Aivan sama mitä yritätte väittää, homot eivät arvosta naisia. On toki "hyviä" homoja ja "pahoja" heteroita, mutta keskiverto homo katsoo naista alaspäin ja ihmettelee, miten yksikään mies jaksaa olla naisen kanssa. Eikö ole ihan ymmärrettävää, että peppureinot ei tajua naisten seksikkyyttä, mutta mitä helvettiä pitää selittää heterosuhteiden paskuudesta?
Kuulee kokoajan homojen selittävän, miten turhia naiset ovat, ainoa syy niille on synnyttää lisää homoja. Siis jos tussu ei kiinnosta, niin ihan sama mulle, mutta jos pitää haukkua naisia ja katsoa heitä alaspäin, se vituttaa.
Eikö ole naurettavaa, miten homot perustelee, että kaksi miestä tajuaa paremmin toisiaan, että nainen ja mies ei sovi toisilleen :DD Ei vittu, mies ja nainen on ainoa mahdollisuus pitää ihmisiä hengissä, ja kuitenkin homostelu on parempi vaihtoehto?
Kerran sanoin homolle, että ei homous ole normaalia. Arvatkaa mitä tämä vitun pässi sanoi? "Kyllä homous on normaalimpaa kuin heterous, kaksi miestä kuuluu yhteen, jonka lisäksi on naiset että tulee lapsia.
ps. olen heteromies, en vittuuntunut ämmä provoamassa
Miksi monet homot inhoaa naisia?
83
2928
Vastaukset
- Mies
Kysyt " Miksi monet homot inhoaa naisia? ". Kysy sitä heiltä jokaiselta. Siinäpä sinulle loputon elämäntyö.Mies
- aloittajafr5gt6hy7ju
Miksi minä haluaisin elämäni käyttää siihen?
- gay ja naiset
Tuossa väitteessä ei ole mitään perää.
- 484848
pah, naiset ovat monessa mielessä mukavempia ja hauskempia kuin miehet ja kyllä, olen homo.
- NikkiN
Totta tässä on kyllä se että monet homot eivät pidä naisista koska heitä ärsyttää se mitä naiset saavat (miehekkäitä miehiä, lapsia, parempia työjuttuja yms). Näin vaan asia on.
- Ei kaikki
heterotkaan pidä naisista ja monet ovat vain lasten tai seksin takia yhdessä. Suuri osa miehistä viettää vapaa-aikansa toisten miesten kanssa.
Onhan paljon naismaisia homoja, jotka viihtyvätkin naisten kanssa, minä en. Heteromiehissäkin on naismaisia. Kuules nyt ei se miehen ja naisen yhdessä olo ole ehto ihmisen hengissä pysymiseen ollut enää pitkän aikaa kiitos keinohedelmöityksen ja sperma pankkien (kyllä, homonkin spermalla saa naisen raskaaksi).
Taisit varmaan vain hinkua syytä provosoida homoseksuaalisuutta kun et vain halua hyväksyä homoja ihmisinä.- uixbuy2hd742jdnin
Älä vittu jaksa tota hevonpaskaa, sunlaisten urpojen takia homoja inhotaan enemmän. Sehän on nimenomaan ehto, että on mies ja nainen. Silloin se voi muuttua, kun ihminen pystyy tehdä keinospermaa, ilman valmista spermaa.
Ja pystyy tekemään sen lapsen jossain putkilossa.
Ei vaan tule tapahtumaan.
"Et halua hyväksyä homoja ihmisinä"
Ei helvetin vittu, harvoin vituttanut yksikään kommentti noin paljoa.
Tää on samaa sarjaa kuin natsikortti, rasistikortti, junttikortti, kateuskortti yms. olkinuket.
Minä tiedän homoja jonkun verran, jostain syystä ne ei arvosta naisia. Varmaan koska niitä ei kiinnosta pillu, niin pidetään naisia turhina. - Bitch, plz..
Tiesitkö että naiset ei ole vaan synnytyskoneita?
- wooooooop
No on melkoisia väitteitä ja mihinköhän aloittaja mahtaa "näkemyksensä" perustaa, muuhunkin kuin synkkään ajatusmaailmaansa. Epäilen, että et ole minkäänlaista tutkimustyötä tehnyt asian tiimoilta vaan heität typeriä luulojasi.
Ja mitä tuohon että saman sukupuoliset asiaan tulee, niin kyllä, näin kun otit puheeksi, niin saman sukupuoliset sopisivat minunkin mielestä paremmin yhteen. Miksi? Tuntuu että aina saa lukea/kuunnella "kuinka mun mies ei tajua mua" tai "akka valittaa" ym ym ja iltalehdestä saa aina lukea tätä samaa "miehet vs naiset" juttua.
Mutta ei noinkaan voi yleistää, sillä yksilöt ovat erilaisia ja jokaisella on omanlainen persoonansa ja ominaisuutensa.
Mutta tuo on vain minun mielipiteeni mihin minulla on oikeus, valtaosa sattuu pitämään vastakkaisesta niin mikäs siinä ei se mun elämää sen kummemmin vaikuta. En tunne tarvetta alkaa uhoamaan, että heterosuhteet olisivat mitenkään kummia. Homosuhteita taas saakin suht vapaasti kummastella ja tässä aloituksessa vähän haiskahtaakin kaksonaismoralismi :)- troooooooooooooooooooooo
Olen aivan samaa mieltä ton keskustelun luojan kaa.oon ite 12 vuotias hetero
- es ja cs
troooooooooooooooooooooo kirjoitti:
no sepäs vasta hienoa onkin
- justniin
troooooooooooooooooooooo kirjoitti:
Mitä luultavimmin susta tulee aikuisena homo, kun jo nyt uskottelet itsellesi olevasi niin heteroa että
- realistinen_maailman
Sun asentees kielii siitä, että heterosuhteiden ongelma on - ja tulee aina olemaan - yhteiskunnan dualistisuus (= kahtiajakautuneisuus). Heterot ja heteromallin puolestapuhujat jaksavat aina suitsuttaa, kuinka naiset ja miehet erilaisuudellaan täydentävät toisiaan ja sit hommat kusee aina just tähän erilaisuuteen. Naiset eivät ymmärrä miehiä ja miehet eivät naisia. On marsia, venusta ja parisuhdeoppaita.
Miesten välisissä suhteissa ei ole tuollaisia kompastuskiviä. Homous ei tarkoita sitä, että naisia pitäis halveksia. Onhan naisilla on muitakin rooleja miehen elämässä kuin vain nainen/vaimo/rakas. Nainen voi olla myös työkaveri, äiti tai sisko. Homot näkevät naisessa muutakin kuin kahdella jalalla kävelevän hilloviivan, koska himot eivät sumenna heidän arviointikykyään.
Mitä sinä kerrot oikeasti rivien välistä, on se, että mies osoittaa "rakastavansa" ja "välittävänsä" munallaan. Kun ei ole seksuaalista himoa, ei ole välittämistä, eikä sen puoleen rakkauttakaan. Tämähän se on se naisten iänikuinen ongelma; onko toi jätkä _oikeesti_ musta kiinnostunut, vai onko sillä vain p*lde mielessä. Kukaan ei halua olla kenellekään pelkkä hilloviiva :D
Toinen heteromiesten ongelma (ainakin) Suomessa on se, että miehet ovat yksinäisiä susia. Mies ei ole mitään ilman naista, ei kokonainen, ei eheä. Täydentävä puolisko puuttuu. Mieskaverit ovat miehille joko kilpailijoita tai lauman jäseniä. Sellaista miesten välistä ystävyyttä, mitä voisi verrata naisten väliseen ystävyyteen, ei ole olemassa. Pahimmillaan mies pelkää sosiaalisessa käyttäytymisessä leimautuvansa homoksi. Naisista pitää puhua, niitä pitää roikottaa mukana kaikkialle. Jos ollaan rehellisiä, niin tuo käyttäytyminen kuulostaa mielestäni pakkomielteiseltä, eli lyhyesti sairaalta.
Lopputuloksena on mies, joka on yksin ja pahoinvoiva, jos sillä ei ole sitä täydentävää kappaletta. Niinpä se on sitten niin, että kun yksinäisen miehen elämään ilmaantuu nainen, alkaa monimutkainen prosessi, missä yritetään tehdä tuttavuutta, käpistellään himojen vallassa, ollaan mielinkielin, alistetaan, raivotaan naisen itsenäisyydestä... Lopputuloksena on suhdekriisi. Ei ole työkaluja kohdata toista tasavertaista ihmistä. Sitten sama rumba käynnistyy uudestaan.
Heteroavioliitoista nykyisellään yli puolet päättyy eroon. Kriisi ei ole pelkästään ihmisten välisissä suhteissa, vaan se on myös yhteiskunnallinen; yhä useammat eivät hanki lainkaan lapsia. Yhä useammat lapset seilaavat myös suhteesta toiseen vailla kiinteää perhettä, on isäpuolta, äitipuolta, siskopuolia ja mitä lie. Siitä huolimatta seksi maistuu nuoremmille sukupolville paremmin kuin koskaan ja se on vapaata; jostain kumman syystä et kuitenkaan tuomitse tätä promiskuitiittista käyttäytymistä heteroiden suhteissa? Väität, että suhteen ainoa tarkoitus on jälkeläisten tuottaminen ja perhe-elämä, mitä se ei ole ollut enää vuosikymmeniin heteroilla.- tfvuijn
Homomies ei vaan voi saada samaa ystävyyttä kuin heteromies.
Niin se on. Vaikka homo ei tuntisi kaveria kohtaan mitään, niin se ei ole sama asia.
Vain ainoastaan kaksi HETEROmiestä voi saada syvän ystävyyssuhteen.
Kuten homot sanovat, homous johtuu testosteronin puutteesta raskausaikana.
Te ette siis ole oikeasti miehiä, vaikka miten väitätte. Jos teidän aivot on kuin naisen aivot, niin te ette voi olla täysiä miehiä.
Miksi siis vertaat miesten ja homomiesten välisiä kaverisuhteita?
Varmaan joku lukutaidoton kyrpiintynyt homo laittaa miinusta, mutta jos te olette kuin vastakkainen sukupuoli, niin mitä ihmeellistä siinä on, että kaverisuhteenne on kuin naisten kaverisuhteet?
Nainen on naiselle susi, homo on nainen, paitsi fyysisesti--->homo on naiselle susi. - ooookkol
En ole kanssasi samaa mieltä sen suhteen, että Suomessa heteromiehet eivät luo keskenään läheisiä suhteita, joita voisi verrata naisten vastaaviin.
- ooooooooop
tfvuijn kirjoitti:
Niin se on. Vaikka homo ei tuntisi kaveria kohtaan mitään, niin se ei ole sama asia.
Te ette siis ole oikeasti miehiä, vaikka miten väitätte. Jos teidän aivot on kuin naisen aivot, niin te ette voi olla täysiä miehiä.
Varmaan joku lukutaidoton kyrpiintynyt homo laittaa miinusta, mutta jos te olette kuin vastakkainen sukupuoli, niin mitä ihmeellistä siinä on, että kaverisuhteenne on kuin naisten kaverisuhteet?
Nainen on naiselle susi, homo on nainen, paitsi fyysisesti--->homo on naiselle susi.Hah, itse olen homomies jolla on lujia vuosikausia kestäneitä ystävyyssuhteita heteromiesten kanssa kautta elämän. Ja kyllä, koen olevani vieiäpä aivoiltanikin mies.
Vähän heikkoa analysointia sinulta, voi ehkä pitää joidenkin homojen suhteen paikkansa. - tapsa33v
ooooooooop kirjoitti:
Hah, itse olen homomies jolla on lujia vuosikausia kestäneitä ystävyyssuhteita heteromiesten kanssa kautta elämän. Ja kyllä, koen olevani vieiäpä aivoiltanikin mies.
Vähän heikkoa analysointia sinulta, voi ehkä pitää joidenkin homojen suhteen paikkansa.Jep. Sama myös minulla.
Kyllä sitä on kalaan menty ja kaverin isovanhempien metsää harvennettu, jonka jälkeen paaluttamaan vesipumppua, jonka jälkeen on sekä puuta että vettä saunaa varten. Ja tietysti olutta.
Torppa on sähkötön ja vedetön kahden suuren huoneen mökki joten eipä kukaan ystävieni tyttöystävistä (nykyisistä vaimoista) halunnut mukaan. Yksinkertaista ja rehellistä lomailua pohjoisen suojärven rannalla, keskellä ei mitään, vuosittain jo 15 vuoden ajan.
Sanomattakin lienee selvää ettei tuohon liity mitään seksuaalista, kuten myös se, että kaverit kyllä tietävät meikäläisen suuntautumisen. Kaipa se aika ja tieto sitten opettaa niistä homoihin liittyvistä ennakkoluuloista eroon.
Muistan kyllä kun kaapista tulin, porukan ilmeet... joka päättyi siihen että yksi otti pitkän henkosen nortista ja tokaisi "jaha, että ollaan sitten HOMON kanssa saunottu ja nukuttu saman katon alla mökillä viimeiset 8 vuotta". Ja se siitä eikä asiaan palattu - mitä nyt kiusaavat josko poikaystävänikin mökille haluaisi. - haistappakukkanen
tfvuijn kirjoitti:
Nainen on naiselle susi, homo on nainen, paitsi fyysisesti--->homo on naiselle susi."Kuten homot sanovat, homous johtuu testosteronin puutteesta raskausaikana."
Kuka sellaista on väittänyt? Tutkimusten mukaan homoiksi ovat niitä, jotka ovat altistuneet äidin odotusaikana YLIANNOSTUKSELLE testosteronia. Tämä näkyy myös toisella tapaa homoissa, sillä heiltä löytyy keskimäärin heteroita isommat killuttimet jalkovälistä. Ja tämä on tutkittu fakta. Siitä vaan googlettamaan.
"Jos teidän aivot on kuin naisen aivot, niin te ette voi olla täysiä miehiä."
Millä tavalla ne aivot ovat naisten aivot? Jos aivokuvantamisessa on havaittu, että homojen hypotalamus muistuttaa enemmän naisten vastaavaa, ei siitä kannata vetää johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen. Hypotalamuksen koosta on pitkä matka sukupuolirooleihin ja epäilen, että sinulla tuskin on aivokirurgin koulutusta sellaista arviota tekemään >:D
"Homomies ei vaan voi saada samaa ystävyyttä kuin heteromies."
Mitä ihmeen ystävyyttä? Minulla ovat juuret Pohjanmaalla, missä niitä Miehiä isolla ämmällä just kasvatetaan. Siellä Mies on just sellainen yksinäinen susi. Ei saa näyttää tunteita. Ei saa olla avoin. Miehen pitää olla pidättyväinen, juro. Sellaisella asenteella ei haalita ystävyyksiä.
Toiset Miehet ovat lauman jäseniä ja vaikutelma omasta lapsuudesta oli se, että Miesten välillä oli jatkuva kilpailuasetelma, alistaminen. Joku oli johtaja ja muut seurasivat (ihaillen). Tämä on käsitys Mieheksi kasvamisesta, siitä, mihin tuli pyrkiä, mikä oli Miehen ideaali ja roolimalli. Lapsuus oli jatkuvaa kilpailua pihalla kaiken maailman juoksuista tai tappelua, missä selvitettiin nokkimisjärjestystä, sitten tietokonepeleissä pisteytyksestä, kalastuksella saaliista, teini-iässä panomääristä (naaraista?) ja ties mistä. Mitä v*tun ystävyyttä se tuollainen on? Lauma parveili luonnollisesti sen perässä, joka oli menestyjä. Elukat ne tuolla tavalla käyttäytyvät, eivät ihmiset, joilla on kehittynyt tunne-elämä ja äly.
Kun minä puhun ystävyydestä, tarkoitan sillä sitä, että voin puhua toiselle asioista kuin asioista, voin luottaa häneen ja hänen tukeensa, tiedän, että hän välittää minusta. Mitään seksuaalista tässä ei ole, mutta tiedän, että nämä ovat juuri niitä asioita, mitä perinteisellä kaavalla kasvatettu Mies hakee siltä elämänikuiselta kumppanuudelta, eli Naiselta. Jos mies lähestyisi tällaisella syvyydellä Miestä, juoksisi Mies pakoon. Ne muut Miehet ovat vain hengailuseuraa, mutta kaipa se yhdessä rellestäminen on sitten sitä "ystävyyttä". Naiset toki keskenäänkin hakevat juuri näitä ominaisuuksia ja siksi he eivät olekaan niin riippuvaisia (hetero)miehistä. Perinteiseen kaavaan kasvatettu heteromies sen sijaan syrjäytyy ja alkoholisoituu helposti naisenpuutteessa...
Tälläisella kaavalla kasvatetun miehen oikea ja ainoa kumppani on siis se nainen, mutta todellisuudessahan siinä käy sitten niin, että kun on Naisia ja Miehiä ja kummatkin nais-mies-janan ääripäissä, lopputuloksena on "marseja ja venuksia". Kun ollaan eri maailmoista, ystävyyden solmiminen on heikolla pohjalla. Perinteiset heteromiehet isolla ämmällä ovat pakostakin tuomittuja yksinäisen suden rooliin, se lankeaa heille luonnostaan.
Mitä tulee ystävyyssuhteisiin, niin tokihan minä tunnen heteromiehiä, mutta nämä ovat niitä heteroita, jotka eivät määrittele olemassaoloaan ensisijaisesti killuttimien ja heterouden perusteella. Ehkä sinä Miehenä nimittäisit heitä ituhipeiksi ja hamppupivoiksi, ei todellisiksi miehiksi homojen ohella >:D
"mutta jos te olette kuin vastakkainen sukupuoli, niin mitä ihmeellistä siinä on, että kaverisuhteenne on kuin naisten kaverisuhteet?"
Mitä sinä ymmärrät kaveruudella? Epäilen, että meillä on tämän saman sisällöstä eriävät mielipiteet. Epäilen, että se syvyys, läheisyys ja taso, mitä minä käsitän ystävyydellä, olisi sinulle liikaa. Toteaisit, kuten eräs biseksuaali aikoinaan nokka pystyssä tuhahdellen, että tällaiset on varattu ainoastaan sille Yhdelle, vaimolle. Joten haistappa kukkanen vaan.
- kokkoroosianna
Heterot haluavat vaan hilloviivaa tai mulkkua ja sitten vaihdetaan seuraavaan ku alkaa kyllästyttää ja roikotetaan niitä vahinkovauvoja mukana :D Homot tai lesbot tuskin perustaa perhettä kovin kevyin perustein. Toisin kuin heterot joille se on niin helppoa, ettei sitä osaa edes arvostaa.
- en ole hetero
En kyllä ihan ole samaa mieltä, että läheskään kaikki heterot ihan kevyin perustein itsekään lapsia hommaavat. Mutta on tullut valitettavasti huomattua ikäluokkani amistyttö ja vahinkolapsi-trendi. :/
- Paremmin ne
en ole hetero kirjoitti:
En kyllä ihan ole samaa mieltä, että läheskään kaikki heterot ihan kevyin perustein itsekään lapsia hommaavat. Mutta on tullut valitettavasti huomattua ikäluokkani amistyttö ja vahinkolapsi-trendi. :/
nuorena solmitut avioliitot taitaa kuitenkin kestää, vaikka syynä olisikin vahinkolapsi. Uranaiset vakiintuvat ja hankkivat lapsia/lapsen myöhään, ajattelevat vain itseään ja mies saa mennä heti ensimmäisen riidan jälkeen.
- ad
Vaikka itse katson olevani homo, parhaat ystäväni ovat kuitenkin naisia. Kunnioitan ja arvostan heitä enemmän kuin yhtäkään miestä kenet olen tavannut...
- ihhmmmmmmee
En inhoa naisia vaan tyhmiä ihmisiä.
- VanhaPiikha
Naisena myös olen paremmin samalla aaltopituudella naisen kanssa - mikä ihme se, jos miehellä ja miehellä synkkaa paremmin keskenään.
Harmi vain en tunne seksuaalista, eroottista, romanttista tmv. vetoa naisiin. Henkistä kyllä. Mutta se toimii pohjana vain ystäyydelle, ei parisuhteelle. - homovihaaja
vittu miettikää kaikki vitun peräreinot ny itekki MAAN PÄÄLLÄ EI OO YHTÄÄ IHMISTÄ KUKA HALUIS JONKU VITUN HINTTARIN ISÄKSEEN MIETTIKÄÄ NUORUUS JONKU HOMO ISÄN HUOLTAMANA SIIHEN KIUSAAMISEEN KUOLEE JOS MIEHET KAIKKI OLIS HOMOJA NI MIETTIKÄÄ KAUAN IHMISET LISÄÄNTYY!
- jeps30v
Jokaikinen homo ja lesbo on heteroparin tuotos. Kummasti rauhoittuu hulluinkin homovihaaja, kun tuon tajuaa.
Toivotan sinulle pikaista tajuamista. Se helpottaa vaikeaa oloasi. =)
- jeps30v
"Aivan sama mitä yritätte väittää, homot eivät arvosta naisia."
Ja tuossa olikin kaikki mitä viitsin lukea viestistäsi. Kannattaisi ehkäpä avata vähän silmiä eikä elää omissa kuvitelmissaan. Etenkään jos ne ovat noin negatiivisia. =) En minä ainakaan naisia viihaa tai katso naista alaspäin ja ihmettele, miten mies jaksaa olla naisen kanssa yhdessä.
Arvostan naiskauneutta itseasiassa yllättävän paljon ja itsekkin huomannut, että naiset ovat huomattavasti miehiä mukavampaa juttelu seuraa =)
Mitä tuohon yhdynnyttömään hedelmöitykseen tulee, on mahdollista saada nainen raskaaksi ilman mitään keinotekoista hedelmöitystä.
Esimerkiksi yhdysvalloissa homoseksuaalinen naisen saa hedelmöittää ainoastaan mm. siirtämällä hedelmälliset siittiö solut naisen kohtuun katetrointia muistuttavalla menetelmällä, koko laki säädettiin juuri siinä uskossa ettei se olisi mahdollista, vaan kylläpä vain on jonka kieltämistä Republikaanit juuri varmaan tälläkin hetkellä kannattavat.- Sinulla onkin
selvästi naisen aivot ja kävisit varmaan rekkalesbosta.
Sinulla onkin kirjoitti:
selvästi naisen aivot ja kävisit varmaan rekkalesbosta.
Mitä tekemistä naisen arvostamisesta on tekemistä aivojen sukupuolella? Ovatko kaikki hetero miehet naisen aivon omaavia vain, koska arvostavat naisia ja tajuavat miten se nainen raskaaksi tehdään?
On olemassa naisellisia hetero miehiä ja naisellisia homo miehiä, aivojen sukupuolella ja henkilön lunteella tai käytöksellä ei ole mitään yhteyttä seksuaalisuudella.
Kaikki stereotyyppiset kuvat ovat median tapa erottaa homot heteroista.
Ethän sinäkään näe hollywood leffoista kuinka monta liika lihavaa ihmistä, Yhdysvalloissa on.
Jos et minua usko, niin älä usko ja kritisoi kuin aikuinen asiallisesti äläkä kuin piloille hemmoteltu kakara joka ei uskalla ilman anonyymi suojaa provosoida- Kiukutteletkin
Vilhunaattor kirjoitti:
Mitä tekemistä naisen arvostamisesta on tekemistä aivojen sukupuolella? Ovatko kaikki hetero miehet naisen aivon omaavia vain, koska arvostavat naisia ja tajuavat miten se nainen raskaaksi tehdään?
On olemassa naisellisia hetero miehiä ja naisellisia homo miehiä, aivojen sukupuolella ja henkilön lunteella tai käytöksellä ei ole mitään yhteyttä seksuaalisuudella.
Kaikki stereotyyppiset kuvat ovat median tapa erottaa homot heteroista.
Ethän sinäkään näe hollywood leffoista kuinka monta liika lihavaa ihmistä, Yhdysvalloissa on.
Jos et minua usko, niin älä usko ja kritisoi kuin aikuinen asiallisesti äläkä kuin piloille hemmoteltu kakara joka ei uskalla ilman anonyymi suojaa provosoidakuin nainen. Heteromoiehillä on syynsä pitää tai olla pitävinään naisista ja naiset taas puolustavat aina naisia.
"...henkilön lunteella tai käytöksellä ei ole mitään yhteyttä seksuaalisuudella."
Kuitenkin suurin osa ihmisistä tunnistaa suurimman osan homoista, sinut ainakin. - OsuikoArkaanPaikkaan
Kiukutteletkin kirjoitti:
kuin nainen. Heteromoiehillä on syynsä pitää tai olla pitävinään naisista ja naiset taas puolustavat aina naisia.
"...henkilön lunteella tai käytöksellä ei ole mitään yhteyttä seksuaalisuudella."
Kuitenkin suurin osa ihmisistä tunnistaa suurimman osan homoista, sinut ainakin.Miksi SINÄ sitten kiukuttelet kuin nainen?
- YA
OsuikoArkaanPaikkaan kirjoitti:
Miksi SINÄ sitten kiukuttelet kuin nainen?
Haha - aivan! xD
- Miksiköhän
YA kirjoitti:
Haha - aivan! xD
te naiset käytätte tuota typerää xD kun teihin "osuu".
- YA
Miksiköhän kirjoitti:
te naiset käytätte tuota typerää xD kun teihin "osuu".
En mä oo nainen.
- kaho4
Itse en siedä naisia sen vuoksi koska naiset ovat aiheuttaneet minulle niin paljon tuskaa. Elikkä aina kun tapaan jonkun kiinnostavan kundin ja ihastun häneen. Niin ensinnäkään en saa tarvittavaa vastakaikua koska hän sattuu olemaan hetero. No ei siinä vielä mitään, koska jos hän sattuu olemaan sinkku niin se on ainoa lohtu siinä mielessä että hän ei ole sen onnellisempi kuin minäkään. Mutta jos saan kuulla tai jopa nähdä että hän seurustelee ja vielä naisen kanssa, niin voit vaan kuvitella millaisen tuskan vihan se nostaa pintaan. Ja toiseksi jopa moni heteromieskin on menettänyt miespuolisia ystäviään kun ovat alkaneet seurustelemaan naisen kanssa, koska joillekkin huorapukki miehille on akkojen kans vehtaaminen tärkeämpää kuin oikeat ystävät. Joten nyt varmaan ymmärrät miksi toiset homot inhoaa naisia.
- ...
Eikä inhoa, monilla naisilla on homokavereita ja tv-sarjoissakin naisilla on aina homokavereita.
- Varsinkin niitä
(hetero)naisia inhoan, jotka tuppautuu homopaikkoihin.
- lulx
No daah - ne on keskenään kavereita siksi ettei oo parempaa. Naiset on kateellisia toisille naisille ja inhoaa niitä sen takia kun ne saa miehiä, homoilla sama juttu toisten homojen kanssa.
- diipaduu
Kohtelen naista aivan samalla tavoin kuin miestäkin. Ja muodostan ystävyyssuhteita samalla tavalla naisiin kuin miehiinkin. Olen tosin biseksuaali.
- Flamingoman
Heteromies JKLMK puhuu paljon, mutta paskaa.
Me homot arvostamme naisia ihan samaan tapaan kuin nainen arvostaa naista.
Homostelu ei ole vaihtoehto tai identiteetti. Homous on ominaisuus. - Tytönparaskaveri
Ei todellakaan!!! Itselläni 3/5 parhaasta kaveristani on tyttöjä! Tytöt ovat ihania ja kyllä minä tajuan kuka on sexy ja kuka ei! Miten voit edes väittää tommosta! Hyi sinua! Itse katsot homoja alaspäin tiedoksesi!!!
- toisen vankiko
Eihän hetoromiehetkään ymmärrä naisia yhtään sen paremmin, mutta kun on saatava seksiä, niin se laittaa sopeutumaan tilanteeseen. Jos heteromies ei noudata naisten asettamia pelisääntöjä pariutumisessa, seurustelussa jne, niin hetoromies tulee olemaan ikuisesti ns." peräkammarinpoika".
- jjjjjjjjjjjjj
Jotenkin kuvottaa nuo jotkut viestit tässä ketjussa, olivat ne sitten seksistisiä/rasistisia/muuten misantropiinisia tai kyynisiä.
Kyllä, heteroilla ja etenkin naisilla käy helpommin flaksi mutta ei tämäkään oikeuta mihinkään vihanpitoon (mikä onneksi harvassa näyttäisi olevan).
Olisihan se kiva, että voisi tavata jonkun mukavan henkilön ilman, että tarvisi aina olettaa heidän olevan hetero. Voisi tavata sillain "törmäsimme toisiimme kahvilassa/missä lie" tavalla. Ei törmätä välttämättä tarvitse, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan. Jos tuollainen on heteroille epätodennäköistä, niin homolle se on 1/20 siitä.
En tiedä mitä sepustelen tänne... no toivottavasti joku saa tuosta jotain irti- sama kuin edellinen
Lisään vielä, että flaksilla en nyt tarkoita seksiä ja sen menekkiä, vaan ihan seurusteluasioita.
Kyllähän noita jotain bi-ukm-btm "etsin-luottamuksella-vaikka-itse-petän-tässä-näin" löytyy joka lähtöön mutta jos itse ei ole pintaliitäjätyyppiä... aika heikoilla on. - Koulun penkille
Sinun olisi ainakin syytä tutustua rasismin käsitteeseen. Sukupuoli ja sukupuolinen suuntautuneisuus ei ole rasismia eli rotusortoa, koska sukupuoli ei ole mikään rotu.
- leeggo
Itselleni homous on jo aikaa sitten puitu ja hyväksytty asia. En ole hankkinut ainoatakaan ystävää sen takia että hän olisi homo/lesbo, tai nainen joka hyväksyy. Tuollainenhan on typerä periaate haalia kavereita.
Naisissa yleisin kompastuskivi on se, että kun se minun seksuaalinen suuntautuminen tulee selville, muutun miespuolisesta ystävästä homoystäväksi. Ja naisten päähänhän on iskostettu, että homo on naisen paras ystävä. Kuitenkin ystävyydessä ei mielestäni ole mitään hienoa, jos tietää että vastaosapuoli pitää minua ensisijaisesti homona, kuin ihmisenä kaikkine muine ominaisuuksineen. Naisissa on myös suuri määrä poikkeuksia, mutta he eivät yleensä ole niitä feminiinisimpiä tapauksia.
Sen sijaan, silloin kuin (hetero)mies tahtoo olla ystäväni, hän tahtoo todellakin olla sitä koska olen hyvä tyyppi, ja oikeastaan häntä ei edes kiinnosta homous minussa. Onneksi näitäkin löytyy. Juttelen mieluummin urheilusta ja muista miesten asioista tasavertaisena toisen kanssa, kun alennun jollekin pinnalliselle naiselle homoleluksi.
Tässä syy, miksen pidä kaikista naisista. - Helmikuun homo
Itseasiassa monet hetskumiehet vihaavat naisia ja suhtautuvat halveksivasti kaikkeen naiselliseen ja asioihin jotka naisille ovat tärkeitä. Naiset ovat lähinnä olemassa seksuaalisen tyydytyksen tuottajina ja synnytyskoneina. Me homomiehet viihdymme mainiosti naisten seurassa ja naiset meidän seurassamme.
- Oletko sinä "me"
En todellakaan viihdy naisten seurassa, mutta ilmeisesti olet samanlainen juoruilija ja kikattelija ja naisten harrastukset muutenkin. Suurin osa homoista ei halua myöskään naisia homopaikkoihin.
- terveyskeskuksesta
Oletko sinä "me" kirjoitti:
En todellakaan viihdy naisten seurassa, mutta ilmeisesti olet samanlainen juoruilija ja kikattelija ja naisten harrastukset muutenkin. Suurin osa homoista ei halua myöskään naisia homopaikkoihin.
Kumma, jos homot vihaavat naisia, kun meillä töissä on homoja, eikä me heterot ainakaan vihata näitä homoja, joita meillä on töissä.
- Yksinkertainen syy
No esimerkiksi siksi kun ne vievät miehiltä ystäviä. Itsekkin olen menettänyt monta miespuolista ystävää akkojen takia, kun jouillekkin miehille on akkojen kans vehtaaminen tärkeämpää kuin ihan oikeat ystävät!
- peräjooseffi
Ja joillekkin naisille on tärkeämpää ukkoloiden kanssa vehtaaminen, kuin ystävien tapaaminen... No käy kai sitä ihan heteropiireissäkin
- JonesHenry
Suomalaiset macho naiset ajavat miehiä homouteen!
- Yritys-Suomi
Kun hoidin äitini ja isäni viitisen vuotta sitten hautaan, pari sairaanhoitajaa ja yksi kodinhoitaja olivat homoja, mutta mieleenikään ei tullut tuolloin, että he ovat homoja vaan he olivat ammattilaisia, jotka auttavat minua ja vanhempiani.
Isäni ei miettinyt, että hänen "homo" kodinhoitajansa oli "homo", vaan odotti erityisesti tätä hyvin syvällistä ja miellyttävää hoitajaa luokseen. - Ihmiskunta pihalla
Nykyään ei toimi mikään suhde, oli tämä suhde homo- tai heterosuhde.
Miksi?
Ja älkää te homot enää vedä tässä ajassa esiin homokorttia?
Kaikki suhteet ovat pihalla! - htth
voi saatnan valkoritari tajutako kuinka moni heteromies nykypäivänä inhoaa naisia.
- asdfghjklöy
Itse en kyllä kavereissa erottele miehiä ja naisia, kyse on erilaisista persoonallisuuksista. Olen itse heteromainen homo, jonka ehkä luulisi olevan sovinisti ja aliarvioivan naisia. Ei, mielestäni kyse on vain siitä miten seuransa valitsee, mies voi pahimmassa tapauksessa olla aivan jäätävä juntti ja nainen bimbo.
Tiedän yhden päälle nelikymppisen homomiehen, joka ei haluaisia olla homo, ja hänellä on täysi inho naisia kohtaan. Työnsä kykenee tekemään työpaikalla heidänkin kanssa, mutta siihen se jää. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että katkeruus naisia kohtaan johtuu siitä, että suhde naisen kanssa toisi hänelle sen perus onnen, mitä hänen sukunsa on häneltä odottanut; eli naimisiin, lapsia, talo jne. , Hän ei homona siihen kuitenkaan kykene. Uskon, että homojen "naisviha" koskee vanhempia sukupuolvia, kuin nykyajan parikymppisiä.- hubaai
Mä ainakin rakastan naispuolisia! Siis kavereina. Oon aina tykänny tyttömäisistä ja hellistä ystävyyasuhteista äijäkörmyilyä enemmän. Ja kun tulin kaapista, sain hirmu paljon ihania tyttökavereita joita en vaihtaisi mihinkään. Ne hyväksyy mut sellasena kun oon, ja jutut menee yksiin, just miehistä puhuminen yms. :D jätkiltä tulee lähinnä vittuilua. Sitähän sanotaan että homo pn naisen paras kaveri ja päinvastoin, ja näin on ainakin omalla kohdalla
- lulx
Johtuu siitä, että ennen oli yleistä, muotia ja tavallistakin että naiset ja homot olivat keskenään ystäviä. Toki eihän tosi ystävyyden pitäisi tällaisia asioita katsoa, mutta näin nyt kuitenkin usein vain oli. Nykyisin maailma on jo muuttunut ja kehittynyt ja avartunut, mikä tarkoittaa että on muitakin mahdollisuuksia.
Homomiehiä on ensinnäkin enemmän erilaisia ja homomiehet ja heteromiehet voivat paljon helpommin olla kavereita. Lisäksi ennen oli mielestäni sellainen kuvitelma jotenkin, että heteronainen ja homomies ovat helposti kavereita, koska heidän välilleen ei voi syntyä kilpailua - siis etenkin miehistä, mutta yleensäkin yhteiskunnassa. Mutta tämähän ei tietenkään pidä paikkaansa, ja luulen että se on nyt tajuttu paremmin. Homomies ja heteronainen bestiksinä kilpailevat elämässään ihan samallatavalla keskenään kuin kaksi heteronaistakin. Joten asia ei ole enää niin yksioikoinen kuin mitä se ennen oli.- yyyni
Heteronaiset ja homomiehet voivat kilpailla keskenään vain bi-miehistä. Ja yleensä heteronainen vie voiton, koska bisset yleensä valitsevat elämänkumppanikseen vastakkaista sukupuolta olevan, koska heteronormatiivinen elämä on vaan niin paljon helpompaa.
Jos taas kuvittelet, että heteronainen ja homomies kykenisivät kilpailemaan heteromiehistä, niin metsään menee ja turpaan tulee. Vaikka ainahan näitä harhaluuloisia homoja löytyy, jotka kuvittelevat voivansa muuttaa heteromiehen homoksi. Menevät samaan sarjaan näiden eheytyshoitoja tarjoavien kanssa. - Patukka Kakkonen
yyyni kirjoitti:
Heteronaiset ja homomiehet voivat kilpailla keskenään vain bi-miehistä. Ja yleensä heteronainen vie voiton, koska bisset yleensä valitsevat elämänkumppanikseen vastakkaista sukupuolta olevan, koska heteronormatiivinen elämä on vaan niin paljon helpompaa.
Jos taas kuvittelet, että heteronainen ja homomies kykenisivät kilpailemaan heteromiehistä, niin metsään menee ja turpaan tulee. Vaikka ainahan näitä harhaluuloisia homoja löytyy, jotka kuvittelevat voivansa muuttaa heteromiehen homoksi. Menevät samaan sarjaan näiden eheytyshoitoja tarjoavien kanssa.Homomies(naismies) joka on hyväksynyt oman homoutensa, ei ole naisia vastaan. Homomies joka ei ole "sinut" homoutensa kanssa on naisia vastaan..koskapa ei ole hyväksynyt naiseuttaan itsessä, niin ei hyväksy sitä ulkopuolellakaan olevissa naisissa.
- 26+6
yyyni kirjoitti:
Jos taas kuvittelet, että heteronainen ja homomies kykenisivät kilpailemaan heteromiehistä, niin metsään menee ja turpaan tulee. Vaikka ainahan näitä harhaluuloisia homoja löytyy, jotka kuvittelevat voivansa muuttaa heteromiehen homoksi. Menevät samaan sarjaan näiden eheytyshoitoja tarjoavien kanssa.Vai että samaan sarjaan? Siis tosissaanko vertaat joidenkin epätoivoisten homojen lähentely-yrityksiä raiskauksiin? Joissakin kehitysmaissa kun nuo "eheytyshoidot" ovat maanlaajuinen ongelma
- heteronainen
Homomies on kateellinen naisille. Koettu on.
- näin
Ihan siitä samasta syystä mistä heteromiehet homoja.
- schmingggg
Ja se syy on....?
- hmmmm
1 syy voi olla se kun jotkut homot flirttailevat heteromiehille samalla tavalla kuin toiset heteronaiset homomiehille.
- Miesnainen76
Siksi,että varsinkin Suomen naisilla on liikaa valtaa,,,Ja Suomessa eritoten Miehiä syrjitään melkein joka asiassa naisia enemmän...ASuomessa jyllää tosi pahanlaatuinen Miesviha....Ja naisia arvostetaan aivan liikaa...
Ja oon tosiaan kateellinen naisille..- Anonyymi00080UUSI
Oletko tuo hamemies ?
- Tietää jotain asiast
No oot kyllä aika helvetin tyhmä jos ajattelet että homous ei ole normaalia
- Wtf did i just read
Ai homot vihaa naisia? Öö pikemminki päinvastoin :DDD monille homoille naiset on parhaita kavereita, ymmärtävät paremmin toisiaan. Elikkäs joo ei me homot naisia vihata vaan rakastetaan!*
*= en tarkoita tässä lauseenyhteydessä rakastamisella mitään seksuaalista.- Anonyymi00073
Vain neiti homppelit kaveeraa naisten kanssa.
- huomannut sellaista
Koska homot haluaisivat olla naisia?
- Anonyymi00072
Vain yh-äiskien pilaamat transupojat haluaa olla naisia, ei kukaan normaali mies.
- homppeli12v
Oon 12v homo enkä mä todellakaan inhoa naisia/tyttöjä. Nehän ymmärtää toisiaan paremmin. Kokemusta ymmärtämisestä on yhen kaverin kanssa. :) Ja homous ei ole sairaus niille ketkä luulee.
- Anonyymi00071
Miksi monet homot inhoaa naisia?
Siksi koska osa naisista on ihan 'perseestä'. Ei kaikki mutta osa... - Anonyymi00074
Normaali on subjektiivinen termi, joka vaihtelee.
- Anonyymi00075
Homo näkee heteromiesten naisilta saaman rakkauden ja lämmön. Toinen mies ei ole koskaan miehelle yhtä hellä ja lämmin kumppani. Eikä toisen miehen kanssa voi saada lapsia. Homo inhoaa todellisuudessa itseään kun homous estää suhteet naisiin.
- Anonyymi00078UUSI
Homomies ei tunnista lesboa vaan luulee heteroksi, joka on viemässä homomieheltä miehen. Tiedoksi, lesboja ei kiinnosta miehet.
- Anonyymi00076
Aloittaja on kummallinen hetero, kun on noinkin paljon homo-ystäviä, että voit tehdä siitä oikein kattavan analyysin homojen naisvihasta.
Minä kun olen kuullut, että homoilla ja naisilla synkkaa jutut hyvin, olenkin siitä kummallinen hetero, että minulla on paljon naisia ystävänä, että sen peusteella voin päätellä heidän sanomisista homoista sen.
Epäilen syvästi ettet ole homo, vaan olet naisen jättämä biseksuaali joka vain petti naistaan ja sen olen pystynyt päättelemään bisse ukoista jotka täällä suomi 24:ssa olevat kertoneet siitä naisvihastaan ex-vaimoa kohtaan ja naispuolista sosiaalivirkailijoita, kun heidän mielestään lasten tapaamiset ovat heitä kohtaan väärin. - Anonyymi00077
Liekkö avausposttaaja tietoinen ees suomen kaikkien homojen mielipiteistä naisia kohttaan hah =)
- Anonyymi00079UUSI
Siitä yksinkertaisesta syystä koska naiset eivät anna heteromiestensä olla edes homomiesten kavereita. Tunnen nimittäin monta miestä jotka ovat kaveria niin kauan kuin pysyvät sinkkuina. Mutta auta armias kun he löytävät jonku noita akan niin heistä tulee hyvin töykeitä ja ylimielisiä!
- Anonyymi00081UUSI
Jospa ne ovatkin niitä bissejä jotka tunnet? Ja nyt pelkäävät että bissenä viet heidän noita-akkansa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998