Korvasienien hinta??

mie vaan

Mikä mahtaa olla korvasienien hinta tänä vuonna? Ja ostaako Villiaromi?

21

6731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yääk*sieni

      En keräile korvasieniä vaikka maksettaisiin miljardi x miljardi euroa grammalta...

    • huomisen unelma

      Kaikille laiskoille ei työnteko sovellukaan. Pääasia on, että jaksaa juuri juuri III-tölkin sisuksiinsa kiskoa.

    • Ostavat

      Korvasienien ostohinta 2e/kg ja ainakin St1 pihassa ostavat :)

      • myyty on

        Ostavat ja myin 5 saavillista ja tänä vuonna niitä onkin tosi paljon. Ostohinta oli 5,60 euroa/kg


      • tunkkitane
        myyty on kirjoitti:

        Ostavat ja myin 5 saavillista ja tänä vuonna niitä onkin tosi paljon. Ostohinta oli 5,60 euroa/kg

        missäpäin niin paljon maksettiin??? 5.60€ kg???


      • sienihullu 1
        myyty on kirjoitti:

        Ostavat ja myin 5 saavillista ja tänä vuonna niitä onkin tosi paljon. Ostohinta oli 5,60 euroa/kg

        missäpäin suomea


    • sienetkorvassa

      Ravintolat maksaa hyvin. Kannattaa myydä suoraan keittiöön. Soittaa kannattaa kuitenkin ensin.

    • Käyp katteeks

      Tässä lähellä joku oli saanut 15 E kg, aika hyvin !!!

    • Lieksan ihme

      Ite sain tosiaaan kans sen 15e Kg. Hyviä oli sienet, sais sattaa vettä, niin ois isoja sieniä. Lieksan puolella pari hyvvää aukkua mistä sain sieniä.
      Kesä on tullu, ku käen äänen kuulin, housut heitin naulaan ja kolmos oluen otin. Hyvää kesää kaikille

    • adadad

      valehtelematta 40km päivässä eikä yhttää sientä missää

      • yhistys

        onks joku ni köyhä että marjoja tai sieniä poimii haghahhaaa.ja pottuja kuokkii haghahhaaa


      • näin se on
        yhistys kirjoitti:

        onks joku ni köyhä että marjoja tai sieniä poimii haghahhaaa.ja pottuja kuokkii haghahhaaa

        taijat puhua itestä!!


    • sinne lähetän

      Nyt saa korvasienistä 42 euroa kilolta mutta ne pitää lähettää lentorahtina Italiaan.

      Sieniä vaan on nyt vähän ja siksi hinta korkea.

    • jannakke

      Ostaako niitä jo joku Kuhmossa?

    • anna pottuja

      Romanescun kerjäjäiset ajaa Meseillä.Bemuilla ja Jageilla. Kumhon kerjäläiset Pyrkijöillä Monarkeilla ja parhaiten kerjääjät 25v, kaukoitä-riisikasseilla.

    • korva3

      tänään tuli 3 60 litran saavia sieniä.

    • eiku viehettä veteen

      kannatta käydä pulloja keräämässä Syväjärveltä. eivät toki ole kepulaisten poikain jäliltä ku lehessä uskollettiin kirjottaa.

      • outoo

        Minä en teitä Kuhmolaisia ymmärrä sellaisessa asiassa, kun se puolue vedetään esiin vaikka saunan lämmityksessä. Mitä sillä on merkitystä?


    • isomoottori

      Kadehtivat humalaisia

    • Varoittaja vakavasti

      Älkää missään tapauksessa kerätkö ja syökö korvasieniä itse..Niistä jo keittäessä haihtuu myrkkyhajuja elimistöön. Tietysti voitte kerätä ja myydä tuoreena pääkaupunkiseudun herroille hyvänä herkkuna korkeaan hintaan. Itse ei niitä ei pidä keittämään ja syömään.
      Tietäkää tämä.Kokemusta on monen sairastumisesta syöpään juuri korvasienten vuoski.

      • kerääjä

        Missä noin on todettu??:))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe