Tulisitkohan sä ens viikolla käymää...
Ikäväkin on. Haluisin sua katella taas pöydän toiselta puolelta :) Miten olis pienet jalka leikit? ;)
Oi hitsi, kun mä haluisin sun lähelle...kiinni sinuun...olla sun.
Hyvää yötä ja kauniita unia
Sinne jonnekin
5
273
Vastaukset
- öitä täältä
Saatan tullakin. Katsellaan sitten taas toisiamme, parasta on, että sen voi tehdä myös salaa.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinullekin ja terkut toiselt puolelt pöytää.
Saisipas joskus sua pikkaisen luvan kanssa koskee ja ottaa vaikka sulta nätisti poskeen... hih hih .) - sun blondii
Johan niitä on 7 vuotta pidetty. Laitanko maanantaina töihin hameen kun kuljen huoneesi ohi...
- tiedox
Aloitus taitaa olla mieheltä miehelle.
- yö'kyöpeli
Jalkapeli on mukavaa, tiedä aina mihin se johtaakaan...
Sun kans olen pelaillut, mutta tuollaisia ihania R-sanoja en ole Sinulta kuullut, joten ohi meni :/ Joku muu on se lucky lady. - Rakkaani
onko Sinulla ollut tylsää. Kerroinhan että olen hiukan kiireinen alkaa olla sietokyvyn rajoilla mutta onneksi pian helpottaa tai ehkä ei :)
Sokeakin kana löytää jyvän ja kiertää esteen tiedät kyllä miten tarina jatkuisi hmm ajatus karkailee tekee omaa jatkoa tarinalle tulee haikean ikävä hellät halit poistun taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434