Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä!
Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
108
2400
Vastaukset 108
- Anonyymi00001
Kannattais yrittää puhelimen kautta!
- Anonyymi00003
Aika ahdasta.
- Anonyymi00012
Onko missä sun numero?
- Anonyymi00037
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko missä sun numero?
Mese?
- Anonyymi00082
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko missä sun numero?
Jep numerot n
äkyviin. Voi auttaa asiaa. - Anonyymi00093
Minulla on jo Naiseni ja muita en kaipaa...sori
- Anonyymi00099
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko missä sun numero?
Penni sun ajauksistasi, tai sentti on jo paljon enemmän?
- Anonyymi00100
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mese?
-M-
- Anonyymi00002
Taidetaan humpata eri piireissä
- Anonyymi00021
Naisena esiintyvän sarjana huuhaa-aloituksia tuottavan aapeen kanssa,älä ihmeessä
- Anonyymi00101
Anonyymi00021 kirjoitti:
Naisena esiintyvän sarjana huuhaa-aloituksia tuottavan aapeen kanssa,älä ihmeessä
Vajaa olet! Miksi aina luulet, että vain miehet aloittaa
- Anonyymi00102
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ootko nää sama, joka sekkoilee ja luulee, että on vain yksi, joka sinulle kirjoittelee ja kaikki liittyy sinuun?
- Anonyymi00103
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ruukata ja Hirviät pijot ja Kalija virtaa!
- Anonyymi00004
Kysymällä saa nähdä. Muuten aika vaikeeta.
- Anonyymi00005
Silmillä, neitiseni, silmillä.
- Anonyymi00035
No nyt sullon väärä emoji 🤭 tai siis jos kyse on samasta miehestä niin pitää puhua yksikkö muodossa; silmällä neitiseni, silmällä ●
- Anonyymi00006
Kieltämättä, teen työtä kotona, olen viikolla kotona. Ehkä jonain päivänä voin käydä tanssimassa. Matkustelin aikaisemmin ainakin pieniä matkoja lähimaihin, tarkoitus olisi palata aktiivisempaan menemiseen viimeistään syksyllä.
- Anonyymi00007
Vastahan toi oli sulla kyydissä,mutta naisena!
- Anonyymi00008
Teille porttikielto tähän pitäjään,olette kiusaajia ja kyttääjiä,oisko mitään varastetttavaa,olemme ihan kummissaan teidän kaa,koko kesä pilalla!
- Anonyymi00045
Anonyymi00008 kirjoitti:
Teille porttikielto tähän pitäjään,olette kiusaajia ja kyttääjiä,oisko mitään varastetttavaa,olemme ihan kummissaan teidän kaa,koko kesä pilalla!
Ei sen gubbe kato väliä, kyllä pitäjään lisää hörhöjä mahtuu leikkimään stasia
- Anonyymi00062
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä suotta vihastu,pojat vain kiusoittelee.
- Anonyymi00084
Anonyymi00045 kirjoitti:
Peitelty salainen valtion turvallisuuspoliisi, supo on soluttautunut s24n palstoillekin urkkimaan kansalaisten mielentiloja. Olkaa varuillanne.
- Anonyymi00097
Anonyymi00045 kirjoitti:
Joo
- Anonyymi00009
Aika raskasta jos pitää ulkona kytätä.
- Anonyymi00013
Olen kotona! Voi taivaan tähde
- Anonyymi00043
Älä muuta aloittajaäijän aloituksessa mutise, mutta toiset katsoo naurettavan katuteatterin parhaimmaksi ratkaisuksi johonkin hätään. T
- Anonyymi00044
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen kotona! Voi taivaan tähde
Joo tätäkin asiaa voi kaikken innokkain flying monkey todeta ohimennen tai tarkoituksella, erittäin tärkeä tieto onko joku kotona vai ei jostain syystä
- Anonyymi00070
Anonyymi00044 kirjoitti:
Joo tätäkin asiaa voi kaikken innokkain flying monkey todeta ohimennen tai tarkoituksella, erittäin tärkeä tieto onko joku kotona vai ei jostain syystä
Spede - kuulit hikiniska aivan oikein
- Anonyymi00085
Ei ne itee. Ne värvää kätyreitä hoitaan likaiset laittomat hommat puolestaan, kuten palstasetä jnepalstapersu ja muut.
- Anonyymi00086
Anonyymi00043 kirjoitti:
Älä muuta aloittajaäijän aloituksessa mutise, mutta toiset katsoo naurettavan katuteatterin parhaimmaksi ratkaisuksi johonkin hätään. T
"Katuteatteri kuuluu värväykseen. Alkuvaiheeseen. "Tietoiseksitekemiseen" joko kuljet meidän kanssa, tai olet meitä vastaan ja teemme elämästäsi helvettiä. Alistut kuitenkin.
- Anonyymi00010
Mikä olis kiva paikka jossa voitais nähdä?
Naiselle - Anonyymi00011
En tiedä. Olen tosi arka ja ihmisten kanssa oleminen on minulle vaikeaa. Yleinen tauti Suomessa, mutta kai se on minulla vain tosi voimakas. En tiedä pitäisikö se nainen siitä kun haluaisin vaan olla hänen viekussaan kaikki päivät.
- Anonyymi00014
Ois ihanaa..😘😘😘pusutella ja hoitaa sua❤️
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ois ihanaa..😘😘😘pusutella ja hoitaa sua❤️
Pusuttelisin ujosti takaisin. Mieheltä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pusuttelisin ujosti takaisin. Mieheltä.
Söpööö😊🥰oot ihana
- Anonyymi00015
Ruudun takaa, on hyvä huudella. Miksi luulet että haluan tavata.
- Anonyymi00016
Oikea tietää 😃🤗
- Anonyymi00042
Miksi kuvittelet, että palstaäijän luoma köppäinen naishologrammi tai joku luonnollinen henkilö haluaisi tavata sinut peacock? T
- Anonyymi00017
Minä hankin kaks tyhjää metallista tölkkiä. Sinulta varmaan löytyy lanka 🙊😂
- Anonyymi00024
😂
- Anonyymi00025
Ei ole kuin piikkilankaa 😆
- Anonyymi00058
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei ole kuin piikkilankaa 😆
No rakkauskin elää totuudessa että siitä on hyvä aloittaa 😄
- Anonyymi00018
No, et mitenkään
- Anonyymi00020
PUHELIN ON KEKSITTY! Sitävärten että voi soittaa tai laittaa vistiä!
Nainen soita puh. Tiedäthän sä miehen numeron tai pistä viestiä!
SOITA HYVÄ NAINEN!
MIES ODOTTAA SOITTOASI!- Anonyymi00023
Ja ikä oli mikä😊et uskalla ... 10e veto...?
- Anonyymi00046
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja ikä oli mikä😊et uskalla ... 10e veto...?
Noin puolet vanhempi kuin nainen 😊 hyvä yritys 🤣
- Anonyymi00026
Ei multa, tiedän paljonko pitäisi pulittaa 😉
- Anonyymi00038
Pitäisi saada kyllä vähän alennusta 😜 mies.
- Anonyymi00027
Kyllä mulla kohta muuttuu hommat niin sitten ei ole enään mitään rajoituksia sitten ollaan vapaa mihin vaan.
- Anonyymi00028
Sittenhän me sovitaan yhteen kun toinen kotihiiri sanoo toista kotihiireksi.
- Anonyymi00029
Sopii🥰😍saan susta kotiorjan😅
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sopii🥰😍saan susta kotiorjan😅
Taivas varjele, kotihiirestä kotihiireksi. Jäätelö on muuten helteellä hyvää.🥰😍
- Anonyymi00031
Mulla onkin itse kuri mut sulla ei sellaista ole olet heikko niinkuin muutkin ihmiset etkä sä enää sun kiusaamiset kiinnosta yhtään eli pain vaa vittuun
- Anonyymi00033
hiiriä houkutellaan juustolla koloistansa vai miten
- Anonyymi00039
Yleensä hyvällä ruualla on kumma vaikutus.
- Anonyymi00041
Hyvin näyttää naisia esittävä spede houkuttelevan porukkaa osoittamaan yksinkertaisuutensa, joo. -TT
- Anonyymi00034
Johan just nähtiin puoli vuotta sitten, ainakin kolmen sekunnin verran. Kauhean vaativainen ihminen, mahdottomat vaatimukset 🙄.
- Anonyymi00040
Eikös olekkin mahdoton tyyppi ollaan muutenkin :)
Tuu sä cityyn välillä., siellä mä pompin. - Anonyymi00052
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tuu sä cityyn välillä., siellä mä pompin.Ihan silmäkkäinkö näkemään joutuis, toistuvastikin varmaan vielä 😥
- Anonyymi00054
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tuu sä cityyn välillä., siellä mä pompin.Pompi mitä pompit niin tämä maalaishiiri ottaa kyllä ansaitut päivätorkkunsa.
- Anonyymi00081
Mehän taidettiin taas nähä tänään, taas sellaiset kolme sekkaa ohimennen, mahdoton mies kun olen niin järjestän mahdottomia tilanteita. T: Mahdottomien tilanteiden mies 🥰 🥰 🥰
- Anonyymi00036
Körttiseurat ja kinkerit ovat suosikki ajanvietettäni. Toisinaan laulan myös kuorossa sopraano osuudet (olen mies)
- Anonyymi00047
Kuumilla ilmoilla olen mieluummin ilmastoidussa asunnossani.
- Anonyymi00059
älä sitten kulje onnesi ohi siellä kämpässä
- Anonyymi00048
mitäs siinä en osaa puhua ihmisille
- Anonyymi00049
Jos kovin vanha ukkeli kuolaa nuorten tyttelien perään, jopa viiraa.
Uusi peili ja uudet silmälasit kantsii hankkia.- Anonyymi00087
Ei ole aina noin. Mulle yks vanha ukkeli, kiitos ❤️
- Anonyymi00050
Jos häntä ei kiinnosta, niin eihän sille mitään voi. Uutta matoa koukkuun.
- Anonyymi00051
Taidat mussuttaa naisena esiintyvän aloituksiin väkinäistä soopaa säilyttääksesi omahyväiset mielikuvasi naissukupuolesta tatti otsikossa näennäisen tyyntä esitttäen, mutta sisällä kiehuu.- TT
- Anonyymi00053
Avohoidolla on monet muodot.
- Anonyymi00055
Niin ovat näilläkin hyvin sisäänajetuilla avokkaillakin.
- Anonyymi00068
Vähän lannistuneita rupiaa olemaan nämä sutkautuksesi naista esittävän avauksissa, näkyy hyvin kuvassa tässäkin. T naiselta
- Anonyymi00056
Hanki kämppä missä viihdyt !
- Anonyymi00069
Haluatko täsmentää miten tämä liittyisi palstaäijän aloitukseen, amigo?
- Anonyymi00057
Minä olen nelikymppinen mies sekä vakaumuksellinen natsi, rasisti ja fasisti.
Siitä minä nautin.
Sääli on sairautta!
Haluaisitko tavata?- Anonyymi00064
Minäkin olen,mutta olen myös israelin ystävä,ja tällä tarkoitan israelin kantaväestöä.
- Anonyymi00067
Pitäisikö teille sinimustille sun muille löytyä sympatiaa ylitse muiden ryhmien sitten kuitenkin- kuka lohduttais surullista nasua? T naiselta
- Anonyymi00071
Anonyymi00067 kirjoitti:
Pitäisikö teille sinimustille sun muille löytyä sympatiaa ylitse muiden ryhmien sitten kuitenkin- kuka lohduttais surullista nasua? T naiselta
Ei ole surullista marssia isänmaan puolesta!
- Anonyymi00060
CR7 on yliarvostettu ei mulla muuta
- Anonyymi00061
Jos maksat minulle 300 euroa,voit minut nähdä.Jos maksat 10000,voisin lähettää sinulle kaikki henkilötietoni,jos maksat 3000,lähetän sairauskertomuksenikin kelalta.
- Anonyymi00063
Minäpä voin lähettää pankkitunnukseni,ja salasanani ,jos maksaa minulle ensin 100.0000 euroa.
- Anonyymi00065
Kuule aloittajaäijä kun näillä mainitsemillasi tiedoilla ei taida olla noin isoa arvoa. -TT
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kuule aloittajaäijä kun näillä mainitsemillasi tiedoilla ei taida olla noin isoa arvoa. -TT
Joka kerta kun tulen paskomaan tätä ketjua joku mitätön mustamaalaava roska karehtuu ihanaa
- Anonyymi00072
Kysy sitä muualla....
- Anonyymi00074
Ni missä tämän naista esittävän hönökkeen pitäisi kysellä tätä asiaa matador- anna kun arvaan jonkun henkilökohtaisessa puhelimessa? Jaksakohan tarinoiden trubaduuri kukaan kompata sinua enää siellä veeveellä? TT
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Ni missä tämän naista esittävän hönökkeen pitäisi kysellä tätä asiaa matador- anna kun arvaan jonkun henkilökohtaisessa puhelimessa? Jaksakohan tarinoiden trubaduuri kukaan kompata sinua enää siellä veeveellä? TT
Mikä tämä vaahtosammuttimen kokoinen muihin vastenmielisiä ja ahdistavia pakkomielteitä kehittelevä narsistisesti sekä objektisoivasti suhtautuva kävelevä vtutus luulee olevansa?
- Anonyymi00073
Harva poistuu kotoaan nykyisin:
- Suoratoistopalvelun kautta rajaton määrä elokuvia. Ei lähdetä enää leffaan.
- Ruokalähetin ja kauppakassipalvelun kautta rajaton määrä ruokaa suoraan kotiin tuotuna. Ei lähdetä edes kauppaan.
- Olohuoneessa kunnon stereot. Ei lähdetä enää konsertteihin tai festareille, kun kotona musiikki soi paljon paremmin.
- Internetin kautta aukeaa koko maailma. Työt tehdään ja rahat tienataan kotona tietokoneen ääressä. Ei lähde enää töihin. - Anonyymi00076
Mulla on kotona viiden tonnin Real doll. En tarvitse oikuttelevia naisia enään. Älä soittele!
- Anonyymi00095
Täysin ymmärrettävä valinta, pointsit tästä.
- Anonyymi00077
Eihän Suomessa enää juuri muuta näe kuin miehiä.
- Anonyymi00078
2000 euroo sopiva hinta
- Anonyymi00079
Sä oletkin sellanen ärsyttävä paska mä en sentään ollu mut se siitä onneks se paska on nyt lopullisesti ohi saat ihan itseäsi syyttää kun kirjoittelin hullunu pitkiä viestejä hullujen huoneelle joutaisit no eipä mulla muuta et eipä ole enää ikävä
- Anonyymi00080
No sittenhän on helppo ottaa yhteyttä kun tiedät missä hän on. 🤔
- Anonyymi00083
Mä en tee rahasta mitään turha käyttöhyödyke työllä taas on aina hintansa opin jopa joskus että työnsä tekee hyvin niin asiakas on tyytyväinen jopa valmis maksamaan tehdystä työstä enemmän kuin mitä pyytää si voinen kertoa teille ne pimiät palkat mitä tiedän kun olen keskustellu yleismies kympin tunti putkimies ottaa kuulemma kakskymppiä tunti sähkäreistä ja näistä en si tie sähkötöitä kun voi harvemmin edes pimiästi tehdä ainakaan tätä nykyä
- Anonyymi00111
Tarkkiksella tai linnassa ei opetettu välimerkkejä?
- Anonyymi00088
Käytti päihteitä väärin
- Anonyymi00096
Leipoi konjakki kakun? Vaiko vielä pahempaa, kaatoi virmäriin?!?!
- Anonyymi00090
Pystytkö tulemaan Hämeenlinnaan , onko sulla auto. Sit voitais mennä mun asunnolle, sinne ei pääse julkisella ja taksi maksaa 20-30e.
- Anonyymi00094
Mites boltti.
- Anonyymi00091
Olen jo löytänyt elämäni rakkauden, nyt ei enää kolmioleivän tarvitse olla orpopoikana
- Anonyymi00092
Eikun kolmio takapeltiin, niin kaikki tietää että ajellaan varovasti.
- Anonyymi00098
Käy jos maksat ensin.
- Anonyymi00105
tapa selvitä on se että välttelee ikuisesti kunnes on tavallaan vapaa toisest ku se on niin pska joka tapaukses
- Anonyymi00106
Aika alas oot vajonnut.
- Anonyymi00107
tämä ns saappaat jalassa vajoaminen alkoi tapahtumaan minulle jo vuonna 2016 että sinänsä tämä soperruksesi on pelkkää pskaa korvilleni taidan tinnitystä kuulla
- Anonyymi00108
Onhan näitä miehiä, joiden seurasta maksetaan. Siitä vaan pätäkkää pöytään Marjatta.
- Anonyymi00109
200 sataa ja saat , kun kerot päivän ja ajan.
- Anonyymi00110
En maksa kahdeksaa euroa juomasta lähiön räkälässä, jotenka kyllä, sun täytyy maksaa jos haluat minut sinne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472