutta sisällä kiehuu.- TT

• Anonyymi00053

Avohoidolla on monet muodot.

• Anonyymi00055

Niin ovat näilläkin hyvin sisäänajetuilla avokkaillakin.

• Anonyymi00068

Vähän lannistuneita rupiaa olemaan nämä sutkautuksesi naista esittävän avauksissa, näkyy hyvin kuvassa tässäkin. T naiselta

• Anonyymi00056

Hanki kämppä missä viihdyt !

• Anonyymi00069

Haluatko täsmentää miten tämä liittyisi palstaäijän aloitukseen, amigo?

• Anonyymi00057

Minä olen nelikymppinen mies sekä vakaumuksellinen natsi, rasisti ja fasisti.

Siitä minä nautin.

Sääli on sairautta!

Haluaisitko tavata?

• Anonyymi00064

Minäkin olen,mutta olen myös israelin ystävä,ja tällä tarkoitan israelin kantaväestöä.

• Anonyymi00067

Pitäisikö teille sinimustille sun muille löytyä sympatiaa ylitse muiden ryhmien sitten kuitenkin- kuka lohduttais surullista nasua? T naiselta

• Anonyymi00071
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Pitäisikö teille sinimustille sun muille löytyä sympatiaa ylitse muiden ryhmien sitten kuitenkin- kuka lohduttais surullista nasua? T naiselta

Ei ole surullista marssia isänmaan puolesta!

• Anonyymi00060

CR7 on yliarvostettu ei mulla muuta

• Anonyymi00061

Jos maksat minulle 300 euroa,voit minut nähdä.Jos maksat 10000,voisin lähettää sinulle kaikki henkilötietoni,jos maksat 3000,lähetän sairauskertomuksenikin kelalta.

• Anonyymi00063

Minäpä voin lähettää pankkitunnukseni,ja salasanani ,jos maksaa minulle ensin 100.0000 euroa.

• Anonyymi00065

Kuule aloittajaäijä kun näillä mainitsemillasi tiedoilla ei taida olla noin isoa arvoa. -TT

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Kuule aloittajaäijä kun näillä mainitsemillasi tiedoilla ei taida olla noin isoa arvoa. -TT

Joka kerta kun tulen paskomaan tätä ketjua joku mitätön mustamaalaava roska karehtuu ihanaa

• Anonyymi00072

Kysy sitä muualla....

• Anonyymi00074

Ni missä tämän naista esittävän hönökkeen pitäisi kysellä tätä asiaa matador- anna kun arvaan jonkun henkilökohtaisessa puhelimessa? Jaksakohan tarinoiden trubaduuri kukaan kompata sinua enää siellä veeveellä? TT

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Ni missä tämän naista esittävän hönökkeen pitäisi kysellä tätä asiaa matador- anna kun arvaan jonkun henkilökohtaisessa puhelimessa? Jaksakohan tarinoiden trubaduuri kukaan kompata sinua enää siellä veeveellä? TT

Mikä tämä vaahtosammuttimen kokoinen muihin vastenmielisiä ja ahdistavia pakkomielteitä kehittelevä narsistisesti sekä objektisoivasti suhtautuva kävelevä vtutus luulee olevansa?

• Anonyymi00073

Harva poistuu kotoaan nykyisin:
      - Suoratoistopalvelun kautta rajaton määrä elokuvia. Ei lähdetä enää leffaan.
      - Ruokalähetin ja kauppakassipalvelun kautta rajaton määrä ruokaa suoraan kotiin tuotuna. Ei lähdetä edes kauppaan.
      - Olohuoneessa kunnon stereot. Ei lähdetä enää konsertteihin tai festareille, kun kotona musiikki soi paljon paremmin.
      - Internetin kautta aukeaa koko maailma. Työt tehdään ja rahat tienataan kotona tietokoneen ääressä. Ei lähde enää töihin.

• Anonyymi00076

Mulla on kotona viiden tonnin Real doll. En tarvitse oikuttelevia naisia enään. Älä soittele!

• Anonyymi00095

Täysin ymmärrettävä valinta, pointsit tästä.

• Anonyymi00077

Eihän Suomessa enää juuri muuta näe kuin miehiä.

• Anonyymi00078

2000 euroo sopiva hinta

• Anonyymi00079

Sä oletkin sellanen ärsyttävä paska mä en sentään ollu mut se siitä onneks se paska on nyt lopullisesti ohi saat ihan itseäsi syyttää kun kirjoittelin hullunu pitkiä viestejä hullujen huoneelle joutaisit no eipä mulla muuta et eipä ole enää ikävä

• Anonyymi00080

No sittenhän on helppo ottaa yhteyttä kun tiedät missä hän on. 🤔

• Anonyymi00083

Mä en tee rahasta mitään turha käyttöhyödyke työllä taas on aina hintansa opin jopa joskus että työnsä tekee hyvin niin asiakas on tyytyväinen jopa valmis maksamaan tehdystä työstä enemmän kuin mitä pyytää si voinen kertoa teille ne pimiät palkat mitä tiedän kun olen keskustellu yleismies kympin tunti putkimies ottaa kuulemma kakskymppiä tunti sähkäreistä ja näistä en si tie sähkötöitä kun voi harvemmin edes pimiästi tehdä ainakaan tätä nykyä

• Anonyymi00111

Tarkkiksella tai linnassa ei opetettu välimerkkejä?

• Anonyymi00088

Käytti päihteitä väärin

• Anonyymi00096

Leipoi konjakki kakun? Vaiko vielä pahempaa, kaatoi virmäriin?!?!

• Anonyymi00090

Pystytkö tulemaan Hämeenlinnaan , onko sulla auto. Sit voitais mennä mun asunnolle, sinne ei pääse julkisella ja taksi maksaa 20-30e.

• Anonyymi00094

Mites boltti.

• Anonyymi00091

Olen jo löytänyt elämäni rakkauden, nyt ei enää kolmioleivän tarvitse olla orpopoikana

• Anonyymi00092

Eikun kolmio takapeltiin, niin kaikki tietää että ajellaan varovasti.

• Anonyymi00098

Käy jos maksat ensin.

• Anonyymi00105

tapa selvitä on se että välttelee ikuisesti kunnes on tavallaan vapaa toisest ku se on niin pska joka tapaukses

• Anonyymi00106

Aika alas oot vajonnut.

• Anonyymi00107

tämä ns saappaat jalassa vajoaminen alkoi tapahtumaan minulle jo vuonna 2016 että sinänsä tämä soperruksesi on pelkkää pskaa korvilleni taidan tinnitystä kuulla

• Anonyymi00108

Onhan näitä miehiä, joiden seurasta maksetaan. Siitä vaan pätäkkää pöytään Marjatta.

• Anonyymi00109

200 sataa ja saat , kun kerot päivän ja ajan.

• Anonyymi00110

En maksa kahdeksaa euroa juomasta lähiön räkälässä, jotenka kyllä, sun täytyy maksaa jos haluat minut sinne.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      139
      920
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      667
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      598
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      120
      590
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      63
      538
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      503
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      472
    Aihe