TÄMÄKÖ ON MUKA SUOMESTA ? NO EI USKOS http://www.m4models.de/women/_918_de_/Micki Olin.html?PHPSESSID=9a7c3d17ab0fc0a4ba96e5888c6d1fc3
KOTKAN HUIPPUMALLI MICKI OLIN
7
3602
Vastaukset
- LIEKKIFLAME
juuri noin mitäänsanomattomilta ja kylmiltä oikuilta täällä useimmat just näyttää
- naisia muitakin
mutta monet heistä päästävät itsensä lihomaan liian nuorina
- hih
Anteeksi,
mutta "päästävät itsensä lihomaan liian nuorina"?
Koska on sitten kypsä aika lihoa?
Hih:) - 20-30 v
hih kirjoitti:
Anteeksi,
mutta "päästävät itsensä lihomaan liian nuorina"?
Koska on sitten kypsä aika lihoa?
Hih:)ei saisi lihoa.Yli 30 vuotiaana on enää vaikea päästä huippumalliksi
- Mr Feelgood
En tunne, mutta kiinnostaa.
Onko missään lehdissä ollut juttua ? - ihminen
Melkoinen luupiiska, melkein naisen aihio.
- Gwen
Tosi nätti ja aika erikoisen näkönen, muttei vedä vertoja ninja sarasalolle. Siinä on sitä jotain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2381538Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471172Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116950Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763