Pakkomielle

Anonyymi-ap

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika päästää irti. Olimme lopulta hyvin erilaisia. Toivon sulle kaikkea hyvää elämässä!

34

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

niimpä fysiikka ei aina riitä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Jaahas, että tämmönen päivä taas.

• Anonyymi00003
      UUSI

Jos olet lapseni ikäinen on tosiaankin aika päästää irti.

• Anonyymi00004
      UUSI

Vähän sama, mutta turha pyydellä anteeksi, kun tuskin osaa lopettaa kumminkaan.

• Anonyymi00005
        UUSI

Pakko hänen on se lopettaa, muuten se viedään oikeuden käsittelyyn kaikki ja tietoa on paljon näytettäväksi, joten jonkinlainen tuomiokin siitä voi tulla!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pakko hänen on se lopettaa, muuten se viedään oikeuden käsittelyyn kaikki ja tietoa on paljon näytettäväksi, joten jonkinlainen tuomiokin siitä voi tulla!

Ei liity sinuun, puhuin itsestäni.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Välissä tyhjiä biikkoja useita täällä muista vetää juttuihisi muutkin mukaan stuubiid.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hän, hän, hän, hän, hän, hän tiedätkö edes ketä vandalisoit täällä. Kunhan panettelet päivästä toiseen täällä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Eipä mittään. En ole edes huomannut. Ei ole anteeksi pyydettävää.
      n>m

• Anonyymi00008
      UUSI

Jos on "pakkomielle" toisesta tai paljon tunteita, niin sitooko silloin sen toisen tahattomasti itseensä? Olen miettinyt että omilla ajatuksilla ja tunteilla on kyllä voimaa.

• Anonyymi00009
        UUSI

Tuskin, paljonhan maailmassa on niitä jotka seuraavat pakkomielteisesti jotain julkkiksia, osa jopa luulee olevansa suhteessa jonkun julkkiksen kanssa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuskin, paljonhan maailmassa on niitä jotka seuraavat pakkomielteisesti jotain julkkiksia, osa jopa luulee olevansa suhteessa jonkun julkkiksen kanssa.

Mutta jos on ollut tekemisissä ja tuntee hyvin. Muistaa tuoksun ym. Julkkikseenhan ei tietenkään saa samalla tavalla yhteyttä, niin ei ole ollenkaan sama asia.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mutta jos on ollut tekemisissä ja tuntee hyvin. Muistaa tuoksun ym. Julkkikseenhan ei tietenkään saa samalla tavalla yhteyttä, niin ei ole ollenkaan sama asia.

Onko se mitenkään olennaisesti eri asia? Oman pään sisäistä toimintaa kaikki.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Se on se, minkä ihmiset tuntee ja tietää. Puhun muusta.

• Anonyymi00015
        UUSI

Kyllä ja niitä pitää osata myös itse säätää, kun huomaa ettei ihminen jota hän ajattelee ei ajattelekaan samalla tavalla kuin hän itse ajattelee! Jos tietyllä henkiköllä on henkisiä sairauksia, tai hän kuuluu autismin kirjoon niillä on oma vaikutuksensa hänen ymmärtämiseen!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Se on se, minkä ihmiset tuntee ja tietää. Puhun muusta.

Silloin, jos ollaan samassa tilassa, silloin kai voi aistia toisesta monenlaisiakin asioita, ja on sanatonta vuorovaikutusta. Mutta ei sellainen etänä onnistu, se on ihan taikauskoa.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niinpä ja vain juuri sitä, ei mitään muuta!

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Totta.

• Anonyymi00012
      UUSI

juu joskus ihminen voi olla hieman psykoottinen olen itsekin pahimman luokan mielialahäiriöinen psykopaatti ja erittäin kylmä ja enkä myönnä omia virheitäni enkä jää koskaan kaipaamaan ellen ole jossakin kohtaa tuntenut kohdetta kohtaan aitoa rakkautta jos ei ole ollut rakkautta että pelkästään esityötä tms niin en edes muista sinua päivän parin päästä

• Anonyymi00018
        UUSI

Oletko koskaan miettinyt miksi olet täällä olemassa.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt miksi olet täällä olemassa.

pienien ystävieni takia. itseni takia. en minä muita sen suurempia nyt keksi.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

pienien ystävieni takia. itseni takia. en minä muita sen suurempia nyt keksi.

Et siis koskaan mieti tekojesi seurauksia pitemmällä aikavälillä.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Et siis koskaan mieti tekojesi seurauksia pitemmällä aikavälillä.

mietin ja käsittelen ne itsekseni. siihen piti oppia jo lapsena.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

mietin ja käsittelen ne itsekseni. siihen piti oppia jo lapsena.

eipä siltä ole tuntunut, koska jatkoit stalkkaamista vuosien ajan

• Anonyymi00014
      UUSI

Onko tämä henkilö se incel mie.?

• Anonyymi00024
      UUSI

Joskus ei pysty lopettaan stalkkaamista jos on tunteita.

• Anonyymi00025
        UUSI

Siinä ei kuitenkaan ajatella kohteen tunteita, varsinkin jos on vielä tuntemattomasta kyse.

• Anonyymi00027
        UUSI

Tämä ei ollut P miehelle.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tämä ei ollut P miehelle.

Tämä vastaus oli toiseen kommenttiin mikä poistettiin joten ei kannata noteerata.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Siinä ei kuitenkaan ajatella kohteen tunteita, varsinkin jos on vielä tuntemattomasta kyse.

Sepä siinä on suuri ongelma ja jos stalkkaaja ei osaa asettua toisen ihmisen asemaan ollenkaan, niin se se vasta onkin todella paha juttu! Ja niin luulen siinä juuri käyneen! Stalkkaaja voi olla myös jollain tavalla lapsellinen, eikä siksi täysin ymmärrä tekojensa seurauksia ja jotkut stalkkerit ovat narsisteja!

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tämä vastaus oli toiseen kommenttiin mikä poistettiin joten ei kannata noteerata.

Seli, seli

• Anonyymi00035
        UUSI

Et siis pysty ollenkaan asettumaan stalkkaamasi ihmisen asemaan, joka ei ole koskaan halunnut sanoa sinulle mitään?

• Anonyymi00034
      UUSI

Olet pelottava tapaus ja todellakin pakkomieli, luoti väistetty, huh

• Anonyymi00037
      UUSI

En usko sen olevan noin helppoa, jos se on jatkunut pitkään, siitä on tullut tapa sulle, joten voi olla vaikeuksia olla stalkkaamatta. Miksi ylipäätään stalkkaat? Ei toisen yksityiselämä kuulu sinulle millään tapaa.
      Sivusta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56