Vittu nyt apua!

ILONANNANNAA

Moi oon Ilona ja mua vituttaa aina kun oon ihastunu kaikkiin ja pitää vetää huumeita joita saan huumekavereiltani, maailmani on täyttä olutta kaikkien seurassa baarissa erään kämppikseni kanssa jolla on paha asberger, ihan perseestä kun ei tuo yks (SIIS EI VITTU SE KÄMPPIS) tajuu et oon kiinnostunu, eilenki ostin vaan paljonhuumetta baarista eikä tuntunut auttavan yhtään tähän vitutukseen mulla on painoo vähän ja oon lyhyt ja eksä on ihan hintti kun ei antanu muna pilluu, tekis mieli aina mutkun ei voi ja silmät harottaa välillä minne sattuu huumeitten takia

Kaikki on aivan sekaisin eikä tajua mun asioista kukaan mitään kun yrittää selitytää oon vetäny vaik mitä ja salaa vedän kämppiksen asberger lääkkeet vitutukseen alkaa näkyy kaikki aina kahtena ja kaikkia ihme tonttuja hyppii ja sit ne alkaa PIERESKELEMÄÄN mun sukissa.

sit kun baariin menee kaikki rahat ja kaikki nyysii mun huumeet aina käsilaukusta jotkin muut alkkikset ja sit alkaa ärsyttä, kerrankin heräsin putkasta ja potkin poliiseja aamulla, mut oon kyl ihan tosikova muija täälläpäin, kukaa ei vittuile, mut sitko vittuilee nii alan tärisee ihan kauheesti ja meen ihan kyykkyyn jonnekkin katon nurkkaan ekaks kun oon kiivenny ne tikapuut ylös, koska ne on pakko kiivetgä ylös kun muuten vois kuolla kun lattiat muuttuu laavaks mis on piikkejä, ihan hiton kuuma tulee oikeesti siel katon reunassakin kun ne krokotiilit ui siellä laavassa

ihan paska ongelma kyl, noi tontut ja krokot häirihtee aina sitkun viel pitäs kouluakin käydä ja lopetin alankin kesken koska ei kiinnosta metallinhinkkaus vanukkailla tai semmosilla sitkun pitäs antaa muitten olla rauhassa mut VITTU EN PYSTY!

Auttakaa mua!

2

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • giquli

      Hyvä

    • mphmphmph.

      piri on paras :D ja amis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe