Ehkä rakastetaan toisiamme?
Uskaltaako tässä luottaa siihen että
42
407
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joo joo.
- Anonyymi00003UUSI
Eikä mitään ehkä, vaan todellakin. Ei epäröidä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikä mitään ehkä, vaan todellakin. Ei epäröidä
Ootko varma....
- Anonyymi00002UUSI
Rakastan sua ❤️
- Anonyymi00015UUSI
Samat fiilikset.❤️
M>N
- Anonyymi00004UUSI
Ota ehkä pois.
- Anonyymi00005UUSI
Kuka ketä missä miksi?
- Anonyymi00008UUSI
Mies naista, nainen miestä..
- Anonyymi00006UUSI
En usko
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä, kyllä..
- Anonyymi00012UUSI
Lopeta toi jauhaminen
- Anonyymi00014UUSI
Vtut! Olen rakastunut!
- Anonyymi00013UUSI
Ainakin sen tässä on oppinut ja huomannut miten helvatan pahoja ja haitallisia ihmisiä voi olla olemassa. Pahimpia voivat olla kateelliset ja mustasukkaiset ihmiset, jotka eivät todennäköisesti edes ymmärrä toisille ihmisille tekemänsä vääryyden määrää ja tasoa ja kuvittelevat vielä tekevänsä asioita ”rakkauden” tähden.
- Anonyymi00016UUSI
Veit jalat suustani.
- Anonyymi00019UUSI
Ei kannata kaveerata saati jakaa sitä "rakkautta" sellaisille. Se on myös merkki sille omalle rakkaudelle: "Hyväksyn tämän. Tämä on sitä, mitä haluan"
Nainen - Anonyymi00022UUSI
Niinpä, sattuu tuollainen. sivusta
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei kannata kaveerata saati jakaa sitä "rakkautta" sellaisille. Se on myös merkki sille omalle rakkaudelle: "Hyväksyn tämän. Tämä on sitä, mitä haluan"
NainenTuskin sellainen on enää mahdollista. Paremminkin elämän ja kuoleman kysymyksiä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuskin sellainen on enää mahdollista. Paremminkin elämän ja kuoleman kysymyksiä.
Jo on taas dramaturgiaa
- Anonyymi00017UUSI
Siltä se vaikuttaa vaikka kaikki puoleltasi ei puhu sen puolesta.
- Anonyymi00018UUSI
Tiedän, oma syy etten osannut luottaa tunteeseen ja häneen..
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tiedän, oma syy etten osannut luottaa tunteeseen ja häneen..
Nyt voisit sen tehdä? Oon odottanut sinua.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nyt voisit sen tehdä? Oon odottanut sinua.
Minä olen odottanut häntä..
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä näin on ❤️ naiselta
- Anonyymi00021UUSI
Minun mies ainakin RAKASTAA MINUA ja hän tekee sentään kaikkensa, että hän syrjiikin vielä minua suoraan.
Minä kyllä kunnioitan häntä ja ei haittaa vaikka hän pukeutuu hieman epämääräisesti, koska hän tekee tuon siksi, ettei toiset naiset kiinnostu hänestä.
Kyllä minäkin olin ensin kauhuissani, mutta en enään ole vaan kyllä minä olen RAKASTUNUT HÄNEEN UUDELLEEN.
Mieheni kanssa ei tarvi pahemmin käyttää meikkiä eikä pynttäillä muutenkaan.
SUOMALAINEN TURJAKE MIES ON SENTÄÄN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA JA HEITÄ ON HYVIN HARVASSA NYKYISIN.
Juoppo-retaleet ja retkut ovat pilanneet TURJAKKEIDEN MAINEET!
Me hoidetaan ensin oma asia niin Juoppo-retaleet ja retkut voivat hoitaa omat asiansa.
Saamelaiset aloitti, mutta he joutuvat vetämään oman alkuperäiskansa asiansa pois, koska heidän alkuperäiskansa ei ollutkaan Suomesta vaan he ovat myös Kiinan alkuperäiskansaa.
En kokenut toimineeni vääriin, kun aloin lukemaan aiheesta Suomen alkuperäiskansa.
Suomalaiset turjakkeet ollaan sentään tunnettuja siitäkin, että naamat voi olla turpeesta, noesta, piestä tai kaikesta muusta mustana eli me ollaan NOKI-KEPPEJÄ ja milloin mitäkin paska naamoja/nokkia, mutta me ollaan myös NEEKEREITÄ ja sillä EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ AFRIKKALAISTEN TAI MUIDENKAAN TUMMA IHOSTEN KANSSA!
Se on törkeä kunnian loukkaus ja syrjintää olettaa, että Suomen alkuperäiskansa eli SUOMALAISET TURJAKKEET OLLAAN RASISTEJA!
Ei varmaan olla vaan MUSTA-PEKKA KORTIT JA KAIKKI TAKASIN MINKÄ OVAT VARASTANEET!
Saavat kyllä maksaa, koska noin tyhmiä ihmisiä EI PITÄIS PÄÄSTÄÄ SUOMEEN ASUMAAN! - Anonyymi00023UUSI
Uskaltaa tottakai ❤️💚
- Anonyymi00044UUSI
Troy
- Anonyymi00024UUSI
Missä päin autte?
- Anonyymi00025UUSI
Asutte
- Anonyymi00026UUSI
Voisi luulla että hyvin kaukana toisistamme..
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Voisi luulla että hyvin kaukana toisistamme..
Miten niin?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miten niin?
Noin kahden kilometrin päässä toisistamme, mutta ei koskaan nähdä.
- Anonyymi00029UUSI
Miksi et sitten tee asialle mitään jos olet kohdannut rakkauden?
- Anonyymi00043UUSI
Yritän tehdä.
- Anonyymi00031UUSI
Mihinkään voi nykyisin luottaa, se on nähty.
- Anonyymi00032UUSI
Minä ainakin rakastan... Aivan valtavasti.
- Anonyymi00033UUSI
S❤️J❤️S❤️
J❤️S❤️J❤️
S❤️J❤️S❤️
J❤️S❤️S❤️ - Anonyymi00034UUSI
k❤️t
- Anonyymi00035UUSI
K🥰😚
- Anonyymi00037UUSI
Kata?
- Anonyymi00038UUSI
rakastuin joo tuntuu pahalta että jätit mut tänne
- Anonyymi00039UUSI
en kerenny ees alottaa 🙆🏼♀️
- Anonyymi00041UUSI
No te polypalloilijat voitte pyöriä ihan rauhassa keskenänne, ei kiinnosta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501