Sana hukassa!

uyvtnis

Etsin nyt yleisnimitystä tälle ilmiölle:
Ihmisiä menee esim. kauppakeskukseen tai kadulle tanssimaan. Tarkoitus on saada ihmisiä mukaan(?). Ei tosin onnistu täällä Suomessa:D

Sana on vierasperäinen. Alussa voi olla vain yksi tanssija, mutta niitä tulee lisää ja lisää.

21

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Robinson Crusoe

      Flashmob

    • Kotimaan kielellä

      Ryhmäsexdance

    • Robinso Crusoe

      Arvasin Robinson vastasi.Tuo kaikkitietäväinen joka osaa kaiken.

      • Arkiperjantai

        Tai ainakin luulee...osaavansa


      • Robinson Crusoe

        Pannaan se nyt hyvän kotikasvatuksen piikkiin, kaimaseni.

        Mikä ois ollut oikea vastaus


      • Äitmuori
        Robinson Crusoe kirjoitti:

        Pannaan se nyt hyvän kotikasvatuksen piikkiin, kaimaseni.

        Mikä ois ollut oikea vastaus

        Syömään... pojat sieltä hiekkalaatikolta.

        Pesulle,pisulle ja nukkumaan.


    • Robinson Crusoe

      Voi vitsi että olen hyvä.Aina en edes tiedä mitä toinen aivolohko tekee
      Tai toinen käteni kirjoittaa mackillä.

      Pitäisi kai lähteä ajelemaan Kukonhiekkaan ,jossa shokeeraan kaikki
      naiset minun tietämyksellä.Niitä tulee kuin apteekin hyllyltä.
      Olen minä sen verran kova jätkä.

      Yöllä taas infoon teitä.

      • Porsliini43

        Oisko Robinsonilla tietoo karvakolmiosta?


      • Kouluun siitä!

        Ei oo todellista! Jätkät ärsyyntyy siitä että joku on normaaliälyinen ja osaa sekä lukea että kirjoittaa. Noloa.


      • Äly hoi
        Kouluun siitä! kirjoitti:

        Ei oo todellista! Jätkät ärsyyntyy siitä että joku on normaaliälyinen ja osaa sekä lukea että kirjoittaa. Noloa.

        Ainoastaan googlettaa....sieltä sitä tietoa löytyy


    • Robinson Crusoe

      Odotahan veikkonen googlaan netistä.
      No mut hei kyllähän sinäkin nyt tiedät mikä karvakolmio on.

      • Porsliini43

        Vastausta janoava. Sinuun 100% luottava.


    • Niin tanssia että

      Voin kertoa, tuo Karvakolmio oli joskus aikoinaan toiminut naiseten jalkapallojoukkue. Niemeä ei hyväksytty viralliseksi nimeksi, miksiköhän? Miten tämä muuten liittyy tanssiin. Voin jo kuvitella kaikkitietävän vastauksen.Jos ihan vakavissani vastaisin RC:n puolesta, niin se on vaarasta varoittava liikennemerkki jota paleltaa ja sille on laitettu karvainen suoja päälle.

      • Reiska R.

        Eikö sen Robinsonin mack toiminut vai karkasko ajatukset karvakolmioon?


      • R. C.

        Kansanmusiikkipoppoo Alavudelta


      • Googlefani
        R. C. kirjoitti:

        Kansanmusiikkipoppoo Alavudelta

        Google on mahtava tietosampo


      • Stop sobbing
        Googlefani kirjoitti:

        Google on mahtava tietosampo

        Niinpä. Kas kun ei aloittaja katsonut Googlesta.

        Käsittämätöntä on, että tällä palstalla asialliset vastaukset herättävät karvakolmio- ja pillunhaistelijaharrastajissa niin suurta kuohuntaa. Eikö teidän alan miesten kannattaisi perustaa oma harrastuspalsta. Nimeksi sopisi vaikka "Vittuilu".


      • Kiharakolmio
        R. C. kirjoitti:

        Kansanmusiikkipoppoo Alavudelta

        Sen kansanmusiikkipoppoon nimi on Kiharakolmio.
        Mistä lie sekin nimi tullut...


      • Zombibombi
        Kiharakolmio kirjoitti:

        Sen kansanmusiikkipoppoon nimi on Kiharakolmio.
        Mistä lie sekin nimi tullut...

        Permanentti?


      • R. C.
        Kiharakolmio kirjoitti:

        Sen kansanmusiikkipoppoon nimi on Kiharakolmio.
        Mistä lie sekin nimi tullut...

        Totta, vanhan muisti alkaa sassaroida.


      • Goglari
        R. C. kirjoitti:

        Totta, vanhan muisti alkaa sassaroida.

        Vai kkenties niin, ettei ulokkeet ja pää toimi yhtäaikaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe