Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika päästää irti. Olimme lopulta hyvin erilaisia. Toivon sulle kaikkea hyvää elämässä!
Pakkomielle
34
266
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
niimpä fysiikka ei aina riitä.
- Anonyymi00002UUSI
Jaahas, että tämmönen päivä taas.
- Anonyymi00003UUSI
Jos olet lapseni ikäinen on tosiaankin aika päästää irti.
- Anonyymi00004UUSI
Vähän sama, mutta turha pyydellä anteeksi, kun tuskin osaa lopettaa kumminkaan.
- Anonyymi00005UUSI
Pakko hänen on se lopettaa, muuten se viedään oikeuden käsittelyyn kaikki ja tietoa on paljon näytettäväksi, joten jonkinlainen tuomiokin siitä voi tulla!
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pakko hänen on se lopettaa, muuten se viedään oikeuden käsittelyyn kaikki ja tietoa on paljon näytettäväksi, joten jonkinlainen tuomiokin siitä voi tulla!
Ei liity sinuun, puhuin itsestäni.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Välissä tyhjiä biikkoja useita täällä muista vetää juttuihisi muutkin mukaan stuubiid.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hän, hän, hän, hän, hän, hän tiedätkö edes ketä vandalisoit täällä. Kunhan panettelet päivästä toiseen täällä.
- Anonyymi00006UUSI
Eipä mittään. En ole edes huomannut. Ei ole anteeksi pyydettävää.
n>m - Anonyymi00008UUSI
Jos on "pakkomielle" toisesta tai paljon tunteita, niin sitooko silloin sen toisen tahattomasti itseensä? Olen miettinyt että omilla ajatuksilla ja tunteilla on kyllä voimaa.
- Anonyymi00009UUSI
Tuskin, paljonhan maailmassa on niitä jotka seuraavat pakkomielteisesti jotain julkkiksia, osa jopa luulee olevansa suhteessa jonkun julkkiksen kanssa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuskin, paljonhan maailmassa on niitä jotka seuraavat pakkomielteisesti jotain julkkiksia, osa jopa luulee olevansa suhteessa jonkun julkkiksen kanssa.
Mutta jos on ollut tekemisissä ja tuntee hyvin. Muistaa tuoksun ym. Julkkikseenhan ei tietenkään saa samalla tavalla yhteyttä, niin ei ole ollenkaan sama asia.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta jos on ollut tekemisissä ja tuntee hyvin. Muistaa tuoksun ym. Julkkikseenhan ei tietenkään saa samalla tavalla yhteyttä, niin ei ole ollenkaan sama asia.
Onko se mitenkään olennaisesti eri asia? Oman pään sisäistä toimintaa kaikki.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on se, minkä ihmiset tuntee ja tietää. Puhun muusta.
- Anonyymi00015UUSI
Kyllä ja niitä pitää osata myös itse säätää, kun huomaa ettei ihminen jota hän ajattelee ei ajattelekaan samalla tavalla kuin hän itse ajattelee! Jos tietyllä henkiköllä on henkisiä sairauksia, tai hän kuuluu autismin kirjoon niillä on oma vaikutuksensa hänen ymmärtämiseen!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on se, minkä ihmiset tuntee ja tietää. Puhun muusta.
Silloin, jos ollaan samassa tilassa, silloin kai voi aistia toisesta monenlaisiakin asioita, ja on sanatonta vuorovaikutusta. Mutta ei sellainen etänä onnistu, se on ihan taikauskoa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niinpä ja vain juuri sitä, ei mitään muuta!
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Totta.
- Anonyymi00012UUSI
juu joskus ihminen voi olla hieman psykoottinen olen itsekin pahimman luokan mielialahäiriöinen psykopaatti ja erittäin kylmä ja enkä myönnä omia virheitäni enkä jää koskaan kaipaamaan ellen ole jossakin kohtaa tuntenut kohdetta kohtaan aitoa rakkautta jos ei ole ollut rakkautta että pelkästään esityötä tms niin en edes muista sinua päivän parin päästä
- Anonyymi00018UUSI
Oletko koskaan miettinyt miksi olet täällä olemassa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt miksi olet täällä olemassa.
pienien ystävieni takia. itseni takia. en minä muita sen suurempia nyt keksi.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
pienien ystävieni takia. itseni takia. en minä muita sen suurempia nyt keksi.
Et siis koskaan mieti tekojesi seurauksia pitemmällä aikavälillä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Et siis koskaan mieti tekojesi seurauksia pitemmällä aikavälillä.
mietin ja käsittelen ne itsekseni. siihen piti oppia jo lapsena.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
mietin ja käsittelen ne itsekseni. siihen piti oppia jo lapsena.
eipä siltä ole tuntunut, koska jatkoit stalkkaamista vuosien ajan
- Anonyymi00014UUSI
Onko tämä henkilö se incel mie.?
- Anonyymi00024UUSI
Joskus ei pysty lopettaan stalkkaamista jos on tunteita.
- Anonyymi00025UUSI
Siinä ei kuitenkaan ajatella kohteen tunteita, varsinkin jos on vielä tuntemattomasta kyse.
- Anonyymi00027UUSI
Tämä ei ollut P miehelle.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tämä ei ollut P miehelle.
Tämä vastaus oli toiseen kommenttiin mikä poistettiin joten ei kannata noteerata.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siinä ei kuitenkaan ajatella kohteen tunteita, varsinkin jos on vielä tuntemattomasta kyse.
Sepä siinä on suuri ongelma ja jos stalkkaaja ei osaa asettua toisen ihmisen asemaan ollenkaan, niin se se vasta onkin todella paha juttu! Ja niin luulen siinä juuri käyneen! Stalkkaaja voi olla myös jollain tavalla lapsellinen, eikä siksi täysin ymmärrä tekojensa seurauksia ja jotkut stalkkerit ovat narsisteja!
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tämä vastaus oli toiseen kommenttiin mikä poistettiin joten ei kannata noteerata.
Seli, seli
- Anonyymi00035UUSI
Et siis pysty ollenkaan asettumaan stalkkaamasi ihmisen asemaan, joka ei ole koskaan halunnut sanoa sinulle mitään?
- Anonyymi00034UUSI
Olet pelottava tapaus ja todellakin pakkomieli, luoti väistetty, huh
- Anonyymi00037UUSI
En usko sen olevan noin helppoa, jos se on jatkunut pitkään, siitä on tullut tapa sulle, joten voi olla vaikeuksia olla stalkkaamatta. Miksi ylipäätään stalkkaat? Ei toisen yksityiselämä kuulu sinulle millään tapaa.
Sivusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584