Etsin nyt yleisnimitystä tälle ilmiölle:
Ihmisiä menee esim. kauppakeskukseen tai kadulle tanssimaan. Tarkoitus on saada ihmisiä mukaan(?). Ei tosin onnistu täällä Suomessa:D
Sana on vierasperäinen. Alussa voi olla vain yksi tanssija, mutta niitä tulee lisää ja lisää.
Sana hukassa!
21
196
Vastaukset
- Robinson Crusoe
Flashmob
- Kotimaan kielellä
Ryhmäsexdance
- Robinso Crusoe
Arvasin Robinson vastasi.Tuo kaikkitietäväinen joka osaa kaiken.
- Arkiperjantai
Tai ainakin luulee...osaavansa
- Robinson Crusoe
Pannaan se nyt hyvän kotikasvatuksen piikkiin, kaimaseni.
Mikä ois ollut oikea vastaus - Äitmuori
Robinson Crusoe kirjoitti:
Pannaan se nyt hyvän kotikasvatuksen piikkiin, kaimaseni.
Mikä ois ollut oikea vastausSyömään... pojat sieltä hiekkalaatikolta.
Pesulle,pisulle ja nukkumaan.
- Robinson Crusoe
Voi vitsi että olen hyvä.Aina en edes tiedä mitä toinen aivolohko tekee
Tai toinen käteni kirjoittaa mackillä.
Pitäisi kai lähteä ajelemaan Kukonhiekkaan ,jossa shokeeraan kaikki
naiset minun tietämyksellä.Niitä tulee kuin apteekin hyllyltä.
Olen minä sen verran kova jätkä.
Yöllä taas infoon teitä.- Porsliini43
Oisko Robinsonilla tietoo karvakolmiosta?
- Kouluun siitä!
Ei oo todellista! Jätkät ärsyyntyy siitä että joku on normaaliälyinen ja osaa sekä lukea että kirjoittaa. Noloa.
- Äly hoi
Kouluun siitä! kirjoitti:
Ei oo todellista! Jätkät ärsyyntyy siitä että joku on normaaliälyinen ja osaa sekä lukea että kirjoittaa. Noloa.
Ainoastaan googlettaa....sieltä sitä tietoa löytyy
- Robinson Crusoe
Odotahan veikkonen googlaan netistä.
No mut hei kyllähän sinäkin nyt tiedät mikä karvakolmio on.- Porsliini43
Vastausta janoava. Sinuun 100% luottava.
- Niin tanssia että
Voin kertoa, tuo Karvakolmio oli joskus aikoinaan toiminut naiseten jalkapallojoukkue. Niemeä ei hyväksytty viralliseksi nimeksi, miksiköhän? Miten tämä muuten liittyy tanssiin. Voin jo kuvitella kaikkitietävän vastauksen.Jos ihan vakavissani vastaisin RC:n puolesta, niin se on vaarasta varoittava liikennemerkki jota paleltaa ja sille on laitettu karvainen suoja päälle.
- Reiska R.
Eikö sen Robinsonin mack toiminut vai karkasko ajatukset karvakolmioon?
- R. C.
Kansanmusiikkipoppoo Alavudelta
- Googlefani
R. C. kirjoitti:
Kansanmusiikkipoppoo Alavudelta
Google on mahtava tietosampo
- Stop sobbing
Googlefani kirjoitti:
Google on mahtava tietosampo
Niinpä. Kas kun ei aloittaja katsonut Googlesta.
Käsittämätöntä on, että tällä palstalla asialliset vastaukset herättävät karvakolmio- ja pillunhaistelijaharrastajissa niin suurta kuohuntaa. Eikö teidän alan miesten kannattaisi perustaa oma harrastuspalsta. Nimeksi sopisi vaikka "Vittuilu". - Kiharakolmio
R. C. kirjoitti:
Kansanmusiikkipoppoo Alavudelta
Sen kansanmusiikkipoppoon nimi on Kiharakolmio.
Mistä lie sekin nimi tullut... - Zombibombi
Kiharakolmio kirjoitti:
Sen kansanmusiikkipoppoon nimi on Kiharakolmio.
Mistä lie sekin nimi tullut...Permanentti?
- R. C.
Kiharakolmio kirjoitti:
Sen kansanmusiikkipoppoon nimi on Kiharakolmio.
Mistä lie sekin nimi tullut...Totta, vanhan muisti alkaa sassaroida.
- Goglari
R. C. kirjoitti:
Totta, vanhan muisti alkaa sassaroida.
Vai kkenties niin, ettei ulokkeet ja pää toimi yhtäaikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612